2007-12-17, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dracun
Postar ett inlägg å polarens vägnar, är fullt medveten om att inlägget inte hamnar rätt nu, men en ny tråd känns överflödig..

Han har precis skördat första flushen på sin cubensis-growbox från elefanten.
Han provade sedan en stor dos färsk (vet ej exakt dos), men det hände tydligen ingenting!
Han provade sedan igen några dagar senare, efter att ha torkat svampen i en t-shirt i några dagar. Den här gången lite mer preciserad dos; 3 gram. Även denna gång hände absolut ingenting.

Några idéer?

Tillägg: Vid första försöket käkade han svampen på nedgången från E, och hade dessutom rökt lite CB. Han påstår sig ha käkat 50 - 60 gram färska vid första försöket.

Första gången kan det ha varit En som var problemet. 50-60 g färsk är 5-6g torkad.

Torka svampen helt och käka ej med några dagars mellanrum man får tollerans.
2007-12-17, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dracun
Postar ett inlägg å polarens vägnar, är fullt medveten om att inlägget inte hamnar rätt nu, men en ny tråd känns överflödig..

Han har precis skördat första flushen på sin cubensis-growbox från elefanten.
Han provade sedan en stor dos färsk (vet ej exakt dos), men det hände tydligen ingenting!
Han provade sedan igen några dagar senare, efter att ha torkat svampen i en t-shirt i några dagar. Den här gången lite mer preciserad dos; 3 gram. Även denna gång hände absolut ingenting.

Några idéer?

Tillägg: Vid första försöket käkade han svampen på nedgången från E, och hade dessutom rökt lite CB. Han påstår sig ha käkat 50 - 60 gram färska vid första försöket.

Rök ingen CB innan intag av svamp.
Enligt mig så tappar man massa effekt om man röker innan men lite händer iaf så lite konstigt att han inte fick nån effekt alls.
2007-12-17, 19:38
Bannlyst
Precis samma hände mig . ingen effekt på dom svamparna jag odlade från elefantens growbox Tog 4,5 gram torkat sista gången och ja fick effekt. hmm ungefär som att man precis började känna nåt sen hände inte mer.
2007-12-17, 19:46
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycore
Precis samma hände mig . ingen effekt på dom svamparna jag odlade från elefantens growbox Tog 4,5 gram torkat sista gången och ja fick effekt. hmm ungefär som att man precis började känna nåt sen hände inte mer.
Shit, vilka monster doser, 4.5g Cubensis och ingen effekt. Själv kör jag på 1.5-2.0g Cubensis vilket ger fin effekt.
Måste vara något fel på den strainen i elefantens growbox. Köp sporer från fsre.nl istället och odla från grund istället.
2007-12-17, 20:16
Medlem
Hallå gott folk! Går det bra att beställa ~1KG svamp och få igenom det utan att det stoppas eller att konstapeln knackar på dörren och vill ha ett allvarligt samtal?
2007-12-17, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oll4
Hallå gott folk! Går det bra att beställa ~1KG svamp och få igenom det utan att det stoppas eller att konstapeln knackar på dörren och vill ha ett allvarligt samtal?

Det vet du väl först när du fått hem det. elller hur? annars få du vända dig till "Paranormala fenomen, ockultism och ufologi" delen
2007-12-17, 20:21
Medlem
Citat:
Det vet du väl först när du fått hem det. elller hur? annars få du vända dig till "Paranormala fenomen, ockultism och ufologi" delen

Tänkte om någon provat.
2007-12-17, 20:27
Bannlyst
asså du kan ju inte veta om det går igenom tullen eller inte. chansen är väl rätt stor att det går igenom. men om du ska beställa 1 kg så var beredd på att det blir nog inte böter om dom hittar det. ska du börja sälja eller? 1 kg om det är för eget bruk så lär det blir för gammalt innan du använt allt. och om du ska sälja så är det nog bättre du köper spores och börja odla istället
2007-12-17, 20:32
Medlem
Citat:
asså du kan ju inte veta om det går igenom tullen eller inte. chansen är väl rätt stor att det går igenom. men om du ska beställa 1 kg så var beredd på att det blir nog inte böter om dom hittar det. ska du börja sälja eller? 1 kg om det är för eget bruk så lär det blir för gammalt innan du använt allt. och om du ska sälja så är det nog bättre du köper spores och börja odla istället

Du har nog rätt, en dum idé.
2007-12-18, 05:26
Medlem
vilken svamp på elefanten ger den bästa trippen?
2007-12-18, 05:47
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oll4

Du blir nog ganska så överkörd, 1 kg svamp ger ett ganska så ordentligt straff och jag tvivlar på att tullarna ser genom fingrarna för det om dom nu tar det.
2007-12-18, 18:11
Medlem
Ok, följdfråga. är en growbox laglig vid leveransen? Det finns ju ingen svamp i den när den skickas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in