2007-09-08, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Är det detta du tänkte beställa? mcPP, meOPP, PFPP? Vet en till shop som säljer det i pulver för 18-20£/g + porto och billigare om man köper större mängder. Men sidan du skrev ser seriös ut och jag läste i deras forum om folk som var nöjda.

Ja det var det jag tänkte på. Men bara så du vet så är 40 Kanada dollars mindre än 20 £, skiljer 15 kr bara iofs. Så det är ju fraktkostnaden som avgör. Om den sidan du säger skickar från England(?) så borde ju frakten vara billigare känns det som. Så du får gärna PMa adressen till den!

Edit: Kollade på den Nya Zeeländska versionen av sidan, 40 NZD är ju bara 200 kr, 80 kr mindre än 20 £. Och frakten bara 8 NZD.
2007-09-08, 14:39
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Ja det var det jag tänkte på. Men bara så du vet så är 40 Kanada dollars mindre än 20 £, skiljer 15 kr bara iofs. Så det är ju fraktkostnaden som avgör. Om den sidan du säger skickar från England(?) så borde ju frakten vara billigare känns det som. Så du får gärna PMa adressen till den!

Edit: Kollade på den Nya Zeeländska versionen av sidan, 40 NZD är ju bara 200 kr, 80 kr mindre än 20 £. Och frakten bara 8 NZD.

Hur mycket får man för det priset? Är det piller du tänkt dig? För t.ex om man beställer 200g mcPP från den andr sidan så tar dom 8£/g.
2007-09-08, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Hur mycket får man för det priset? Är det piller du tänkt dig? För t.ex om man beställer 200g mcPP från den andr sidan så tar dom 8£/g.

1 gram står det.
2007-09-08, 22:13
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Är det någon som beställt från wackyh****.ca någon gång? Är dom pålitiliga eller? tänkte köpa lite piperaziner. Eller finns det något bättre och billigare ställe som någon kan rekommendera. Tycker inte det verkar så dyrt på den sidan och jag är sugen på att testa piperaziner...
köp från samma återförsäljare fast i nya zeeland istället. De är väldigt pålitliga, leveranstid är ungefär 2veckor, max 3 veckor. Jag har själv inte hittat något bättre ställe att beställa så rena o fina piperaziner ifrån, samt att de har bra köp 2 betala för 1 erbjudanden
2007-09-09, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
köp från samma återförsäljare fast i nya zeeland istället. De är väldigt pålitliga, leveranstid är ungefär 2veckor, max 3 veckor. Jag har själv inte hittat något bättre ställe att beställa så rena o fina piperaziner ifrån, samt att de har bra köp 2 betala för 1 erbjudanden

Tack. Det var det jag ville veta!
2007-09-10, 17:22
Medlem
sanslösts avatar
VIKTIGT TILL ER SOM HAR TÄNKT BETALA ÖVER BANKDISK OCH HAR KUK-NORDEA

Här hade man tänkt betala elephantosordern över bankdisk, för det skulle vara anonymt och man skulle inte behöva legitimera sig eller nåt.. sagt och gjort, man lägger ordern och tror att det ska gå som smort.. nej nej nej varför skulle det vara problemfritt?

Glider in på nordea och nyligen tagit ut pengar i bankomaten bredvid, fyller i blanketten och går fram till kassan.. nehepp, man måste tydligen vara nordeakund och man kan inte betala kontant, utan jag legitimerar mig och fyller i mitt kontonummer och blottar min anonyma personlighet för tanten. well well tänker jag, då hade jag lika gärna kunnat pröjsa med VISA kortet över nätet...

Tror ni det slutar här? nej nej SÅKLART INTE.. tantfan säger att "det kommer hem en betalningsbekräftelse om två dagar".. KUL, här bor man hemma och det kommer ett brev med "2000kr betalat till amsterdam web solutions" från nordea... HOPPAS ATT INTE PÄRONEN ÖPPNAR KUVERTET, cause then im fucked

ALLTSÅ har du nordea: ANVÄND VISAKORTET FÖR I HELVETE ELLER GÅ TILL SEB, fuck nordea
2007-09-10, 17:50
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanslöst
VIKTIGT TILL ER SOM HAR TÄNKT BETALA ÖVER BANKDISK OCH HAR KUK-NORDEA

Här hade man tänkt betala elephantosordern över bankdisk, för det skulle vara anonymt och man skulle inte behöva legitimera sig eller nåt.. sagt och gjort, man lägger ordern och tror att det ska gå som smort.. nej nej nej varför skulle det vara problemfritt?

Glider in på nordea och nyligen tagit ut pengar i bankomaten bredvid, fyller i blanketten och går fram till kassan.. nehepp, man måste tydligen vara nordeakund och man kan inte betala kontant, utan jag legitimerar mig och fyller i mitt kontonummer och blottar min anonyma personlighet för tanten. well well tänker jag, då hade jag lika gärna kunnat pröjsa med VISA kortet över nätet...

Tror ni det slutar här? nej nej SÅKLART INTE.. tantfan säger att "det kommer hem en betalningsbekräftelse om två dagar".. KUL, här bor man hemma och det kommer ett brev med "2000kr betalat till amsterdam web solutions" från nordea... HOPPAS ATT INTE PÄRONEN ÖPPNAR KUVERTET, cause then im fucked

ALLTSÅ har du nordea: ANVÄND VISAKORTET FÖR I HELVETE ELLER GÅ TILL SEB, fuck nordea

Tack för varningen! Och för din del är då är det bara hålla utkik efter postbilen och ta kuvertet med betalningsbekräftelse före din päron Min polare beställde lite saker från Spanien och han var uppe och väntade på postbilen men en dag så sov han lite längre och just den dagen så kom paketet i brevlådan och hans föräldrar tog det Dock så blånekade han att han hade beställt det och kom undan
2007-09-12, 22:38
Medlem
likeithards avatar
joo.. päron är en mycket viktig variabel att räkna med i knarksammanhang..

flytta hemmifrån eller sluta vajna som små barn
2007-09-13, 03:23
Medlem
sanslösts avatar
Hm.. nu börjar jag bli lite orolig.. va på banken den nionde, pengar drogs från mitt konto den elfte.. men inte står det något om "betalning mottagen" på elefanten.. gjorde jag rätt?

Fyllde i såhär på banken: http://static.pici.se/pictures/UXkgGsLHY.jpg
2007-09-13, 08:08
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanslöst
Hm.. nu börjar jag bli lite orolig.. va på banken den nionde, pengar drogs från mitt konto den elfte.. men inte står det något om "betalning mottagen" på elefanten.. gjorde jag rätt?

Fyllde i såhär på banken: http://static.pici.se/pictures/UXkgGsLHY.jpg
Såg att mottagarens kontonr. är slarvigt ifylld där bl.a en 2'a står på raden under, kan ju ställt till problem.

Såg att dom fyllt i pass med vinröd pärm men kan man fortfarande ha det med blå pärm?!
2007-09-13, 10:08
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
joo.. päron är en mycket viktig variabel att räkna med i knarksammanhang..

flytta hemmifrån eller sluta vajna som små barn
Word!
2007-09-13, 22:22
Medlem
Bluebeast72s avatar
Knasade med en liten mängd i tullen,totalt 3 st betällningar innehålland ca entripp var,. Viia posten men ej fått veáresig brev eller tel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in