2007-04-01, 00:16
Medlem
Psychotics avatar
Urgent Message Everyone!

Okej behöver ett svar nu ganska snabbt tack.

Det står ju på ND att man ska skriva in ordernumret i "meddelande till mottagaren"
Men när jag ska betala på nordea.se så finns ingen sådan ruta att skriva i, den enda lilla rutan jag kan tänka mig är rätt är "OCR eller Text" dock är jag inte 100% på detta och lyckas inte hitta rätt info om det. Vet någon om detta är rätt eller fel?
2007-04-01, 00:37
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Okej behöver ett svar nu ganska snabbt tack.

Det står ju på ND att man ska skriva in ordernumret i "meddelande till mottagaren"
Men när jag ska betala på nordea.se så finns ingen sådan ruta att skriva i, den enda lilla rutan jag kan tänka mig är rätt är "OCR eller Text" dock är jag inte 100% på detta och lyckas inte hitta rätt info om det. Vet någon om detta är rätt eller fel?
OCR är rätt. Jag har själv Nordea så jag vet.
2007-04-01, 02:52
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
OCR är rätt. Jag har själv Nordea så jag vet.
Tackar .
Får man hoppas att det kommer nu till helgen då
2007-04-01, 10:03
Medlem
Citat:
Tackar .
Får man hoppas att det kommer nu till helgen då

Japp samma här, beställde jag med :>
2007-04-01, 12:04
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koschei
Japp samma här, beställde jag med :>
Vad beställde du?
2007-04-01, 14:40
Medlem
Citat:
Vad beställde du?

Beställde lite dxm , så hoppas verkligen det kommer nu i veckan. Vad beställde du själv?
2007-04-01, 15:16
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Beställde lite dxm , så hoppas verkligen det kommer nu i veckan. Vad beställde du själv?
Najs . Beställde 10st bromo dragonfly, 10st DXM, 100mg N-ethyl-2c-b och 10mg MDPV. .
Har inte testat någon av dessa substanser så det ska bli kul att se vad dom kommer att tillföra .
2007-04-01, 15:36
Medlem
Citat:
Najs . Beställde 10st bromo dragonfly, 10st DXM, 100mg N-ethyl-2c-b och 10mg MDPV. .
Har inte testat någon av dessa substanser så det ska bli kul att se vad dom kommer att tillföra .

Samma här, första gången jag med . Du får berätta hur det slog på dig med bromo och H-ethyl-2c-b, vill gärna veta
2007-04-01, 15:48
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Samma här, första gången jag med . Du får berätta hur det slog på dig med bromo och H-ethyl-2c-b, vill gärna veta
Will do! Vet dock inte när jag får tillfälle att testa BD men "2c-b" kommer jag testa så snabbt jag kan
2007-04-02, 12:34
Medlem
SkinnyFistss avatar
Hur har Azarius funkat på sista tiden? De enda inläggen jag läst om dem de senaste månaderna har varit negativa, om paket som inte kommit fram och så..

Undrar också om jag ska välja Money Transfer som betalningsmetod. Cash känns ju lite riskabelt, men money transfer verkar sjukt krångligt.. och om man dessutom kan behöva betala mellan 2 och 20 euro extra för det så..
Läste att man kan använda andra betalningsalternativ om man beställer för över €50, är det att rekommendera?
2007-04-02, 12:52
Medlem
Grrrinds avatar
Tänkte beställa från ND och jag undrar vilka av de droger som ska klassas som verkligen funkar. Funderar på å köpa LSA men funkar deras blotters?

Bromo är jag inte speciellt intresserad av då ja tycker trippen verkar på tok för lång
2007-04-02, 12:58
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grrrind
Tänkte beställa från ND och jag undrar vilka av de droger som ska klassas som verkligen funkar. Funderar på å köpa LSA men funkar deras blotters?

Bromo är jag inte speciellt intresserad av då ja tycker trippen verkar på tok för lång

LSA håller i sig minst lika länge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in