2021-01-22, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Exakt, det är ingen slump! Fått organen utopererade låter lite väl överdrivet men jag kan ändå inte sluta fundera på varför han skriver just så 🙄

Jag tänker mig att det bara handlar om en sak. Jag vill inte skriva det för det är så hemskt.
Citera
2021-01-22, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickeloovesbeef
Under vilken bild?

Där M har grön keps och tröja.
Citera
2021-01-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Där M har grön keps och tröja.

Tack!
Citera
2021-01-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Jag tänker mig att det bara handlar om en sak. Jag vill inte skriva det för det är så hemskt.
Jag tänker att han är styckad och det tänker du nog med? 😰
Citera
2021-01-22, 18:09
Medlem
Citat:
Jag tänker att han är styckad och det tänker du nog med? 😰

Ja
Citera
2021-01-22, 18:17
Medlem
Läst Sh*dmans kommentarer på insta.
Hen verkar hysa enorm agg mot mamman E ☹️

Personen bakom kontot har inte svenska som modersmål.
Kan hen ha plockat med sig M i en bil.
Kanske en person M känner.

Mammas familj ?
Mammas fd ?
Citera
2021-01-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ok, tack för förklaringen!
Törsten kan ju bero på drogerna och om han frös så är inte det konstigt heller. Men det här armbandet? Vet inte om ungdomar fortfarande håller på med sånt men när jag var yngre så var det många som hade bästisarmband el vad man ska kalla det. Fast jag minns inte om killar höll på med sånt el om det mest var tjejer som skulle ha likadana armband. Någon betydelse måste det ha eftersom han vill visa det för dig 🤔
Färg eller metal?
Citera
2021-01-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thosewerethedays

Mammas familj ?
Mammas fd ?

Jag tror att Sh*dman är troende och leker duktig i kommentarerna. Han verkar vara gjord av sten för att kunna möta onda ting. Någon kristen/troende här som hänger med på vad jag menar med hans beteende?
Han skriver att mamman ska släppa och tro på att hennes son är död för att slippa må dåligt över det.
Citera
2021-01-22, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Det hela är ett vågspel mellan föräldrar och barn. Det som kan tyckas så naturligt när friktionen är liten mellan föräldrarna och barnet kan bli desto jobbigare när det börjar gnissla. Något vi inte heller ska glömma är att anhöriga är så vedervärdigt noga med att behålla sin fasad. Fasaden är viktig för efterlevande. Eftersom att fasaden ska upprätthållas så får man en information som inte speglar hur relationen kanske verkligen har sett ut. Är man inte myndig så står man under en förälder och man har både skyldigheter och rättigheter. Här ställer jag mig frågan hur såg relationen M o övrig familj ut?. Har det drogats en längre tid och E har valt att inte se det.

https://www.umo.se/familj/vald-och-o...igheter-hemma/
Har tänkt detsamma och tycker att mamman brustit i sitt föräldraskap, kanske genom att lämna tvillingarna vind för våg, ensamma många timmar, i början hette det att iaf M var så duktig i skolan och friidrott, det sistnämnda verkar de ha lagt ner 2015 då de började med blodiga slagsmål istället, varför märkte inte mamman något av detta?
Sen tänker jag på föräldrarna i festhuset som påstods vara hemma och som inte verkade bry sig ett dugg. Hade jag bott där hade jag gått in och kollat läget flera gågnger under kvällen och ifrågasatt var alkokoholen, drogerna kom ifrån, stoppat festen...
Citera
2021-01-22, 18:54
Medlem
Cassisss avatar
Citat:
Mammas flicknamn
B*jthe

Är det rumänskt ?

Hon är från Ungern.
Citera
2021-01-22, 19:06
Medlem
Citat:
Hmm.. Men har du en känsla av hur han isåfall dog? Tänker på att medium kan känna tex om någon drunknar att man får den känslan av att inte få luft och att man sjunker. El om han var död innan han hamnade i ev vatten?
Ang törsten så har det stått olika uppgifter. Har läst att han ville ha ett glas vatten och det förstår jag om han har sprungit runt som en galning och haft ev droger i sig som gör att man svettas. Sen var det te och har även läst att det bara var ett glas han ville ha 🤯.
Synd att du inte kan se mer, tex den personen som går runt. Ung/äldre? Pratar han med någon, hur är han klädd osv? Omgivning?

Citat:

Mammas familj ?
Mammas fd ?
Det kan ju också vara en person som är enormt hatisk och tycker om att vältra sig i våld och hat. Men inte känner Mamman. Kanske han som skrev SMS:et om att få pengar för att berätta hur Mamman skulle få tag i M. Kanske mer eller mindre ständigt hög på droger. För min del kan jag inte tro att den personen är kristen eftersom det kristna budskapet är kärlek.
Man polisen bör kolla vem det är.
Citera
2021-01-22, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Har tänkt detsamma och tycker att mamman brustit i sitt föräldraskap, kanske genom att lämna tvillingarna vind för våg, ensamma många timmar, i början hette det att iaf M var så duktig i skolan och friidrott, det sistnämnda verkar de ha lagt ner 2015 då de började med blodiga slagsmål istället, varför märkte inte mamman något av detta?
Sen tänker jag på föräldrarna i festhuset som påstods vara hemma och som inte verkade bry sig ett dugg. Hade jag bott där hade jag gått in och kollat läget flera gågnger under kvällen och ifrågasatt var alkokoholen, drogerna kom ifrån, stoppat festen...

Tycker inte att det är fair att skylla på mamman. Många unga brukar alkohol och droger. Anledningen till det är oftast inte pga. något föräldrarna gjort eller inte gjort. Dessutom är ungdomar bra på att dölja sådana saker. Sedan vet jag såklart inte om det förekom droger på festen, pratar mer allmänt nu. Tycker videon med slagsmålet är hemsk och klandervärd, men det var säkert inget pojkarna talade öppet om med sin mamma. Kanske märkte hon det dock om någon av dom kom hem blodig.

M's mamma förtjänar inte några teorier om huruvida hon har misskött sitt föräldraskap eller ej. Tror hon gjort så gott hon kunnat och av det jag sett verkar hon bry sig otroligt mycket om sina söner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in