2007-09-23, 19:22
Medlem
Supranoos avatar
Täntke fråga en sak, då man beställer från golden-drugs skickar dom det hem i bredlådan direkt eller hämtar man ut det på posten? Och hur var det man betalade?
2007-09-23, 19:26
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supranoo
Täntke fråga en sak, då man beställer från golden-drugs skickar dom det hem i bredlådan direkt eller hämtar man ut det på posten? Och hur var det man betalade?
Nu känner jag inte till företaget i fråga, men går det ner i brevlådan brukar man få det hem och går det inte ner i lådan får man traska till närmaste utlämningsställe.
2007-09-23, 19:31
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Nu känner jag inte till företaget i fråga, men går det ner i brevlådan brukar man få det hem och går det inte ner i lådan får man traska till närmaste utlämningsställe.

Jo, men det är ju det med betalning, betalar man då man hämtar ut paketet på posten eller betala man i förväg och får det i brevlådan
2007-09-23, 19:33
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Jo, men det är ju det med betalning, betalar man då man hämtar ut paketet på posten eller betala man i förväg och får det i brevlådan
Postförskott är inte vanligt, och jag brukar undvika det på grund av den extra kostnaden det brukar medföra.

Förskottsbetalning är det som gäller i drogernas förlovade värld se bara till att kolla upp att det är ett seriöst företag.
2007-09-23, 19:36
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Postförskott är inte vanligt, och jag brukar undvika det på grund av den extra kostnaden det brukar medföra.

Förskottsbetalning är det som gäller i drogernas förlovade värld se bara till att kolla upp att det är ett seriöst företag.

Ok, jag har sett i tråden att folk har fått hem sina varor som de har beställt.

Någon som vet hur man betalar då?
2007-09-23, 20:14
Medlem
Citat:

Vad jag förstår och när jag gjort order från dom kommer det rakt ner i brevlådan som ett brev .och det har Ingen avsändare

betalade gjorde vi med E-Gold fungerade perfekt
Frakten är fri den med
2007-09-23, 20:28
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Vad jag förstår och när jag gjort order från dom kommer det rakt ner i brevlådan som ett brev .och det har Ingen avsändare

betalade gjorde vi med E-Gold fungerade perfekt
Frakten är fri den med

Ok, hur länge tog det att få hem varorna?
2007-09-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ok, hur länge tog det att få hem varorna?
4 Dagar efter vi skickat pengarna så det var inte överdrivet snabbt för ett brev
köpte 100 Gram så man blev lite orolig men dom svara skit snabbt på mail när man vill dom något det va posetivt
2007-09-23, 21:30
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
4 Dagar efter vi skickat pengarna så det var inte överdrivet snabbt för ett brev
köpte 100 Gram så man blev lite orolig men dom svara skit snabbt på mail när man vill dom något det va posetivt

Ok, tror man ska testa beställa 10g och är det okej så blir det mer.
2007-09-23, 21:39
Medlem
speedracers avatar
Vill gärna se fler gröningar på Gdrugs eller BZP-sidan. BZP-sidan har ju uppdaterat layouten på sin hemsida nu dessutom.

En seriös DXM-butik i Sverige skulle ju tjäna deg utav bara helvete.
2007-09-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Vill gärna se fler gröningar på Gdrugs eller BZP-sidan. BZP-sidan har ju uppdaterat layouten på sin hemsida nu dessutom.

En seriös DXM-butik i Sverige skulle ju tjäna deg utav bara helvete.

vad ja vet sköter sig båda dom sidorna ...Klart dom röv slicka sina kunder nu i starten.. om något år kan vi nog se sämre service från dom så har det varit med alla andra shopar ...
2007-09-24, 21:04
Medlem
Skezs avatar
Kan någon skicka PM med lite olika webshoppar till mig? Har letat i tråden och googlat men hittar absolut ingenting, dem flesta söksvaren hänvisar hit.
Den här "elefanten" många pratar om verkar lite intressant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in