Citat:
Ursprungligen postat av
cern
Jag drog iväg ett bra och välformulerat mail till Riks med kritik för en vecka sedan men inte fått svar alls faktiskt och nej jag är inte något vänstertroll bara för jag tycker deras kanal är enformig.
Skulle det inte vara ett vinnande koncept att intervjua tidigare Socialdemokrater som har gått över till SD helt och hållet?
Det hade varit ett vinnande koncept att få tillbaka väljare ifrån sossarna tror jag.
Ja det vore en bra idé, det har t.o.m. SVT gjort i en dokumentär. De kunde intervjua moderater också. Jag vet en tant i SD Stockholm som varit V-väljare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peterdenstore666
Hela deras kanal bygger på propaganda. Och sedan har de tagit in unga tjejer i ett desperat försök att attrahera unga tjejer som röstar vänster. Men det har misslyckats totalt, och därför ser man nu männen lika ofta som tjejerna. Så var det inte i början av Riks levnadstid.
De sa redan från början att de provar olika format. Jag är inte så säker på att de misslyckats med att nå tjejerna men de skriver inte i kommentarerna, man ser att fler unga kvinnor skriver när det är "oskyldiga ämnen" som när Rebecka skämtade om Magdalenas hemhjälp Shukri. Men de tittar nog på andra videos också.