2021-04-29, 20:07
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
du irrar inte ihjäl dej själv så det inte går hitta dej... o ritar gubbar i sanden om att "hitåt går jag o dör nu" dessutom har MP sökt igenom området otaliga gånger .. det finns inte ... killen som yrade runt va säkert hans bror för o vilseleda

Läser du tråden är det redan konstaterat att man inte har letat överallt pga svårtillgänglig terräng. Sedan kan man börja äta av en annan persons ansikte pga droger så kan man göra rätt mycket mindre galenskaper påverkad, men fortsätt du att fabricera. Jag har identifierat ett par områden redan som ska rekas av i helgen.
Citera
2021-04-29, 20:09
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Läser du tråden är det redan konstaterat att man inte har letat överallt pga svårtillgänglig terräng. Sedan kan man börja äta av en annan persons ansikte pga droger så kan man göra rätt mycket mindre galenskaper påverkad, men fortsätt du att fabricera. Jag har identifierat ett par områden redan som ska rekas av i helgen.

dock e det svårt o mörda sig själv o gömma sig samtidigt.. speciellt om man är sååååå påtänd så man vill äta folks ansikten
Citera
2021-04-29, 20:13
Medlem
Strumpan och bilderna på marken upptäcktes samtidigt i slutet av december. E fick hämta strumpan själv då polisen inte tyckte att den var av värde.

En del (här och på mammans fb) namnger personer som man anser suspekta. En del av dem är ungdomar, vissa inte fyllda 18. Inte okej att göra det tycker jag. Spekulera är en sak men namnge personer till höger och vänster...
Lämna sådana tips till polisen i så fall.
Citera
2021-04-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Ålder vet jag inte.

Mattias står och spyr.

Den som lade upp den kallar sig: "ortenstungastegrabb"
@andregöransson

Ja just den ja.. men vem var killen som står jämte M? Det är inte D!
Citera
2021-04-29, 20:26
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Jaha så den hade spårat fram till sockan. Jag trodde det var missing people som hittar den.

Var har vi denna fakta så vi nu inte misstolkar något!

Aftonbladet från i mars
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-pa-fel-stalle

Analyserar ej fynd
På samma väg som hunden Sonja markerade hittade frivilliga en strumpa. Den liknar strumpor som Mattias brukade ha. Aftonbladet har tidigare berättat att Mattias mamma lämnat in strumpan till polisen

Hunden har iallafall spårat till den vägen
Citera
2021-04-29, 20:29
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
https://nyheter24.se/nyheter/959254-...ant-sig-jagad#

Tack för länken
Citera
2021-04-29, 20:34
Medlem
Citat:
Kan inte se den, vad gör de? Vilka är med och hur gammal är den?

Alltså vad är det med ungdomarna i Ljungby?? De stackars pojkarna filmas och skrattas åt !! Det är ju nästan övergrepp, det verkar som de pojkarna är några som andra hunsas runt med, fyller med alkohol och matar dem med droger !!! Fy fan vad taskigt !!! Skäms alla ni som filmat och skrattat !!!!!!!!!!!!!!
Citera
2021-04-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
Aftonbladet från i mars
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-pa-fel-stalle

Analyserar ej fynd
På samma väg som hunden Sonja markerade hittade frivilliga en strumpa. Den liknar strumpor som Mattias brukade ha. Aftonbladet har tidigare berättat att Mattias mamma lämnat in strumpan till polisen

Hunden har iallafall spårat till den vägen

Tack! Då är det ändå en hund som spårat upp hit..
Vad är det som gör att de valde Lagan först och främst då..

De trodde det handlade om kidnappning ett tag också.. det tror man ju inte bara sådär..
och om de sen väljer Lagan måste de också ha något att gå på..

Känns som att de som har berättat saker för polisen har velat avleda på anat håll..
Är vuxna inblandade i detta?
Citera
2021-04-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andath
Alltså vad är det med ungdomarna i Ljungby?? De stackars pojkarna filmas och skrattas åt !! Det är ju nästan övergrepp, det verkar som de pojkarna är några som andra hunsas runt med, fyller med alkohol och matar dem med droger !!! Fy fan vad taskigt !!! Skäms alla ni som filmat och skrattat !!!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte se den nu men när den var i tråden innan så var det någon som rättade ett inlägg från mig och sa att det inte vad D som stod jämte M. Någon som är lik.. vem?
Citera
2021-04-29, 20:45
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ja just den ja.. men vem var killen som står jämte M? Det är inte D!

Ja du...

Med tanke på texten "ortenstungastegrabb"
Så det ju på de viset, att vederbörande är inte speciellt bra på svenska språket.

Borde stå: Ortens tyngsta grabb.

Hmm...
Citera
2021-04-29, 20:57
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Ja du...

Med tanke på texten "ortenstungastegrabb"
Så det ju på de viset, att vederbörande är inte speciellt bra på svenska språket.

Borde stå: Ortens tyngsta grabb.

Hmm...

Fiiiiiint !!!!!! ...................... det är "Balkan prat" ..
Citera
2021-04-29, 21:03
Medlem
Citat:
Tack! Då är det ändå en hund som spårat upp hit..
Vad är det som gör att de valde Lagan först och främst då..

De trodde det handlade om kidnappning ett tag också.. det tror man ju inte bara sådär..
och om de sen väljer Lagan måste de också ha något att gå på..

Känns som att de som har berättat saker för polisen har velat avleda på anat håll..
Är vuxna inblandade i detta?

Jag har misstänkt från allra första början att vuxna är inblandade i M:s försvinnande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in