Citat:
Ursprungligen postat av
NONVIOLONCE
Jag har fått en bild till i min vision, jag mediterade i morse och jag tror att det var mattias som visade mig vatten men ändå inte vatten. en person som går omkring jag ser inte vem det är.. jag är hans ögon i denna vision. och jag känner törst och jag känner kyla i mina fötter.
Jag tror att jag ser ett utomhus bad. är det någon som vet om det finns ett utomhus bad där han bor.
Konstig känsla.. och jag blir så ledsen när jag tänker på fallet. Önskar att jag bodde i närheten så att jag kunde vara ute och leta efter honom.
Hmm.. Men har du en känsla av hur han isåfall dog? Tänker på att medium kan känna tex om någon drunknar att man får den känslan av att inte få luft och att man sjunker. El om han var död innan han hamnade i ev vatten?
Ang törsten så har det stått olika uppgifter. Har läst att han ville ha ett glas vatten och det förstår jag om han har sprungit runt som en galning och haft ev droger i sig som gör att man svettas. Sen var det te och har även läst att det bara var ett glas han ville ha 🤯.
Synd att du inte kan se mer, tex den personen som går runt. Ung/äldre? Pratar han med någon, hur är han klädd osv? Omgivning?