2021-01-22, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Aha, ok. Tack för svar!

Jag har fått en bild till i min vision, jag mediterade i morse och jag tror att det var mattias som visade mig vatten men ändå inte vatten. en person som går omkring jag ser inte vem det är.. jag är hans ögon i denna vision. och jag känner törst och jag känner kyla i mina fötter.
Jag tror att jag ser ett utomhus bad. är det någon som vet om det finns ett utomhus bad där han bor.

Konstig känsla.. och jag blir så ledsen när jag tänker på fallet. Önskar att jag bodde i närheten så att jag kunde vara ute och leta efter honom.
Citera
2021-01-22, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NONVIOLONCE
Jag har fått en bild till i min vision, jag mediterade i morse och jag tror att det var mattias som visade mig vatten men ändå inte vatten. en person som går omkring jag ser inte vem det är.. jag är hans ögon i denna vision. och jag känner törst och jag känner kyla i mina fötter.
Jag tror att jag ser ett utomhus bad. är det någon som vet om det finns ett utomhus bad där han bor.

Konstig känsla.. och jag blir så ledsen när jag tänker på fallet. Önskar att jag bodde i närheten så att jag kunde vara ute och leta efter honom.
kolla sattelitbilder på hitta.se, finns två på sickingevägen precis vid smalspåret
Citera
2021-01-22, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Men vem har någon som hatar en hel familj så?
Det blir ju ännu märkligare då och ger en helt annan bild av familjen om det vore så.
Jag håller med! Jag undrar mer o mer vad som ligger bakom hans meddelanden 🤔
Citera
2021-01-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av specielliot
kolla sattelitbilder på hitta.se, finns två på sickingevägen precis vid smalspåret

tack!
Citera
2021-01-22, 16:43
Medlem
Citat:

Hmm.. Men har du en känsla av hur han isåfall dog? Tänker på att medium kan känna tex om någon drunknar att man får den känslan av att inte få luft och att man sjunker. El om han var död innan han hamnade i ev vatten?
Ang törsten så har det stått olika uppgifter. Har läst att han ville ha ett glas vatten och det förstår jag om han har sprungit runt som en galning och haft ev droger i sig som gör att man svettas. Sen var det te och har även läst att det bara var ett glas han ville ha 🤯.
Synd att du inte kan se mer, tex den personen som går runt. Ung/äldre? Pratar han med någon, hur är han klädd osv? Omgivning?
Senast redigerad av Singlan74 2021-01-22 kl. 16:45.
Citera
2021-01-22, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av specielliot
verkar som det, har iaf bilderna här på shadmans kommentarer:
https://imgur.com/a/EEnJts1
filerna heter shadman1-4 men det är ingen ordning på dem bara så det står klart

edit:kontot finns kvar https://www.instagram.com/sh*dm*n1916/
*=a

Antar att kommentarerna togs bort av mamman?

Jag vill på något sätt ändå tro att denna shadman vet någonting/att han har något emot bröderna och/eller familjen. Otroligt vidriga kommentarer.

Varför skulle en människa annars skriva sådana brutala kommentarer? Vem orkar det? Vet att det finns många sjuka människor, men varför skulle hen hitta dit och skriva en sådana kommentarer endast för att jävlas lite? Viss insyn måste personen bakom kontot ha.
Citera
2021-01-22, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Hmm.. Men har du en känsla av hur han isåfall dog? Tänker på att medium kan känna tex om någon drunknar att man får den känslan av att inte få luft och att man sjunker. El om han var död innan han hamnade i ev vatten?
Ang törsten så har det stått olika uppgifter. Har läst att han ville ha ett glas vatten och det förstår jag om han har sprungit runt som en galning och haft ev droger i sig som gör att man svettas. Sen var det te och har även läst att det bara var ett glas han ville ha 🤯.
Synd att du inte kan se mer, tex den personen som går runt. Ung/äldre? Pratar han med någon, hur är han klädd osv? Omgivning?

När man får dessa syner så är bilderna eller även filmen som man ser förvrängda. du hör inte människor prata utan du ser allt ..ibland med offrens ögon och du hör bara dina egna tankar, typ varför går jag här? och varför fryser jag?. jag ser aldrig själva offret när jag är offrets ögon,, det är lite svårt att beskriva. jag har även bilder när jag ser honom i vad jag tycker ser ut som en röd bil och det kommer upp i mina tankar att den bilen kör sydväster ut. Jag kände törst och frusenhet i min senaste vision men i börjag när han gick från huset så kände jag förvirring jag ville må bra, men kände precis som om jag inte hade full koll på min omgivning. Men Han visar mig vatten samtidigt som det inte är vatten ... kan vara en pol kan vara i närheten av vatten en sjö.
Han visar mig ett armband ett tunt armand det är inget av värde men han visar den ser ut som ett band. Eftersom jag ser ljus runt honom så är han inte med oss .
Citera
2021-01-22, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickeloovesbeef

Jag vill på något sätt ändå tro att denna shadman vet någonting/att han har något emot bröderna och/eller familjen. Otroligt vidriga kommentarer.

Varför skulle en människa annars skriva sådana brutala kommentarer? Vem orkar det? Vet att det finns många sjuka människor, men varför skulle hen hitta dit och skriva en sådana kommentarer endast för att jävlas lite? Viss insyn måste personen bakom kontot ha.

Nej, personen behöver inte ha en viss insyn. Sjuka kommentarer kommer i alla offentliga kommentarsfält.
Citera
2021-01-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
"Han ruttnar i en kloaken med organen utopererade"
shit...
Tycker han verkar känna familjen och ha nåt emot dom. Gansla mycket faktiskt..
Och känns som han antyder att mamman vet vad som hänt och får skylla sig själv.

Undrar om någon har screenshots på de kommentarer som svarade shadman?
Citera
2021-01-22, 17:26
Medlem
Citat:

Ja precis, så tänker jag med! Det finns så många människor som är försvunna så varför välja att kommentera just till E? Jag tror som du, att han definitivt har insyn på nåt sätt.
Citera
2021-01-22, 17:31
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Undrar om någon har screenshots på de kommentarer som svarade shadman?

Skulle va intressant att se..
Citera
2021-01-22, 17:34
Medlem
Citat:
När man får dessa syner så är bilderna eller även filmen som man ser förvrängda. du hör inte människor prata utan du ser allt ..ibland med offrens ögon och du hör bara dina egna tankar, typ varför går jag här? och varför fryser jag?. jag ser aldrig själva offret när jag är offrets ögon,, det är lite svårt att beskriva. jag har även bilder när jag ser honom i vad jag tycker ser ut som en röd bil och det kommer upp i mina tankar att den bilen kör sydväster ut. Jag kände törst och frusenhet i min senaste vision men i börjag när han gick från huset så kände jag förvirring jag ville må bra, men kände precis som om jag inte hade full koll på min omgivning. Men Han visar mig vatten samtidigt som det inte är vatten ... kan vara en pol kan vara i närheten av vatten en sjö.
Han visar mig ett armband ett tunt armand det är inget av värde men han visar den ser ut som ett band. Eftersom jag ser ljus runt honom så är han inte med oss .
Ok, tack för förklaringen!
Törsten kan ju bero på drogerna och om han frös så är inte det konstigt heller. Men det här armbandet? Vet inte om ungdomar fortfarande håller på med sånt men när jag var yngre så var det många som hade bästisarmband el vad man ska kalla det. Fast jag minns inte om killar höll på med sånt el om det mest var tjejer som skulle ha likadana armband. Någon betydelse måste det ha eftersom han vill visa det för dig 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in