2007-03-14, 09:43
Medlem
Vilsens avatar
Lasse har visst bytt branch: SVETS O BYGG CONSULT SVERIGE KB
Det gamla kontot var väl registrerat i hand eget namn.
2007-03-14, 09:46
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanderson
Någon mer som lagt märke till den imponerande animationen eller nåt med brudarna när man kommer in på sidan? En spruta i röven.

Länge sedan jag fick ett så seriöst första intryck av ett företag. XD
2007-03-14, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sanderson
Deras "Contact us"-sida ser ju väldigt färdig ut också.

Någon mer som lagt märke till den imponerande animationen eller nåt med brudarna när man kommer in på sidan? En spruta i röven. Fanns demonlab innan förresten? Jag har inte hört talas om dem men jag har inte så bra koll på alla dessa butiker heller.

Gjorde en sökning på Demonlab på fb och då dök det upp någon tråd från 2005 som diskuterade något företag med detta namn, kan dock inte bekräfta att det är samma Demonlab som CA gått och blivit. Jag tänker i alla fall avvakta innan jag törs beställa något från denna nya sida.
2007-03-14, 11:11
Medlem
m96mafrs avatar
2c-h

Någon som kan säga något om 2C-H baserat på egen/andras erfarenhet? Såg att demonlab hade den. Får starka vibbar från den nu nedlagda rcdrugs-siten.
2007-03-14, 11:30
Medlem
Demonlabs var väl ett tyskt "märke" med skitprodukter som ND brukade sälja förr om åren. Förmodligen var det bara bluff och lädersvinets egenutskrivna etiketter. Jag är rätt övertygad om att det är samma läderskitstövel som vanligt som äger CA. Han verkar ju sälja droger mest för att han tycker att det är roligt att blåsa folk.
2007-03-14, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Någon som kan säga något om 2C-H baserat på egen/andras erfarenhet? Såg att demonlab hade den. Får starka vibbar från den nu nedlagda rcdrugs-siten.
2C-H är verkningslöst och används som byggsten för andra 2C-fenetylaminer. http://leda.lycaeum.org/?ID=9531
Med tanke på din incident med Pulse-4 borde du kanske hålla dig till folköl och inte köpa droger som du inte ens orkat googla?
2007-03-14, 11:53
Medlem
Mer om CA/Demonlab:
Organisationsnummer: 969717-2832

Addressen Föreningsgatan 28 i Malmö (tfn 040-124422) går till en postboxuthyrare (www.poststugan.se).

Man kan ju hoppas att läderaset använder denna box till annat (vet inte varför han skulle registrerat den annars). Då är det bara att vänta där utanför ett tag med ett basebollträ tills han dyker upp.

http://www.upplysning.se/show.aspx?id=OQA2ADkANwAxADcAMgA4ADMAMgA=&type=com pany

Jag har ingen anonym telefon tyvärr...
2007-03-14, 12:05
Medlem
m96mafrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorp
2C-H är verkningslöst och används som byggsten för andra 2C-fenetylaminer. http://leda.lycaeum.org/?ID=9531
Med tanke på din incident med Pulse-4 borde du kanske hålla dig till folköl och inte köpa droger som du inte ens orkat googla?

Jag googlar på friskt om olika droger. Efter P4-incidenten ska det bli mer googlande. Fast jag hittade inte speciellt mycket info om substansen i P4 mha google. Misstaget var att jag inte tog små doser åt gången och väntade ut effekten. Det skulle jag faktiskt kunnat ha tagit reda på i förväg, så ett klavertramp var det på den punkten.
2007-03-14, 16:16
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
jag får lite panik nu, vad är det ni säger?? att CA har fått ny ägare? vad sa ni om att man ska maila ordergrejjset osv?? kommer jag inte få något nu?..... säg inte så, orka förliora 1030kr

EDIT: Saknas din order från cyberacid.com
Problem med ordrar från cyberacid.com ?
Har du inte fått din order från cyberacid.com så mejla in kvitto samt order nr till : info@cyberacid.com

vilket kvitto??
2007-03-14, 16:22
Medlem
indulgences avatar
Gick in på DL imorse och det första jag ser är en brud som får en spruta i röven. Bra första intryck ...
2007-03-14, 17:18
Bannlyst
Vad är det med lädret? "Tekniska problem" betyder att han "sålt" det???

Vad är kvittot han vill ha då? är det det man får man när gör överföringar med sin internetbank men aldrig sparar eller?
2007-03-14, 17:24
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Vad är det med lädret? "Tekniska problem" betyder att han "sålt" det???

Vad är kvittot han vill ha då? är det det man får man när gör överföringar med sin internetbank men aldrig sparar eller?

Jag misstänker starkt att vi kommer att vara tvungna att få ett kvitto hemskickade av våra banker. Om inte detta fungerar föreslår jag att vi slår oss samman, vi är säkert många som har drabbats, och anmäler CA till KO eller annan lämplig instans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in