2021-01-22, 17:35
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickeloovesbeef
Antar att kommentarerna togs bort av mamman?

Jag vill på något sätt ändå tro att denna shadman vet någonting/att han har något emot bröderna och/eller familjen. Otroligt vidriga kommentarer.

Varför skulle en människa annars skriva sådana brutala kommentarer? Vem orkar det? Vet att det finns många sjuka människor, men varför skulle hen hitta dit och skriva en sådana kommentarer endast för att jävlas lite? Viss insyn måste personen bakom kontot ha.

Kommentaren "Du har inte nog med pengar för att ändra det som hänt honom" undrar jag över. Varför skulle pengar kunna få honom tillbaka?
Citera
2021-01-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Kommentaren "Du har inte nog med pengar för att ändra det som hänt honom" undrar jag över. Varför skulle pengar kunna få honom tillbaka?
Ja men precis! Det som hänt har ju hänt oavsett om man har pengar el inte!
Citera
2021-01-22, 17:46
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NONVIOLONCE
Jag har fått en bild till i min vision, jag mediterade i morse och jag tror att det var mattias som visade mig vatten men ändå inte vatten. en person som går omkring jag ser inte vem det är.. jag är hans ögon i denna vision. och jag känner törst och jag känner kyla i mina fötter.
Jag tror att jag ser ett utomhus bad. är det någon som vet om det finns ett utomhus bad där han bor.

Konstig känsla.. och jag blir så ledsen när jag tänker på fallet. Önskar att jag bodde i närheten så att jag kunde vara ute och leta efter honom.

Du är inte som andra mediala personer som först brukar känna hur personen dött. Med din "vision" låter det som att han fortfarande lever.
Citera
2021-01-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes

Han är avliden, därav kommentaren. Jag har anmält hans inlägg och ngt av dem har tagits bort. Han är ingen random person som kommenterar. Helt övertygad om att vet precis vad som hänt. Han föraktar de som letar och tror att han är vid liv. Osmakliga kommentarer men som sagt, ingen slump att han lämnar dem på mammans insta.
Citera
2021-01-22, 17:48
Medlem
Detta är förmodligen helt orimligt men skriver ändå. Är de kanske inte så att M själv kanske sitter på detta ”sh*dman”” instagram kontot. Och kanske har någon polare som han är hos i landet. De finns alla olika skumma typer som skulle kunna gå med på detta. Men bara spekulationer
Citera
2021-01-22, 17:53
Medlem
Mammas flicknamn
B*jthe

Är det rumänskt ?
Citera
2021-01-22, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBlanche
Han är avliden, därav kommentaren. Jag har anmält hans inlägg och ngt av dem har tagits bort. Han är ingen random person som kommenterar. Helt övertygad om att vet precis vad som hänt. Han föraktar de som letar och tror att han är vid liv. Osmakliga kommentarer men som sagt, ingen slump att han lämnar dem på mammans insta.

Citat från shadman: /.../Det andra är att han hittas i sitt skick och alla tvivel tvättas bort. Det är bäst att glömma och intala sig att han är långt borta i en bit.
Citera
2021-01-22, 17:55
Medlem
Citat:

Håller med dig. Personen kan mycket möjligt sitta på svaret. Antar och hoppas att polisen försökt rota lite kring kontot.
Citera
2021-01-22, 17:56
Medlem
Citat:
Citat från shadman: /.../Det andra är att han hittas i sitt skick och alla tvivel tvättas bort. Det är bäst att glömma och intala sig att han är långt borta i en bit.

Vänta, vad menar du? Har shadman även sagt detta? Förstår inte riktigt vad han menar?
Citera
2021-01-22, 18:01
Medlem
Citat:
Exakt, det är ingen slump! Fått organen utopererade låter lite väl överdrivet men jag kan ändå inte sluta fundera på varför han skriver just så 🙄
Citera
2021-01-22, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickeloovesbeef
Vänta, vad menar du? Har shadman även sagt detta? Förstår inte riktigt vad han menar?

Ja, det inlägget finns fortfarande kvar. Tittade på det alldeles nyss.
Citera
2021-01-22, 18:04
Medlem
Citat:
Ja, det inlägget finns fortfarande kvar. Tittade på det alldeles nyss.

Under vilken bild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in