2021-04-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roozels
Vad jag har förstått det är ansiktet och pilen ristat i gruset. Är det någon som vet om bilderna är tagna nyligen eller tidigare efter försvinnandet?
Om bilderna är tagna nyligen så måste ju ritningarna också vara gjorda nyligen. Känns näst intill omöjligt att dem skulle klarat sig igenom vädret vi haft senaste veckorna. Eller hur tänker ni andra?
Det gick under nollan så det borde vara gjort i december.. Sen kom snön dessutom
Citera
2021-04-29, 21:24
Medlem
PerOFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Fiiiiiint !!!!!! ...................... det är "Balkan prat" ..

Orten är inte balkan vad jag vet. Utan dert är hatabangs eller vad han heter som har rätt. Orten är ett utbrett ord. Och det ger dåliga vibbar. När man ser orten ska man inte ge vika en tum. Stå still. Utan man tittar den lede satan i ögat. Ser vilka det är. Minns dem. Det finns ledare och följare. Vik inte undan. Låt dem slänga sina bangers. Tinnitus so what. Skär av följarna från ledarna. Och grip följarna. Ledarna vill bara rekrytera till sina gäng. Man avväpnar dem genom att ta följarna..
Citera
2021-04-29, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Ja just den ja.. men vem var killen som står jämte M? Det är inte D!
Den är nog några år gammal den videon Tycker det ser ut som killen i ågårdshuset.. Det är ju mer folk där.. .tror inte han är drivande.
Citera
2021-04-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Jag har misstänkt från allra första början att vuxna är inblandade i M:s försvinnande.
Eller några vuxna som "städat"
Citera
2021-04-29, 21:36
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Facebook: Dalle R*dovic ändrar profilbild d 12/11 2020, till en svart plump med en leende mun och kryss som ögon.
Faster älskar Dalia

Vill du snälla screenshota och dela här eller länka till hans Facebook? Hittar inte när jag söker på hans namn
Citera
2021-04-29, 21:41
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusisnus
Dog pappan i Covid? Han var ute å livesände på Facebook den 4 november innan det låg han på sjukhus.. Är det ens pappan? Kan ju vara nån farbror eller nåt.. Kan inte bosniska heller så jag vet inte vad han pratar om.. H

Det var hans mammas man, vet ej om han var pappa till DTR. Han dog tydligen av en hjärnblödning, vad jag har hört iaf.
Citera
2021-04-29, 21:45
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
dock e det svårt o mörda sig själv o gömma sig samtidigt.. speciellt om man är sååååå påtänd så man vill äta folks ansikten

Är du helt lost eller? December utan jacka och skor i den kylan, det räcker för vilken förvirrad A-lagare som helst att frysa ihjäl på en plats i en skogsdunge eller vad som. Du bör nog hålla inne lite på dina deckarfilmer för barn.
Citera
2021-04-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusisnus
Den är nog några år gammal den videon Tycker det ser ut som killen i ågårdshuset.. Det är ju mer folk där.. .tror inte han är drivande.

Vem drivande då
Citera
2021-04-29, 22:23
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Är du helt lost eller? December utan jacka och skor i den kylan, det räcker för vilken förvirrad A-lagare som helst att frysa ihjäl på en plats i en skogsdunge eller vad som. Du bör nog hålla inne lite på dina deckarfilmer för barn.

är inte alls lost men hade han frusit ihjäl i en skogsdunge eller liknande så hade han hittats!!
de har för i helvete finkammat hela ljungby med omnejd i letandet.... folk som dör vid olyckor eller självmord hittas ganska enkelt... folk som blir mördade kanske aldrig hittas
Citera
2021-04-29, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerOF
Orten är inte balkan vad jag vet. Utan dert är hatabangs eller vad han heter som har rätt. Orten är ett utbrett ord. Och det ger dåliga vibbar. När man ser orten ska man inte ge vika en tum. Stå still. Utan man tittar den lede satan i ögat. Ser vilka det är. Minns dem. Det finns ledare och följare. Vik inte undan. Låt dem slänga sina bangers. Tinnitus so what. Skär av följarna från ledarna. Och grip följarna. Ledarna vill bara rekrytera till sina gäng. Man avväpnar dem genom att ta följarna..

?
Citera
2021-04-29, 23:09
Medlem
[quote=AirOfficer|73937037]Uppdaterad sammanfattning del 2

Hej! I sammanfattningen del 2 om fynden. Jag förmodar att det är en balaklava (även balaclava) som menas här, som är en slags mössa som täcker ansiktet och inte baklava som är en bakelse/godsak från Grekland/Turkiet/Mellanöstern.... Hoppas att du inte tar illa upp men det kanske måste korrigeras... Annars en grymt bra sammanfattning!
Citera
2021-04-29, 23:39
Medlem
OvissFramtids avatar
Strumpan känns som ett villospår rent spontant.

Förövrigt klumpigt och oprofessionellt agerande av polisen återigen i detta avlånga land. I snart 6 månader har man stått och stampat på ruta ett sen dagen han försvann, enbart haft siktet på vattendraget och gjort sina obligatoriska dykningar runt samma ställe ständigt samtidigt som man inte tar fynd som nu visar sig tillhöra Mattias på allvar. Polisen borde fan skämmas.

Ritningarna i marken och strumpan känns som ett slags hån mot polisen, tror inte han finns i närheten men det är bara en vild gissning.

Tystnaden från personerna som var med honom samma kväll säger en del, känner inte riktigt engagemanget och viljan att faktiskt hitta honom från hans vänner och personerna som umgicks med honom?

Frustrerande fall, må han hittas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in