2021-01-22, 19:11
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittNamnOEfternamn
Jag tror att Sh*dman är troende och leker duktig i kommentarerna. Han verkar vara gjord av sten för att kunna möta onda ting. Någon kristen/troende här som hänger med på vad jag menar med hans beteende?
Han skriver att mamman ska släppa och tro på att hennes son är död för att slippa må dåligt över det.

Han är väldigt vältalig även fast han är rå. Låter inte som en snorunge iaf. Han bara maler på i tjafset med alla andra som svarar honom utan att komma nånstans.
Låter som en predikant.
Citera
2021-01-22, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickeloovesbeef
Tycker inte att det är fair att skylla på mamman. Många unga brukar alkohol och droger. Anledningen till det är oftast inte pga. något föräldrarna gjort eller inte gjort. Dessutom är ungdomar bra på att dölja sådana saker. Sedan vet jag såklart inte om det förekom droger på festen, pratar mer allmänt nu. Tycker videon med slagsmålet är hemsk och klandervärd, men det var säkert inget pojkarna talade öppet om med sin mamma. Kanske märkte hon det dock om någon av dom kom hem blodig.

M's mamma förtjänar inte några teorier om huruvida hon har misskött sitt föräldraskap eller ej. Tror hon gjort så gott hon kunnat och av det jag sett verkar hon bry sig otroligt mycket om sina söner.
Bra skrivet!
Citera
2021-01-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Han är väldigt vältalig även fast han är rå. Låter inte som en snorunge iaf. Han bara maler på i tjafset med alla andra som svarar honom utan att komma nånstans.
Låter som en predikant.

Precis! En predikant! Det var ordet jag letade efter
Citera
2021-01-22, 19:21
Medlem
Citat:

Och han kalla andra i kommentarsfältet för onda och hatiska och allt möjligt. Säger att han är den gode. Osv.. Helt jävla sick.
Citera
2021-01-22, 19:24
Medlem
Citat:
Tycker inte att det är fair att skylla på mamman. Många unga brukar alkohol och droger. Anledningen till det är oftast inte pga. något föräldrarna gjort eller inte gjort. Dessutom är ungdomar bra på att dölja sådana saker. Sedan vet jag såklart inte om det förekom droger på festen, pratar mer allmänt nu. Tycker videon med slagsmålet är hemsk och klandervärd, men det var säkert inget pojkarna talade öppet om med sin mamma. Kanske märkte hon det dock om någon av dom kom hem blodig.

M's mamma förtjänar inte några teorier om huruvida hon har misskött sitt föräldraskap eller ej. Tror hon gjort så gott hon kunnat och av det jag sett verkar hon bry sig otroligt mycket om sina söner.

Ja. Det är tyvärr ofta umgänget som har betydelse. Umgänget går att styra när man har barn i lågstadieålder sen är det tyvärr lite svårare. Det finns så mkt skit runt våra ungdomar idag så många kan nog inte ens föreställa sig hur det är. Slump, otur, omständigheter avgör.
Citera
2021-01-22, 19:25
Medlem
Citat:

hur kunde hon då missa sina söners misshandlade ansikten?
Känns inte som ett perfekt föräldraskap...
Citera
2021-01-22, 19:27
Citat:

Vad tror du? Letar vi efter en person med återkommande psykoser eller tror du att det var en engångshändelse?. Sedan pratar vi inte fair här. Kan det ha varit så att mamman haft fullt upp med sig själv och barnen har inte följts upp på rätt sätt. Någon far har dom ju inte.
Citera
2021-01-22, 19:28
Medlem
Citat:

Och han skriver att folk har tagit reda på var han bor och har hotat att komma hem till honom pga hans kommentarer. Därför har han tagit bort allt på sin sida för att gömma sig för fler hot. Det är alltså inte ett trollkonto utan han visade sig öppet från början.
Citera
Medlem
Citat:

Håller fullständigt med dig.
Finns ingen som helst anledning att anklaga mamman för någonting.
Tonåringar har alltid en egen vilja och kan vara oerhört duktiga på att undanhålla saker.

Ang slagsmålen kan de lika gärna sagt att de blivit påhoppade, rånade osv så det är ingenting som hon kunde veta.
Ungdomar är bra på att ljuga.

Hon var ensamstående med två pojkar och har gjort betydligt mycket mer än fadern som stack för 8 år sedan. Hon har dragit hela lasset samt tagit helt ansvar själv och gjort det bästa hon kan. Hon verkar vara en fin och kärleksfull mamma och är i en fruktansvärd sorg och mardröm jag inte önskar någon.

Jag lider fruktansvärt mycket med henne och får ont i hela hjärtat när jag ser intervjuer med henne och hon måste ha det fruktansvärt tufft och jobbigt och kan inte föreställa mig hur hon mår. Hon genomgår den värsta tänkbara mardröm en förälder kan tänkas gå igenom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
hur kunde hon då missa sina söners misshandlade ansikten?
Känns inte som ett perfekt föräldraskap...

Vad är det som säger att hon missade det?
Citera
2021-01-22, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Och han skriver att folk har tagit reda på var han bor och har hotat att komma hem till honom pga hans kommentarer. Därför har han tagit bort allt på sin sida för att gömma sig för fler hot. Det är alltså inte ett trollkonto utan han visade sig öppet från början.

Oj, det är spännande att höra. Hur såg han ut? Vilken miljö vistades han i? Såg det ut som Ljungby? Då känns det ju dock inte som att han vet något som inte vi vet om han inledningsvis visade vem han var?
Citera
2021-01-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Vad är det som säger att hon missade det?

Exakt. Det finns inget som säger att hon inte märkte det och tog upp det med både sina söner och deras vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in