2007-03-23, 00:02
Medlem
Nd

Hur diskreta är NDs leveranser? Jag sökte som en tok men blev aldrig tillfredställd. Så nu vill jag ha ett uppdaterat svar som berättar för mig hur en leverans av fem stycken bromo-dragonfly blotters skulle se ut.
Och när jag ändå är igång och postar så kan jag väl få fråga om någon har blivit blåst nyligen. Bromo är ju inte så dyrt men jag slänger inte gärna iväg 200kr på ingenting.
2007-03-23, 00:18
Medlem
Hnxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappafrank
Hur diskreta är NDs leveranser? Jag sökte som en tok men blev aldrig tillfredställd. Så nu vill jag ha ett uppdaterat svar som berättar för mig hur en leverans av fem stycken bromo-dragonfly blotters skulle se ut.
Det ser ut som ett vanligt brev.
2007-03-23, 00:19
Medlem
iPees avatar
PMa mig med länken till ND plz
2007-03-23, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hnx
Det ser ut som ett vanligt brev.
Utan märkliga krussiduller eller mystiska avsändare?
2007-03-23, 00:41
Medlem
Hnxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappafrank
Utan märkliga krussiduller eller mystiska avsändare?
Ja.
Jag fick ett paket med 2 stora pillerburkar med 500 dxm i
Syrran hittade paketet men fattade ingenting
2007-03-23, 02:00
Medlem
anti_svperstars avatar
Hnx verkar ha fattat tycke för DXMen Men visst, om det nu ska klassas så kanske man får göra en storbeställning innan det träder i kraft, även om jag nu faktiskt aldrig provat DXM över huvud taget, men det kommer!

Såja back on topic:
Som jag skrev tidigare fick jag ett mejl att ND skulle skicka en EXTRA påse med DXM som ersättning för att de skickade fel, de sade att de skulle skicka det den 21e med posten. Mycket riktigt hade jag det i brevlådan i morse (22e), så just nu är mitt förtroende för ND rätt stort.
Konstigt bara att inte CA/DL kan vara lika smidiga i sin hantering, om det nu är samma ägare dvs. Men det kanske är olika individer som jobbar för de olika shoparna, vem vet.

Brevet du får är ett lite lätt vadderat brunt kuvert med en datorprintad adresslapp på. Nothing more, nothing less.
2007-03-23, 08:58
Medlem
kultingens avatar
Hur vet man vilket kuvert som innehåller vilken svamp från elefanten? De är bara färgkodade, blå, vit och gul?
2007-03-23, 09:20
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
Hnx verkar ha fattat tycke för DXMen Men visst, om det nu ska klassas så kanske man får göra en storbeställning innan det träder i kraft, även om jag nu faktiskt aldrig provat DXM över huvud taget, men det kommer!

Såja back on topic:
Som jag skrev tidigare fick jag ett mejl att ND skulle skicka en EXTRA påse med DXM som ersättning för att de skickade fel, de sade att de skulle skicka det den 21e med posten. Mycket riktigt hade jag det i brevlådan i morse (22e), så just nu är mitt förtroende för ND rätt stort.
Konstigt bara att inte CA/DL kan vara lika smidiga i sin hantering, om det nu är samma ägare dvs. Men det kanske är olika individer som jobbar för de olika shoparna, vem vet.

Brevet du får är ett lite lätt vadderat brunt kuvert med en datorprintad adresslapp på. Nothing more, nothing less.

Är det inte Henke som har hand om ND? När det skrevs om dom i Metro för inte så längesen hade han blivit intervjuad i varje fall.
2007-03-23, 10:31
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Är det inte Henke som har hand om ND? När det skrevs om dom i Metro för inte så längesen hade han blivit intervjuad i varje fall.

Han har en sida som heter smartbar.
2007-03-23, 16:48
Bannlyst
Långdragen tråd, men jag hoppas det kan finnas en/flera vänliga själar som kan ge mig lite vägledning...

Jag söker efter en internetshop som säljer 4-Aco-DET, men inte har överföring med Western Union som enda betalningsalternativ. Skulle det finnas någon sida som säljer 4-Aco-DET under namnet BlueMystic3 så vore en adress till den sidan också välkommen.

Ang. nätbutikers exponering i media kanske det är klokast att PM:a adresser?

Hoppas på tur...

/ensamseglaren
2007-03-23, 16:59
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Långdragen tråd, men jag hoppas det kan finnas en/flera vänliga själar som kan ge mig lite vägledning...

Jag söker efter en internetshop som säljer 4-Aco-DET, men inte har överföring med Western Union som enda betalningsalternativ. Skulle det finnas någon sida som säljer 4-Aco-DET under namnet BlueMystic3 så vore en adress till den sidan också välkommen.

Ang. nätbutikers exponering i media kanske det är klokast att PM:a adresser?

Hoppas på tur...

/ensamseglaren

Letar också, kemikalien verkar ha försvunnit från Europa känns det som
2007-03-23, 17:10
Medlem
entrapments avatar
Tänkte beställa Salvia från Azarius, är detta säkert och går det fort? Dom blåser mig inte va? Om ni har någon bättre sida att rekommendera får ni gärna göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in