2021-09-20, 23:18
Citat:
Ursprungligen postat av Arcadiannes
En annan sak som hände på lördagen som var lite skum var när vi gick till Lagan nedanför Replösabron för att se om det kommit något till ytan. Det står en blå BMW där och i sitter en mörkhyad man och en ljusare men inte vit. Vi går förbi bilen till kanten av lagan och tar en cig och sen går min sambo under bron och när jag står där själv så backar de men sedan kör de framåt för att svänga runt istället, de kör lååångsamt och den mörkhyade mannen sätter ögonen i mig verkligen. Får känslan av att "passa" er. Kanske inte hade något med detta att göra men allt prat om att någon skulle kunna ha kidnappat Mattias, (vi är tydligt där och söker efter honom) , gör att det kändes väldigt olustigt!
Du hann möjligtvis inte se regnr .. lämna in det hos polisen isåfall.
Bandidos kör BMW. Just beskrivningen av deras signalement tyder på Badidos (de tar in helfärgade och halvfärgade i sin "klubb")
Senast redigerad av Massonite 2021-09-20 kl. 23:22.
Citera
2021-09-20, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Du hann möjligtvis inte se regnr .. lämna in det hos polisen isåfall.
Bandidos kör BMW. Just beskrivningen av deras signalement tyder på Badidos (de tar in helfärgade och halvfärgade i sin "klubb")

Jo jag sökte till och med upp ägaren av bilen. X) Någon Moh*m*d Q*sem.
* a, a, a
Citera
2021-09-20, 23:49
Såg du vilken ålder ungefär ? Dessa hade..
Finns en relativt nära Ljungby .. tar endast 40 minuter med bil.

Och en på Olofsgatan 10 A ..
Senast redigerad av Massonite 2021-09-21 kl. 00:30.
Citera
2021-09-21, 00:29
Medlem
jesussugers avatar
Lever han?
Citera
2021-09-21, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Såg du vilken ålder ungefär ? Dessa hade..
Finns en relativt nära Ljungby .. tar endast 40 minuter med bil.

Och en på Olofsgatan 10 A ..

Måste vara han på Olofsgatan för de såg rätt unga ut!
Citera
2021-09-21, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanDuInteCyklaElr
Anders? Vilken Anders pratar du om?
Lin..os
Citera
2021-09-21, 10:13
Citat:
Måste vara han på Olofsgatan för de såg rätt unga ut!
Okej , ja den som bor 40 minuter från Ljungby är 23 , man kan väll tycka att dessa ska inte ha en fläshig BMW.
Jättefin iagtagelse du gjort , nu återstår att titta närmare på denna om det verkligen har samband.

(Det låter som om det rör sig om narkotika leverantörer från BMC Wernamo).
Citera
2021-09-21, 11:18
Medlem
Citat:
En annan sak som hände på lördagen som var lite skum var när vi gick till Lagan nedanför Replösabron för att se om det kommit något till ytan. Det står en blå BMW där och i sitter en mörkhyad man och en ljusare men inte vit. Vi går förbi bilen till kanten av lagan och tar en cig och sen går min sambo under bron och när jag står där själv så backar de men sedan kör de framåt för att svänga runt istället, de kör lååångsamt och den mörkhyade mannen sätter ögonen i mig verkligen. Får känslan av att "passa" er. Kanske inte hade något med detta att göra men allt prat om att någon skulle kunna ha kidnappat Mattias, (vi är tydligt där och söker efter honom) , gör att det kändes väldigt olustigt!

Du skriver alltså detta nu. Nästan 1 år senare ?? Varför har du gömt undan information tills nu?
Citera
2021-09-21, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemsavsd
Du skriver alltså detta nu. Nästan 1 år senare ?? Varför har du gömt undan information tills nu?
För att hon var ute nu i lördags och inte för ett år sen.
Citera
2021-09-21, 11:51
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
För att hon var ute nu i lördags och inte för ett år sen.
Det låter inte som om det skulle vara några kidnappare/mördare i bilen.
Helt osannolikt att de skulle åka tillbaka och leka stirrleken för att skrämma folk ett år senare.
Mer troligt är att de tyckte inläggsskrivaren och hennes partner betedde sig underligt och försökte se vad tusan de sysslade med.
Citera
2021-09-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M029384nizze
Ni som bor där i ljungby, finns det nånstans som en backe ,det går uppför vid älven, brukade man fira nåt där midsommar?går den vägen som är vid replösa går den till samhall ?

Någon som kollat upp det? Simhall?
Citera
2021-09-21, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det låter inte som om det skulle vara några kidnappare/mördare i bilen.
Helt osannolikt att de skulle åka tillbaka och leka stirrleken för att skrämma folk ett år senare.
Mer troligt är att de tyckte inläggsskrivaren och hennes partner betedde sig underligt och försökte se vad tusan de sysslade med.

Har läst tidigare i tråden att det förekommer drogförsäljning vid den bron!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in