2007-06-10, 10:43
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHawks
...och om man har problem med engelskan?

då ska man inte hänga på FB, 18-årsgräns här vettu.
2007-06-10, 14:08
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard

Är du seriös? o_O
Det är ju fan ofta sämre med engelskan ju HÖGRE upp i åldrarna man kommer. Min mamma är då bra mycket sämre på engelska nu än vad jag var när jag var 12.

Men Magiska Molekyler borde väl i regel funka för dem som inte är särskillt duktiga på engelska?
2007-06-10, 21:25
Medlem
mrdominiks avatar
Från elefanten får man alltid snabba leveranser och det är skitenkelt att betala, det bästa sättet genom kreditkort då går pengarna in direkt till dom.

Jag skulle rekommendera copelandia cyanescens riktigt potenta svampar. Har testat cubensis också och den var bara skit jämfört met copelandia!
2007-06-11, 13:43
Medlem
Dyngraukmans avatar
Vilket oskönt misstag

Stressad som jag var när jag beställde mina söta copenlandia så lyckades jag med något så korkat.

Förut beställt ephedra tjotafräs från elefanten, jag betalade det och beställde så det skulle komma till min vän som bor lite mer avsides vid ett tempo där man kan hämta ut saker från folk som inte är så nyfikna på vad som kan ha kommit från holland. Iaf tillbaka till svamparna nu beställde jag till min väns adress, men med mitt namn.

så jag har liksom beställt mina svampar till
Svampmysarvägen 66
Lallaråsen 13355
Sweden
fast liksom det är ju inte min hemadress, så istället för att det kommer till Herr Svampsson så kommer det nu till Mr Tröttpudelrock. förstår ni mitt dilemma. Var iaf inne där och fråga om det gick bra att visa leg för att få ut den men det MÅSTE vara ett Kolli Id inblandat...
Vet någon hur man fixar detta? Jag tog inte express beställning från elefanten och då får man ju inget kolli id, tror ni man kan få det på något annat vänster? Hjälp sökes hur som helst!
2007-06-11, 13:54
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard

jag kan ärligt säga att jag var bättre på engelska(skriftligt) innan jag blev 18. men det är inte så kostigt då jag pluggade på den tiden. sen efter jag hoppade av plugget när jag var 19 så tappade jag en heldel av engelskan (altså skriftlig engelska menar jag då).

sen så gör juh kanske inte drogerna saken bättreför folk.

dessutom så finns det folk med dyslexi och liknade.
2007-06-11, 16:43
Medlem
Ansiktsvargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
Från elefanten får man alltid snabba leveranser och det är skitenkelt att betala, det bästa sättet genom kreditkort då går pengarna in direkt till dom.

Jag skulle rekommendera copelandia cyanescens riktigt potenta svampar. Har testat cubensis också och den var bara skit jämfört met copelandia!

Kan bara instämma, betalade med kreditkort och nu några dagar senare så kom det en avi =)

4 gram copelandia cyanescens
2007-06-11, 18:10
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Stressad som jag var när jag beställde mina söta copenlandia så lyckades jag med något så korkat.

Förut beställt ephedra tjotafräs från elefanten, jag betalade det och beställde så det skulle komma till min vän som bor lite mer avsides vid ett tempo där man kan hämta ut saker från folk som inte är så nyfikna på vad som kan ha kommit från holland. Iaf tillbaka till svamparna nu beställde jag till min väns adress, men med mitt namn.

Svampmysarvägen 66
Lallaråsen 13355
Sweden
fast liksom det är ju inte min hemadress, så istället för att det kommer till Herr Svampsson så kommer det nu till Mr Tröttpudelrock. förstår ni mitt dilemma. Var iaf inne där och fråga om det gick bra att visa leg för att få ut den men det MÅSTE vara ett Kolli Id inblandat...
Vet någon hur man fixar detta? Jag tog inte express beställning från elefanten och då får man ju inget kolli id, tror ni man kan få det på något annat vänster? Hjälp sökes hur som helst!
Ett tips, du behöver ju inte vara svampad när du lägger en order... i nyktert tillstånd kanske du hade lyckats! lol
2007-06-11, 20:23
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman

Svampmysarvägen 66
Lallaråsen 13355
Sweden

säg att du inte har ett leg så tar du med dig en polare som har leg så får han legitimera dig det ska funka lika bra det . jag har iaf gjort så förr.
pass kan du fixa på polis station tror det kostar 400 eller någe.
2007-06-12, 01:33
Bannlyst
Kethclub.tk uppe igen, dock för sista gången as it seems!

Fick precis ett mail av KC där det stod att hemsidan var uppe igen under väldigt kort tid, bara för att han skulle få bort sitt sista Ketamine!

Priserna har verkligen sjunkit en hel del men sidan ser t.om. värre ut än förra gången!

Han mailade mig från samma E-mail som kethclub hade förut, och han lämnade exakt samma betalningsanvisningar som förra gången, så det råder ingen tvekan om att det är samma person!
Har precis slängt iväg en beställning och gjort betalningen, så nu är det bara att vänta på min syster K i brevlådan
MVH
2007-06-12, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Jo, men det beror väl på om freewebs hittar dom eller inte också. Är ju möjligt att någon skickade ett klagomail till freewebs och sa hur fel den där sidan var osv.

Men risken finns ju att han stack med folks pengar (fast om han har ketamin att sälja så är det nog mindre troligt) eller att han åkte dit. Vi får väl se vad framtiden för med sig.

Sidan är uppe igen, dock under kort tid!
Fick ett mail från snubben för någon timme sedan och har precis slängt iväg en order och gjort betalningen!
Samma mail som förut och samma betalningssätt så det är lika ärligt nu som förut!
2007-06-12, 01:36
Medlem
Men fan va segt jag som skulle beställa förut och nu när sidan kommer upp igen så har man inga pengar
2007-06-12, 15:21
Medlem
Trollishs avatar
Bara jag som tror volume är ägaren av sidan?

synd att man måste beställa för 1000 minst annars skulle nog jag köpt lite jag med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in