2007-12-20, 08:50
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cate
Jävla idiot shop.
Beställde för över 2 veckor sen inte ett skit har kommit!
Irriterad, brukar det vara så?

/Cate

Jag är nöjd med dem, har beställt två gånger och båda gångerna har leverans skett innom 48h! Båda gångerna förskottsbetalade jag...
2007-12-25, 17:42
Medlem
Beddens avatar
jag beställde lite röktillbehör från elefanten den 11e och dom tog emot pengarna den 14e och jag valde fraktsätt 3-5 dagar och har fortfarande inte fått något..

hur vanligt är detta?
2007-12-25, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bedden
jag beställde lite röktillbehör från elefanten den 11e och dom tog emot pengarna den 14e och jag valde fraktsätt 3-5 dagar och har fortfarande inte fått något..

hur vanligt är detta?

Om du är ledig runt Kl:12-13 så har dom en ''Live support mail'' grej där.
Sänd din fråga samt det du har på hjärtat.

Har hänt att nån av mina varor inte kom fram till min brevlåda utan den fanns på mitt postkontor.
Be elefanten ''Track my package'' så kollar dom var paketet befinner sig samt om den ens har kommit fram till Sverige.

Iaf skicka några mail dom är snälla.
2007-12-26, 13:17
Medlem
Ticons avatar
Hbw

Om man köper hbw "blomman för dagen" frön från vanlig blomster handel genom internet är det samma verksamma ämnen i fröna?
tex
http://www.froer.nu/product-view.asp?pid=14401708

Tacksam för svar
2007-12-26, 14:07
Medlem
tetrominos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ticon
Om man köper hbw "blomman för dagen" frön från vanlig blomster handel genom internet är det samma verksamma ämnen i fröna?
tex

Tacksam för svar

Jag tror att om du äter frön du köpt från vanliga blomsteraffärer och t.ex. ICA så kommer du nog känna av kräkmedlets säregna rus.
Att de skriver "VARNING: Fröna är mycket giftiga" syftar nog antingen på kräkmedel eller LSA. ^^
Svårt att veta då butiken är internetbaserad, många onlineshoppar brukar vara lite vänligare så att säga.

Det finns andra butiker du kan köpa ifrån för att försökra dig om att de inte innehåller kräkmedel som gör att du spyr direkt.
(Men spyr gör man hursomhelst nog ändå om man inte äter ingefära innan.)
2007-12-26, 14:37
Medlem
Ticons avatar
okej får se kanske går att exhaltera det då =)
2007-12-26, 15:06
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ticon
tex

Tacksam för svar

Finns sorter av "blomman för dagen" som inte innehåller LSA har jag för mig och många blomsteraffärer har helt slutat sälja den med LSA.
2007-12-26, 15:43
Medlem
Ticons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Finns sorter av "blomman för dagen" som inte innehåller LSA har jag för mig och många blomsteraffärer har helt slutat sälja den med LSA.

Okej vad tråkiga dom ska vara..
Så dom föredrar att undomar ligger och kalvar vid toan istället för att skaratta och uppleva nya saker ha kul vilka snikna snikna jävl*r
2007-12-26, 16:50
Medlem
Beddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THC_människa
Om du är ledig runt Kl:12-13 så har dom en ''Live support mail'' grej där.
Sänd din fråga samt det du har på hjärtat.

Har hänt att nån av mina varor inte kom fram till min brevlåda utan den fanns på mitt postkontor.
Be elefanten ''Track my package'' så kollar dom var paketet befinner sig samt om den ens har kommit fram till Sverige.

Iaf skicka några mail dom är snälla.

tack för tipset, men har chattat med dom flera gånger.. och de säger bara att när man beställer saker från headshopen så tar det några dagar extra.. men har inget tracking number heller så jag kan ju inte se vart paketet befinner sig.

Men ska prata med dem igen.

Tack

edit: Kan man på något sätt kolla själv vart paketet är eller hämta ut det ifall det mot förmodan skulle ligga på postkontoret?

för elefanten har inte gett mig något tracking number eller nåt?
2007-12-28, 00:46
Medlem
Degen013s avatar
En länk till nån internetshop skulle sitta fint Nån som har lust att skicka mig ett PM? Söker svamp...
2007-12-28, 13:43
Medlem
trippens avatar
är det någon som vet om tryptaminer skulle få in DPT? han get ju intryck av att han ska sälja det så tänkte om någon annan vet.
2007-12-28, 17:17
Medlem
Livet är 1 fests avatar
Jag beställde två sorter svamp från elefanten, Equadorian och Colombian, ena röd och ena orange... vilken är vilken? Uppskattar snabbt svar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in