2006-12-18, 21:20
Medlem
Det står på elefantens hemsida att det tar 3-5 dagar för ett paket att komma fram. Är denna tiden räknad från det att man betalar in pengarna?

M.v.h anonymus
2006-12-18, 21:47
Medlem
Accipiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymus__
Det står på elefantens hemsida att det tar 3-5 dagar för ett paket att komma fram. Är denna tiden räknad från det att man betalar in pengarna?

M.v.h anonymus

Jag överförde pengarna på en måndag och grejerna låg i brevlådan måndagen efter, precis en vecka tog alltså processen. Det dröjde dock ett tag innan betalningen registrerades på deras hemsida (blev lite orolig att det blivit något fel), men efter det gick det snabbt.
2006-12-18, 22:48
Medlem
Är det någon som vet var man hittar sitt ordernummer när man beställer från elefanten?
2006-12-18, 22:57
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymus__
Är det någon som vet var man hittar sitt ordernummer när man beställer från elefanten?

I mailet du har fått och på din sida på deras hemsida, under order history.
2006-12-18, 22:59
Medlem
thanx
2006-12-19, 07:29
Medlem
varnar

Jag ansluter mig till skaran som varnar för att handla på LLs shoppar(CA i mitt fall), jag skickade in min betalning den 3e och har gett upp hoppet om att få se mitt paket. Har skickat ett antal mail och bland annat hotat med anmälning till KO utan att få svar.

Jag har inga problem med att vänta ett tag på leveransen men jag tål fan inte att han ignorerar kunderna.

Undvik att ge honom pengar!
2006-12-19, 07:35
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrarafiki
Jag ansluter mig till skaran som varnar för att handla på LLs shoppar(CA i mitt fall), jag skickade in min betalning den 3e och har gett upp hoppet om att få se mitt paket. Har skickat ett antal mail och bland annat hotat med anmälning till KO utan att få svar.

Jag har inga problem med att vänta ett tag på leveransen men jag tål fan inte att han ignorerar kunderna.

Undvik att ge honom pengar!

Fick vänta i 3 månader förut på ett paket men det kom fram.
Kan vara posten som dabbat sig.

Ska man beställa från CA så beställer man rekommenderat.
2006-12-19, 12:52
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
Alltså, jag beställde från elefanten, som jag gjort många gånger förut. De har alltid varit snabba både med service och att skicka grejerna, men nu så fick jag första hälften i måndags eller tisdags (vet inte varför de inte skickade allt på en gång), och det har stått shipped sen i tisdags, men nu har det fortfarande inte kommit nåt! Det brukar komma på 1-2 dagar. Och de har inte svarat på mina mail!

Börjar bli nojjig över att nåt har hänt.

Alltså vad fan gör de? De har FORTFARANDE inte svarat på mina mail och paketet har FORTFARANDE inte kommit..
2006-12-19, 14:57
Medlem
SkinnyFistss avatar
Jäklar vad folk är otåliga. Särskillt nu runt jul skulle jag inte bli förvånad om jag fick mina saker först i januari eller nåt..
2006-12-19, 15:36
Medlem
West-ens avatar
Kan varmt rekommendera smartbar! Henke är verkligen shysst och svarar på mail.
Det var även leveransrekord. 1dag!
2006-12-19, 16:28
Medlem
Filleyes avatar
Jag fick vänta 10 dagar på mina 1000 DXM och LL svarar aldrig på mail.
2006-12-19, 16:52
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye
Jag fick vänta 10 dagar på mina 1000 DXM och LL svarar aldrig på mail.

Stämmer ganska bra det, ytterst sällan man får svar på mail som gäller ordrar som ej kommit..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in