2007-05-10, 20:37
Medlem
Reflexivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungen
Det står 5000mg/10ml vilket blir 500mg/ml

Intressant sida, får se om man vågar sig på en beställning

Ja, det vore intressant om någon prövade att beställa därifrån och rapportera om det senare
2007-05-10, 21:05
Medlem
Malrs avatar
Alltså fan va besviken jag är över att etnobotanik tog bort HBW ur sortimentet.

Varför liksom? Som om de inte visste redan att folk käkar dom, de säljer ju t.o.m. kapslar man ska äta frön i.
2007-05-11, 09:11
Medlem
Sotarmurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr

Varför liksom? Som om de inte visste redan att folk käkar dom, de säljer ju t.o.m. kapslar man ska äta frön i.

Menar det. De var de ända som sålde till ett mänskligt pris

Dessutom så skriver de på sidan ändamålen mer eller mindre. Men men, vi får hitta något annat billig shop.
2007-05-11, 13:08
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr

Behöver ju inte vara deras eget val. Polisen kan ju helt enkelt ha krävt att de tar bort "knarket". Lädret kanske är en svårare nöt att knäcka medan etnobotanik bara vill slippa trubbel.
2007-05-11, 13:47
Bannlyst
Ifall man beställer från elefanten.
och skiten blir taget på vägen i tullar osv.
Finns det risk att det spåras hem till dig och du blir tagen då ?
eller fördärvar dom bara innehållet ?

e det 100% säkert att dom verkligen skickar om din sändning som inte kom fram isåfall ?
2007-05-11, 14:03
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damaged_3
Ifall man beställer från elefanten.
och skiten blir taget på vägen i tullar osv.
Finns det risk att det spåras hem till dig och du blir tagen då ?
eller fördärvar dom bara innehållet ?

e det 100% säkert att dom verkligen skickar om din sändning som inte kom fram isåfall ?

De skickar igen om du inte fått nått, angående om tullen tar det så det enda du behöver göra är att neka till köp så skall det nog vara lugnt.

Står bättre i andra trådar, eventuellt denna tråden.
2007-05-11, 15:46
Bannlyst
Tjena.

Min kran har åkt fasst nu så tänkte köpa mitt dxm på internet
Problemet är dock att jag är under 18 så bor fortfarande hemma, och undrar hur man ska bära sig år för att inte päronen ska börja undra

Kanske inte är så svårt å hitta nån ny i sthlms området ifs

tack på förhand
2007-05-11, 15:49
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mucke
Tjena.

Min kran har åkt fasst nu så tänkte köpa mitt dxm på internet
Problemet är dock att jag är under 18 så bor fortfarande hemma, och undrar hur man ska bära sig år för att inte päronen ska börja undra

Kanske inte är så svårt å hitta nån ny i sthlms området ifs

tack på förhand

Tja, sålänge du har koll på posten varje dag så skall det inte vara några problem.

För tillfället är ju alla svenska nätshoppar nere dock så det blir svårt om du inte orkar beställa från utlandet då förståss...
2007-05-11, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seloot
Tja, sålänge du har koll på posten varje dag så skall det inte vara några problem.

För tillfället är ju alla svenska nätshoppar nere dock så det blir svårt om du inte orkar beställa från utlandet då förståss...

vet inte så många sidor från utlandet, kan enbart ND, DL osv å dom e ju som sagt nere
2007-05-11, 17:07
Medlem
TurboBoosts avatar
DXM borde väl inte vara så svårt att få tag på, substansen är väl inte klassad ännu (?) men ändå så har jag ingen aning var det finns..
2007-05-11, 23:38
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
DXM borde väl inte vara så svårt att få tag på, substansen är väl inte klassad ännu (?) men ändå så har jag ingen aning var det finns..

Nej men som det säkert står i denna tråden och flera andra trådar så säger nätshopparna att de skall vara igång igen 30 maj pga problem och de skall flytta till utlandet...
2007-05-12, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Alltså, bilden dom har stämmer inte överens med uppgifterna dom skrivit om det.

Uppgifterna de skrivit stämmer inte med vad de säljer, allt info jag hittat tyder på att det är 10ml @ 50mg/ml, samma som i ketalar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in