Citat:
Ursprungligen postat av
Jokri85
Jaha okej. Har som sagt inte läst allt noga. Jag trodde han varit i ett annat hus och sprang ifrån bror och vänner i panik för att springa hem till mamma och att han då försvunnit på vägen dit... sen om någon tagit honom eller ja vad det nu kan vara...
Jag har helt missat att han var hemma med sin bror vänner OCH mamma...
Väldigt märkligt alltihop. Men då kanske din tes stämmer?!
Nä jag kanske skrev lite otydligt, men nej inte hemma med brorsan och mamman i deras eget hus. Festen med killarna, inkl brorsan var i en kompis hus, på Ågårdsvägen. Jag bara la till en uppgift som kom in någon av de senaste dagarna, att föräldrarna i DET HUSET, alltså kompisens föräldrar, påstås ha varit hemma när killarna varit där. Vilket talar lite emot ett initialt tänkbart scenario att någon form av bråk skulle uppstått mellan killarna. Tjafsat kan de ju ha gjort lite men verkar inte varit något högljutt slagsmål direkt utan verkar ha gått lugnt till enligt både övriga killar och föräldrarna i huset har inte sagt något som motsäger detta. Så hela detta sammanhang gör det svårt, men kanske inte omöjligt, att få ihop med att han flytt ut i panik.