2007-07-14, 18:09
Medlem
paths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Han som startat denna tråden: http://www.flashback.org/showthread.php?t=515083 länkar till bilder på paketen.

tack.
2007-07-15, 02:02
Medlem
Förstår att det med största sanolikhet kommer att gå igenom tullen om man beställer från elefanten. Men är det någon här på flashback som fått sitt paket stoppat därifrån? Om det skulle hända, blir man alltid kontaktad då eller?
2007-07-15, 10:34
Medlem
entrapments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightingSpirit
Förstår att det med största sanolikhet kommer att gå igenom tullen om man beställer från elefanten. Men är det någon här på flashback som fått sitt paket stoppat därifrån? Om det skulle hända, blir man alltid kontaktad då eller?
Om du orkar gröta igenom den här tråden så finns det folk som har fått sina paket tagna tror jag.
Ibland får du ett brev, ibland kommer dom och knackar på, ibland säger dom ingenting alls. Du behöver inte noja så mycket över det där.
2007-07-16, 11:35
Medlem
cannabinols avatar
Jag undrar vad det står på ens kontoutdrag när man beställt från elefanten med VISA. Står det något som kan bindas till elephantos eller något annat i drogväg? Eftersom det skulle få förödande konsekvenser, rent psykiskt.
2007-07-16, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabinol
Jag undrar vad det står på ens kontoutdrag när man beställt från elefanten med VISA. Står det något som kan bindas till elephantos eller något annat i drogväg? Eftersom det skulle få förödande konsekvenser, rent psykiskt.

Kan inte säga helt säkert i med att jag aldrig betalat med VISA men jag skulle tro att det kommer stå Amsterdam Web Solutions, Deras Name Account heter iallafall så.
2007-07-16, 13:07
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Kan kolla när jag kommer hem ...du menar att du skolle nojja om nån såg kontoutdraget med rent psykiskt?
2007-07-16, 16:53
Medlem
Roygbivs avatar
Jag hade isådanafall varit mer nojjig för att det skulle finnas bevis för att man köpt svamp, som polisen senare kan använda sig av om paketet fastnar i tullen.
2007-07-16, 17:28
Medlem
frank_pes avatar
Det står ungefär som Nibez skrev ...MC AMSTERDAM WEB SOLNS för min del. Det finns ju bevis om dom kommer åt informationen på ens konto hos Elefanten för där kan man klicka på orderhistorik så man kanske borde höra om dom kan radera den informationen.
2007-07-17, 03:45
Bannlyst
Vilken slags svamp är det man får när man köper ett growkit från elefanten? Alltså Palenque eller Amazoninan osv.
2007-07-17, 23:17
Medlem
Smash3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Knark
Vilken slags svamp är det man får när man köper ett growkit från elefanten? Alltså Palenque eller Amazoninan osv.
Mexicana Cubensis skulle jag tro...

Någon som vet var man kan hitta N-ethyl-2c-b?
Finns det att köpa i sverige numera? Blev nämligen stört kär i detta preparat!
2007-07-18, 15:55
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:

Det står såhär:

Kortköp MC AMSTERDAM WEB SOL
2007-07-18, 17:04
Medlem
Liberty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smash3r

Någon som vet var man kan hitta N-ethyl-2c-b?
Finns det att köpa i sverige numera? Blev nämligen stört kär i detta preparat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in