2007-08-07, 02:47
Medlem
det kommer nog att gå bra, det gick bra för mig, vi får hoppas att det går bra iaf =)
2007-08-07, 06:45
Medlem
entrapments avatar
Ska snart dra iväg en beställning och funderar på om jag ska välja bort Elefanten för Azarius på grund av att dom säljer Salvia.
Jag vill ha hem massa olika droger, finns det något annat saftigt på Elefanten som jag kanske ska överväg?

Såg just att dom inte skickar svamp till sverige, dom jävlarna.
2007-08-07, 08:20
Medlem
Vad kan hända?

Sorry för att denna frågan kanske redan har ställts. men tacksam för ett svar.

Om jag beställer Salvia från azarius, och tullen hittar paketet, vad är de värsta som kan hända mig? fängelse? böter?
2007-08-07, 09:39
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entrapment
Ska snart dra iväg en beställning och funderar på om jag ska välja bort Elefanten för Azarius på grund av att dom säljer Salvia.
Jag vill ha hem massa olika droger, finns det något annat saftigt på Elefanten som jag kanske ska överväg?

Såg just att dom inte skickar svamp till sverige, dom jävlarna.
Elefanten säljer ju också Salvia men visserligen inte så billigt om man gämför med andra, deras ephedra kanske kan vara något också ...inte så många som säljer det längre.
2007-08-07, 11:48
Bannlyst
Azarius

Tjena

tänkte bara lägga in en varning....beställde betel nut 100g, trip-e kapslar, samt kanna 2g från Azarius härom veckan..

Testade var sak för sig, men inget av dem fungerade, så beställ inte därifrån ...Kanske funkar ovanstående på vissa, men inte på mig

Har däremot kommit över 55gram flytande 1-bzp nu

det funkar som fisken i vattnet
2007-08-07, 15:22
Medlem
Om det är någon som har tillgång till en RC site som säljer t.ex 2cb liknande substanser, DIPT, DMT eller något liknande - vilka RCS som helst som bara fungerar i stort sett så skulle ett PM verkligen uppskattas, sökt sökt och sökt har jag men de flesta RC shops har fan lagt ned.
2007-08-07, 16:37
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miinoo
Sorry för att denna frågan kanske redan har ställts. men tacksam för ett svar.

Om jag beställer Salvia från azarius, och tullen hittar paketet, vad är de värsta som kan hända mig? fängelse? böter?

Hittar de paketet så blir det knappast några påföljder. Vanligast är att de tar paketet och skickar ett brev till din adress där det står att de beslagtagit ett brev adresserat till dig, och mer än så är det inte. Jag tror heller inte några hundar luktar efter salvia. Men när du får hem paketet är det alltid smart att låta det ligga oöppnat i några dagar. Skulle polisen få för sig att göra en razzia kan de inte sätta dit dig för innehav sålänge du inte öppnat paketet, då du bara kan säga att du inte beställt nåt och att du inte vet vad som finns i paketet.

Sen en till sak, läs på rikligt om salvia innan du testar det. Jag har testat det mesta och inte haft några problem, men salvian gör saker med en som jag personligen tycker är ganska skrämmande.
2007-08-07, 16:41
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Dold talang
Deras growboxar är grymma enligt kompisar till mig. SKa själv fixa hem några och odla i ett gammalt datorchassi Leveransen från dem är ca 3-5 dagar. Iaf för mig när jag köpte salvia och bong från dem.

Sedan är paketet väldigt diskret. Så tror inte grannen bryr sig heller.
vilkas elefanten eller azarius
2007-08-08, 16:02
Medlem
BedBoys avatar
LÄS LÄS LÄS ANG ELEFANTEN (Kan någon SVARA på frågan??)

Många personer på flashback bor fortfarande hemma hos sina föreldarar (losers och ynglingar, vilken jag tillhör får ni suga på) och vill inte riskera att föreldrarna ska ha vetskap om deras kemikalibruk. Iallafall så spekuleras det mycket ang. hur alla olika internetshoppar leverarar sina produkter.

Det stora tjockhudade djuret som är en av de största för hallucigentbruk inom Sverige t.ex. finns det delade uppgifter om. Vissa påstår att man får ett avi från posten, medan när jag mailade affären skrev dom att paketet leveraras direkt hem till dörren (med ett bud) och om ingen är hemma får man ett avi (detta kan man självklart inte riskera ifall föreldrarna skulle vara hemma). Stämmer detta? Är det så även i Sverige?

Vilka hemsidor kan man beställa ifrån utan att detta förekommer (om detta förekommer av elefanten)? AZ??
Om ni vet nått som inte behöver listas i tråden PM PLZ
2007-08-08, 16:16
Bannlyst
så här är det...

du har 3 alternativ..

1a är du betalar bara frakten då tar det lite längre tid kommer som avi

2a är du betal lite mer men om det försvinner på vägen så skickar dom nytt. kommer oxå på avi

3e och dyraste alternativet så kommer det med fedex direkt hem till dig. och om ingen är hemma försöker dom en gång till är det ingen hemma då så kommer det med avi.

Hoppas detta hjälper dig..(hos pellefanten)
2007-08-08, 16:22
Medlem
BedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chris_666000
så här är det...

du har 3 alternativ..

1a är du betalar bara frakten då tar det lite längre tid kommer som avi

2a är du betal lite mer men om det försvinner på vägen så skickar dom nytt. kommer oxå på avi

3e och dyraste alternativet så kommer det med fedex direkt hem till dig. och om ingen är hemma försöker dom en gång till är det ingen hemma då så kommer det med avi.

Hoppas detta hjälper dig..(hos pellefanten)

Tack! Men bara för källkritikern i mig sitter och bankar på insidan av mina ögonglober samtidigt jag läste ditt inlägg: Har du provat alla 3 alternativen? Om inte, vad är dina källor(elefantens hemsida? kompisar erfarenheter?) ? Och om du beställt från elefanten, vad var det du beställde och vilken frakt valde du?
2007-08-08, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BedBoy
Tack! Men bara för källkritikern i mig sitter och bankar på insidan av mina ögonglober samtidigt jag läste ditt inlägg: Har du provat alla 3 alternativen? Om inte, vad är dina källor(elefantens hemsida? kompisar erfarenheter?) ? Och om du beställt från elefanten, vad var det du beställde och vilken frakt valde du?

Jag har beställt ett par gånger från pellefanten och tycker det är en asbra källa. Dom svara på meil inom 24 h etc om det är nåt du undra och grejerna har kommit mellan 3 och 6 dagar(för det var helg i mellan...första gågnen tog jag alternative 2 då kom det med avi. då står det holland på paketet som du hämtar på posten.

Sist tog jag alternativ 3 och då kommer det med fedex. och är inslaget i ett fedexpaket. så det skulle kunna vara vad som helst i det paketet .asså inget som avslöjar.

Det jag beställt har varit. growbox, copelandia cyan, mexican ,palenque..tror det är den mest pålitligaste källan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in