2007-09-20, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Verkar vara slutsåld för tillfället nu. Vet du vad dom två andra sakerna dom säljer är? Den ena låter ju som bromo dragonfly...? Men den andra? Någon?

Översta är bromo ja och nedre är Pulse 4.
2007-09-20, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Översta är bromo ja och nedre är Pulse 4.

Okej tackar. Inte det lättaste att lista ut vad dom 3 meter långa kemiska beteckningarna betyder :P
2007-09-21, 01:10
Medlem
euphorias avatar
Hur kan jag göra för att få en avi med posten istället för paketet i brevlådan när jag beställer från elefanten, ska jag helt enkelt beställa fler varor eller kan jag be dem göra paketet mer skrymmande?

Hur stor är chansen att åka dit om man beställer tex. en growbox?

Tack på förhand /Euphoria
2007-09-21, 10:00
Medlem
indulgences avatar
Tja ska dra till banken och betala en kompis growbox men måste ju skriva under med mitt namn så länge jag skriver ordernummret så lär det väll skickas till honom? Annars lär det ju funka att dra iväg ett mail till elefanten. Ska betala kontant i banken spelar ingen roll om jag gör det i euro eller svenska kronor då väll? (Första gången jag beställer nått från utlandet så e lite noob på området )
2007-09-21, 10:57
Medlem
speedracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indulgence
Tja ska dra till banken och betala en kompis growbox men måste ju skriva under med mitt namn så länge jag skriver ordernummret så lär det väll skickas till honom? Annars lär det ju funka att dra iväg ett mail till elefanten. Ska betala kontant i banken spelar ingen roll om jag gör det i euro eller svenska kronor då väll? (Första gången jag beställer nått från utlandet så e lite noob på området )

Varför skriver du inte hans namn? De på banken har väl ingen aning om vad du heter (eller...?).
2007-09-21, 11:42
Medlem
indulgences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Varför skriver du inte hans namn? De på banken har väl ingen aning om vad du heter (eller...?).

aa tänkte om dem fråga efter ID eller något. Allting går att sälja med mördande reklam kom och köp konserverad gröt
2007-09-23, 07:17
Medlem
m96mafrs avatar
mdpv

Jag och massor av andra vill ha mdpv nu. Lanka please!!
2007-09-23, 13:09
Medlem
magers avatar
orkar inte läsa igenom 185 sidor, så chansar på att fråga istället, hur ser paketet ut som man får från våran stora grå vän med betar? har någon postat en bild eller skulle någon kunna göra de?
2007-09-23, 14:16
Medlem
Hej,
jag har aldrig frågat efter pm med länkadresser tidigare, men däremot svarat på många sådana pm genom åren om var man kan köpa t ex kodein. Nu undrar jag om nån vänlig själ vill pm:a en adress till något pålitligt ställe där man kan köpa dxm (jag frågar för en kompis räkning, själv använder jag det inte och brukar mest skriva i opiat- och övriga droger- delarna av forumet).

Tack på förhand, mvh
/marilyn
2007-09-23, 14:28
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mager
orkar inte läsa igenom 185 sidor, så chansar på att fråga istället, hur ser paketet ut som man får från våran stora grå vän med betar? har någon postat en bild eller skulle någon kunna göra de?
http://www.flashback.org/showpost.php?p=7697138&postcount=1
2007-09-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marilyn
Hej,
jag har aldrig frågat efter pm med länkadresser tidigare, men däremot svarat på många sådana pm genom åren om var man kan köpa t ex kodein. Nu undrar jag om nån vänlig själ vill pm:a en adress till något pålitligt ställe där man kan köpa dxm (jag frågar för en kompis räkning, själv använder jag det inte och brukar mest skriva i opiat- och övriga droger- delarna av forumet).

Tack på förhand, mvh
/marilyn

http://www.elephantos.com/ prima knark svampa
gold-drugs.com/ prima DXM
wackyherbs.com/ prima varu men dyra
2007-09-23, 17:33
Medlem
magers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
http://www.flashback.org/showpost.php?p=7697138&postcount=1
tanks