2008-03-14, 00:03
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeL1
nogen der kender et sted man kan købe n-ethyl-2cb?

hilsen fra Danmark

Snubblade över någon sida som sålde det för någon dag sen, ska se om jag kan hitta den igen. Fast du får gröna den själv.
2008-03-14, 00:21
Bannlyst
Hittar du sidan så får du pm:a länken så jag kan kolla in den också. Den substansen äger lite granna faktiskt.
Fridens
2008-03-14, 00:43
Medlem
bIZongs avatar
Onsdag är död

Citat:
Ursprungligen postat av Onsdag
Ponera att dom, efter allt tjat från min sida, skiter i att skicka det jag beställt och istället skickar råttgift/potatismjöl! Det vore fan lustigt, på nåt sätt.

Håll koll på udda dödsannonser från norrut dagarna framöver om det blir alternativ 1, eller så rapporterar jag om grejerna funkade som dom skulle... Känns som en sten fallit av axlarna just nu, en sak mindre att störa sig på.

Ska medela att Onsdag nu är död. Detta är alltså inte ett skämt. Han är död. Mest troligt från dxm:ett han fick av bzp. Han var van dxm-brukare så det är inte helt omöjligt att det är nåt allvarligt fel på deras produkt.

VARNING TILL ALLA SOM HAR DERAS PRODUKTER
2008-03-14, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Ska medela att Onsdag nu är död. Detta är alltså inte ett skämt. Han är död. Mest troligt från dxm:ett han fick av bzp. Han var van dxm-brukare så det är inte helt omöjligt att det är nåt allvarligt fel på deras produkt.

Holy shi~...

Är du helt seriös? Kan du referera till någon info?

Det här är läskigt..
2008-03-14, 01:06
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:

SHIT!!
Om du är seriös nu, så är det här riktigt riktigt jävla creapy...
2008-03-14, 01:08
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:

Blir det 3st flashbackare som dött på 1månad p.g.a DXM ? Tror det är något sådant iaf. Eller ifall det är 2st FBare och sedan en FBares kompis. I vilket fall så visar det ju vilken skit DXM är och hur glad jag är över att jag aldrig provat det.
2008-03-14, 01:13
Medlem
Kaliman_s avatar
Vad bygger din dödsföklaran av Onsdag på?
2008-03-14, 01:40
Medlem
TheBoots avatar
Nä fan vad tråkigt Onsdag som verkade vara en så reko kille. Vila i fred min vän. Är också nyfiken hur du känner till detta BiZong?
2008-03-14, 02:29
Medlem
Jag tycker att alla bojkottar bzp nu. Det verkar ju vara en oseriös skitleverantör. Det är förvisso inte säkert att det var något fel på onsdags grejer men bzp är ändå inte värda att beställa ifrån.

Dessutom är DXM en skit drog som borde vara illegaliserad. Jag fattar inte hur de tänker när de klassar droger som inte orsakat ett enda registrerat dödsfall. Men DXM, som har funnits länge nu och orsakat flera dödsfall, låter de vara legalt. Det är precis som att de inte bryr sig om skadligheten, istället klassar de allt som visar sig vara för bra och relativt oskadligt.
2008-03-14, 03:34
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Snubblade över någon sida som sålde det för någon dag sen, ska se om jag kan hitta den igen. Fast du får gröna den själv.

om du syftar på hydrasmart så var den scam
2008-03-14, 03:40
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
om du syftar på hydrasmart så var den scam

Tror inte det. Har en enorm lista med olika internetshoppar som jag har letat upp i mina dar (nej, ej för utgivning). Har bara hunnit prova några av dem och dem flesta har varit helt ok, men har stött på en del scams också. Därför säger jag att pröva på egen risk om jag nu hittar sidan jag tänker på. Kanske har flera sidor med den substansen också. Måste sortera/rensa lite ändå känns det som. Återkommer..
2008-03-14, 03:46
Medlem
TheBoots avatar
Några tips är att leta upp asiatiska (huvudsakligen kinesiska) sidor som säljer olika substanser. Brukar inte vara allt för svårt att hitta. Dem brukar ha ett enormt sortiment med sjukt låga priser. Men oftast får man köpa in i bulkpack. Många gånger så kräver dem att man ska ha import license för att få handla av dem. Dock skriver dem ofta ut det för att inte få problem med myndigheter, Så det lönar sig alltid att emaila och fråga. Dem gillar pengar hehe. Fast det finns ju risker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in