2022-01-14, 08:17
Bannlyst
Riks var kul i början, men man börjar se ett mönster där de bara tjatar om samma saker hela tiden. Den fetarslade Emmie kan dessutom inte prata ihållande.
Citera
2022-01-14, 11:04
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja men Riks hör inte till oss, de har en studio i Solna. Vi är bara Stockholms stad. Hoppas de läser här.

Citat:
Ursprungligen postat av Peterdenstore666
Riks var kul i början, men man börjar se ett mönster där de bara tjatar om samma saker hela tiden. Den fetarslade Emmie kan dessutom inte prata ihållande.
Jag drog iväg ett bra och välformulerat mail till Riks med kritik för en vecka sedan men inte fått svar alls faktiskt och nej jag är inte något vänstertroll bara för jag tycker deras kanal är enformig.

Skulle det inte vara ett vinnande koncept att intervjua tidigare Socialdemokrater som har gått över till SD helt och hållet?

Det hade varit ett vinnande koncept att få tillbaka väljare ifrån sossarna tror jag.
Citera
2022-01-14, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Jag drog iväg ett bra och välformulerat mail till Riks med kritik för en vecka sedan men inte fått svar alls faktiskt och nej jag är inte något vänstertroll bara för jag tycker deras kanal är enformig.

Skulle det inte vara ett vinnande koncept att intervjua tidigare Socialdemokrater som har gått över till SD helt och hållet?

Det hade varit ett vinnande koncept att få tillbaka väljare ifrån sossarna tror jag.
Hela deras kanal bygger på propaganda. Och sedan har de tagit in unga tjejer i ett desperat försök att attrahera unga tjejer som röstar vänster. Men det har misslyckats totalt, och därför ser man nu männen lika ofta som tjejerna. Så var det inte i början av Riks levnadstid.
Citera
2022-01-14, 11:31
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern

Ja det vore en bra idé, det har t.o.m. SVT gjort i en dokumentär. De kunde intervjua moderater också. Jag vet en tant i SD Stockholm som varit V-väljare.

Citat:
Hela deras kanal bygger på propaganda. Och sedan har de tagit in unga tjejer i ett desperat försök att attrahera unga tjejer som röstar vänster. Men det har misslyckats totalt, och därför ser man nu männen lika ofta som tjejerna. Så var det inte i början av Riks levnadstid.

De sa redan från början att de provar olika format. Jag är inte så säker på att de misslyckats med att nå tjejerna men de skriver inte i kommentarerna, man ser att fler unga kvinnor skriver när det är "oskyldiga ämnen" som när Rebecka skämtade om Magdalenas hemhjälp Shukri. Men de tittar nog på andra videos också.
Citera
2022-01-15, 05:24
Medlem
Citat:
Hela deras kanal bygger på propaganda.
Ungefär som SVT och TV4 fast inte lika skamlöst.
Citera
2022-01-15, 10:10
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Och hur vet du att man inte attraherar unga tjejer? Hur ser du det genom att titta på YT? ”Och därför ser man nu männen lika ofta”
Eller så breddar man redaktionen.
Citera
2022-01-16, 22:15
Medlem
HejaFinlands avatar
Angående om Riks lyckas locka kvinnor. Läs kommentarerna till denna video som är ganska hårt mot islam. Många kvinnor som kommenterar. Jag tror faktiskt Riks har lyckats nå många kvinnor. https://www.youtube.com/watch?v=BXn4OEeQls4
Citera
2022-01-17, 05:54
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:

Vad är prata ihållande?
Citera
2022-01-17, 15:49
Medlem
gunnarks avatar
otroligt kul att dom hyllade Eddie Meduza idag
20 år efter han dog
Citera
2022-01-21, 23:51
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Angående om Riks lyckas locka kvinnor. Läs kommentarerna till denna video som är ganska hårt mot islam. Många kvinnor som kommenterar. Jag tror faktiskt Riks har lyckats nå många kvinnor. https://www.youtube.com/watch?v=BXn4OEeQls4

Men man ser också på namnen att det är kvinnor runt 40-50års åldern (Berit, Annika, inger och Birgitta)Dessa är sedan en lång tid tillbaka redan frälsta.

Att de skulle ha "lockat över" 20åriga kvinnor enbart på grund av att programmen leds av kvinnor är extremt naivt att tro. Min erfarenhet är snarare att det fungerar tvärtom. Kvinnor är väldigt duktiga på att mobba andra kvinnor som sticker ut och inte ställer sig in duktigt bland den gängse uppfattningen. Man har ju till och med hittat på ordet "Pick me-girl" för sådana som Fallenqvist och co.
Citera
2022-01-22, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Men man ser också på namnen att det är kvinnor runt 40-50års åldern (Berit, Annika, inger och Birgitta)Dessa är sedan en lång tid tillbaka redan frälsta.

Med de namnen snackar vi dessutom snarare 70/80-åringar.
Citera
2022-01-22, 16:24
Avstängd
Det är svårt att ta riks på allvar när Rebecka och Emmie sitter och dricker alkohol i direktsändning iklädda slampiga oktoberfestklänningar från Partykungen Och när Rebecka sjunger gangsterrap. Hur fan kan ledningen gå med på detta material kan man ju undra..........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in