2008-01-17, 03:52
Medlem
Nån som hört nåt från Loki? Verkar som om folk har problem med inställda ordrar och avbokningsavgift som dras från deras konto?

Någon som FÅTT något från Loki?
2008-01-17, 20:33
Medlem
CrazyKats avatar
Beställa?

Hej alla, har en liten fråga, är det riskfritt att beställa svamp från de sidor som finns på nätet (de mest kända exempelvis). Har gjort det förut utan problem men det var ett par år sen, tänkte om något hunnit förändras! =)
2008-01-17, 21:06
Medlem
Mr.Alices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyKat
Hej alla, har en liten fråga, är det riskfritt att beställa svamp från de sidor som finns på nätet (de mest kända exempelvis). Har gjort det förut utan problem men det var ett par år sen, tänkte om något hunnit förändras! =)
Riskfritt har det väl aldrig varit? Men annars är det nog lika osäkert som vanligt.

Mina svampar från elefanten kom iaf utan problem nyligen.
2008-01-17, 23:42
Medlem
EroC"s avatar
Fick ett brev från elefantdjuret idag, några påsar hawaiian blev det (tio påsar blev det ). Har aldrig haft problem med dem när jag har beställt däifrån, ganska snabb frakt också, 5 arbetsdagar, litet diskret paket direkt ner i brevinkastet
2008-01-18, 10:05
Medlem
Tänkte beställa ett Mushroom Growkit.. från antingen azarius eller elephanten. Undrar dock om är det samma kit på båda sidorna? Och i så fall.. vilken sida är bäst att beställa ifrån ? ( Billigast, får grejerna snabbast osv )
2008-01-18, 13:35
Medlem
MsPa1nTs avatar
Skulle gärna uppskatta ett PM med länken till azarius. Endast handlat från elefanten och skulle vara kul att se andras utbud.

För övrigt fick man besök av en post-kvinna igår som gav mig ett fint brev innehållande 4 påsar knark (1x copelandia + 3x Cubensis Palaque). Gav henne ett väldigt brett leende.
2008-01-18, 13:45
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Skulle gärna uppskatta ett PM med länken till azarius. Endast handlat från elefanten och skulle vara kul att se andras utbud.

För övrigt fick man besök av en post-kvinna igår som gav mig ett fint brev innehållande 4 påsar knark (1x copelandia + 3x Cubensis Palaque). Gav henne ett väldigt brett leende.
Du har svarat på din egna fråga för det är bara att googla på namnet.
2008-01-18, 14:11
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Du har svarat på din egna fråga för det är bara att googla på namnet.

Min enfaldhet lyser med sin närvaro.
2008-01-18, 15:41
Medlem
CrazyKats avatar
Ni som brukar beställa från elefanten... Vilken frakt är bäst att välja? Den med garanti eller den utan? Har ni upplevt någon skillnad på dem?
2008-01-18, 17:32
Medlem
nadde123s avatar
Brukar vanligtvis betala med en polares kreditkort när jag beställer från elefanten men eftersom han inte låter mig handla sånt med hans kort längre så valde jag att skicka kontanter istället. Dom hade inte tagit emot mina pengar på nästan en vecka så jag blev jävligt nojjig att brevet hade virrat bort sig eller nått. Men fick nyss mail om att dom tagit emot det så nu är jag grymt lättad. 2000 spänn är ända ganska mkt att förlora på ingenting.
2008-01-18, 23:00
Bannlyst
Ingen som beställt något från onlinesmartshop.nl ?
Skulle vara sjysst om den sidan e grön att beställa ifrån..
Anledningen till att jag funderar påatt beställa därifrån är att elefanten tagit bort möjligheten att betala via kreditkort, rätt surt hehe
Orkar ju inte hålla på o krångla med moneybookers och sådant tjaffs.
2008-01-19, 03:52
Medlem
bIZongs avatar
Nog med "pmfrågor"

Sluta spamma "ge mig pm". Detta har inget med topicen i tråden att göra och kommer resultera i en tillsägelse. Om ni vill ha adressen till en shop så pröva googla, funkar inte det så pröva söka här på fb. Flera shopar som det frågas om är utskrivna flera gånger. Om inget av detta funkar testa att skicka ett snällt pm till någon som kan tänka sig ha shopen om denna svara "FU DIN JÄVLA NOOB"... Ja, bit ihop tills du inte är en noob längre då.
/mod

Sen ett förtydligande det är inte förbjudet att länka shoppar, dock så ogillar folk att göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in