Citat:
Ursprungligen postat av
K0eker
Garanterat att brodern / grabbarna på festen döljer något och alla borde drogtestas för att utesluta den anledningen.
Tippar på att brodern/grabbarna jävlats med mattias som trippat totalt, han sticker och får för sig ta ett dopp.
Allt allt allt pekar på att han brukat E enligt mig, frågat om vatten, gått ut utan jacka o skor mm. Sen är frågan om han själv hoppat i för o ta ett dopp eller de är en olycka.
Varför är det garanterat? Ser du faktiskt inte andra möjligheter? Vad baserar du det på?
Jag kan bara prata för egen del och att en vän "mitt i allt" (det är mitt i natten) stiger upp och säger att han ska börja gå är inte alls något konstigt i min värld. Att någon skulle börja följa ut honom till hallen eller till och med gå med honom ENDA hem är fullkomligt oskäligt enligt mig.
Det här beror ju på hur berusad han var men enligt de uppgifter jag har läst så var han inte STUPFULL så han knappt kunde gå. Kanske man borde vara mer omtänksam om sina vänner då de ska gå hem efter ett par 6-8 öl men att tänka i dom banorna att det finns en chans att dom faller i ån är inte riktigt såna tankar man tänker. "Det händer ju inte mig/min kompis"
Jag tror inte vännerna eller brodern vet något mera. Garanterat skulle någon av dem redan sagt något till andra vänner eller sina föräldrar om någon visste något. Det vill säga om dom är på något sätt normalt fungerande människor förstås.