2007-07-31, 15:26
Medlem
Zabuzas avatar
Copelandia is the real deal, det andra är tjejsvamp!
2007-07-31, 15:32
Awaiting Email Confirmation
Haha, snacka inte skit Amazonian C får dig att tappa verklighetsuppfattning helt och du lär kravla på marken efter 3-4 g
2007-07-31, 15:34
Medlem
Mourns avatar
Hehe detta ser lovande ut. Har testat LSD, toppisar och Ketamin innan men ar jag redo for den Copelandia? Verkar vara en varsting...
2007-07-31, 15:34
Medlem
frank_pes avatar
En halv påse Cubensis räcker, för nybörjare brukar Mexican vara en svamp som är lagom ...den ligger under Psychedelics på sidan, alltså inte bland dom andra svamparna.
2007-07-31, 16:57
Medlem
oskarts avatar
Leveranser?

Jag tänkte beställa en Growbox i dagarna och undrar lite om de olika sidornas sätt att leverera paketen. Kommer det någon och ringer på dörren eller skickas paketet till det lokala postkontoret för uthämntning? Jag tänkte beställa från antingen elefanten eller Azarius, så om någon vet något om deras leveranssätt vore jag glad.

ps. fick en gång ett par badbyxor leverarade till dörren men eftersom jag inte var hemma lämnade killen en lapp där det stod att han lämnat paketet till grannen och jag kunde hämta den där. Det skulle vara väldigt jobbigt om samma grej hände nu.
2007-07-31, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskart
Jag tänkte beställa en Growbox i dagarna och undrar lite om de olika sidornas sätt att leverera paketen. Kommer det någon och ringer på dörren eller skickas paketet till det lokala postkontoret för uthämntning? Jag tänkte beställa från antingen elefanten eller Azarius, så om någon vet något om deras leveranssätt vore jag glad.

ps. fick en gång ett par badbyxor leverarade till dörren men eftersom jag inte var hemma lämnade killen en lapp där det stod att han lämnat paketet till grannen och jag kunde hämta den där. Det skulle vara väldigt jobbigt om samma grej hände nu.

Deras growboxar är grymma enligt kompisar till mig. SKa själv fixa hem några och odla i ett gammalt datorchassi Leveransen från dem är ca 3-5 dagar. Iaf för mig när jag köpte salvia och bong från dem.

Sedan är paketet väldigt diskret. Så tror inte grannen bryr sig heller.
2007-07-31, 19:24
Medlem
drakflygares avatar
Jag tog 0,5g copelandia, och jag tyckte inte det var något speciellt. HAde jag tagit det idag så hade jag tagit mera. Typ 1g.
2007-07-31, 23:00
Medlem
Dyngraukmans avatar
Express och Avi?

har någon testat med express beställning från Elefanten? den är dyr, men jag har råd vill ha det till helgen liksom! någon som vet hur det funkar? och hur ser avin ut? eller kommer det en påse i brevlådan? jag har tidigare bara beställt hem till polare(oschysst va?) hur funkar det?
2007-08-01, 01:43
Medlem
oskarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dold talang
Deras growboxar är grymma enligt kompisar till mig. SKa själv fixa hem några och odla i ett gammalt datorchassi Leveransen från dem är ca 3-5 dagar. Iaf för mig när jag köpte salvia och bong från dem.

Sedan är paketet väldigt diskret. Så tror inte grannen bryr sig heller.

Ok, hur levererades din bong då? vi är ganska öppna i familjen så chansen finns att mina päron skulle kunna öppna paketet, vilket jag helst inte vill riskera :/
2007-08-01, 02:11
Medlem
Brandon Boyds avatar
köpte från elefanten och tog 0.5 g Copelandia Cyanescens som förstatripp. fungerade fruktansvärt bra, nästan för bra, för mig. spliffen vi rökte strax innan peaken kan väl ha boostat lite, jag vet inte.
2007-08-01, 02:54
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Hehe detta ser lovande ut. Har testat LSD, toppisar och Ketamin innan men ar jag redo for den Copelandia? Verkar vara en varsting...
Ta tjejsvamp. Och det står ju hur mycket man ska ta av varje på sidan.
2007-08-01, 04:11
Medlem
Shroomiezs avatar
elefanten.?

Förresten finns det någon sida att beställa syra ifrån? Har än så länge bara hittat för svampar, cb, kaktusar och andra örter. Finns det överhuvudtaget några som skeppar ut syra, koks, tjo, horse mm?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in