2007-02-24, 17:37
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
tja, har funderat på att beställa 10x100mg ne2cb. det är ju ca 980kr, så till frågan. Tror ni att han skickar iväg det fast man INTE beställer Rekommenderat? för vill ju inte förlora 1k bara sådär.
2007-02-24, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
tja, har funderat på att beställa 10x100mg ne2cb. det är ju ca 980kr, så till frågan. Tror ni att han skickar iväg det fast man INTE beställer Rekommenderat? för vill ju inte förlora 1k bara sådär.

Jag beställde vanlig leverans, 300mg, och lite MDPV.. men det kom aldrig, fick svar på ett mail att det skickats, men inget har kommit fram.
Nu har jag gjort en ny beställning (rekommenderat) på 400mg och lite DXM.
Det har väl gått typ 2 veckor nu utan svar på mail, inget kolli-id, inget paket i sikte.
Kommer det inget nästa vecka blir jag ännu mer förbannad. Det är lite svårt att göra något åt saken också, det är det som är det jävliga.
Det vore så jävla bra om någon modig själ öppnade en seriös konkurrent till Mr Läder. Snacka om många kunder man skulle få.
2007-02-24, 19:51
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
Huh? Varför inte bara beställa 1x1000mg för 850?

Jag har alltid beställt med rekomenderat, jag har alltid fått mina paket och det inom två veckor.
2007-02-24, 19:55
Bannlyst
Nån som handlat på HCL Research?
2007-02-24, 20:07
Medlem
Trollishs avatar
Dom ser seriösa ut allfall.

Någon som vet hur naturens fungerar nu? dom verkar juh ha gjort om sidan lite ny ägare kasnke?
2007-02-24, 20:15
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svamp
Det vore så jävla bra om någon modig själ öppnade en seriös konkurrent till Mr Läder. Snacka om många kunder man skulle få.

Har haft seriösa funderingar på att göra detta.
Tyvärr känns det inte riktigt moraliskt försvarbart att sälja RCs, och vill man bara köpa typ HBW-frön är det ju bara att beställa från Smartbar.
2007-02-24, 22:42
Medlem
Accipiters avatar
Är det någon som fått igenom en lyckad beställning från Elefanten på sistone?
2007-02-24, 22:54
Medlem
WerteXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
om det var på posten och det inte var rekomenderat kan du be dom trycka upp sig själva i bakdelen..
Ska jag med glädje göra nästa gång
2007-02-24, 23:01
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accipiter
Är det någon som fått igenom en lyckad beställning från Elefanten på sistone?

Beställde i onsdags och fick det i fredags, hur fan kan det gå så snabbt?
2007-02-24, 23:28
Medlem
Accipiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
Beställde i onsdags och fick det i fredags, hur fan kan det gå så snabbt?

Härligt, då tror jag att jag tar och slänger iväg en beställning igen trots allt! Blev lite orolig när andra användare klagade på att elefanten inte svarade på deras mejl och så. Förresten, vilken frakt- och betalningsmetod valde du?
2007-02-24, 23:36
Medlem
djflexs avatar
Nu när det är tillåtet skulle jag gärna vilja ha länken till Elefanten, om någon har lust att skicka.
2007-02-25, 07:13
Medlem
Gustavkukens avatar
Alltså vafan håller de inkompnetenta jävla idioterna på elefanten på med?

Nu har det gått 26 dagar sedan de sa att de skulle återkomma med trackingnumret till min försvunna order "imorgon", och det enda svaret jag har fått var för 4 dagar sen, då de skrev att de har skickat koden flera gånger - och oavsett om det stämmer eller inte så har jag inte fått några jävla mail och vore det så jävla svårt att klämma in trackingnummerhelvetet i mailet när de nu svarar mig/kommer fram till mig!?!? Jävla idioter. Nu har de slutat svara igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in