2022-01-12, 11:47
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Börjar på att bli less med det där "nu är jag sådär arg igen!"

Instämmer, när man hör det för trettonde gången inser man att det var rätt att satsa på (de likaledes utskällda) tjejerna och försöka med nåt nytt. Gubbteve har sin plats men SD äger redan den målgruppen.

En annan stor fördel med kanalen som jag inte sett nämnas i tråden är att SD-politiker får göra sympatiska intervjuer och prata till punkt. Jag inbillar mig att de gillar det.
Citera
2022-01-12, 11:51
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Instämmer, när man hör det för trettonde gången inser man att det var rätt att satsa på (de likaledes utskällda) tjejerna och försöka med nåt nytt. Gubbteve har sin plats men SD äger redan den målgruppen. En annan stor fördel med kanalen som jag inte sett nämnas i tråden är att SD-politiker får göra sympatiska intervjuer och prata till punkt. Jag inbillar mig att de gillar det.

Ja de har två äldre gubbar, kanske de skulle hitta någon ung kille som kan charma de unga kvinnliga väljarna?
Citera
2022-01-12, 11:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Instämmer, när man hör det för trettonde gången inser man att det var rätt att satsa på (de likaledes utskällda) tjejerna och försöka med nåt nytt. Gubbteve har sin plats men SD äger redan den målgruppen.

En annan stor fördel med kanalen som jag inte sett nämnas i tråden är att SD-politiker får göra sympatiska intervjuer och prata till punkt. Jag inbillar mig att de gillar det.

Inte bara SD-politiker utan även t.ex. kärnkraftsexperter. Alla som bara hånas i stats-TV kan få förklara sin ståndpunkt i Riks.
Citera
2022-01-12, 15:36
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Alla som bara hånas i stats-TV kan få förklara sin ståndpunkt i Riks.

Så länge de inte bjuder in något bottennapp eller så. Så RIKS skulle bli utskämda rejält eller
tappar sin trovärdighet.
Citera
2022-01-12, 15:55
Medlem
Det är förvånande att Klanen Bonniers och LO inte stängt ner Riks ännu. Zuckerberg, Bezos och Gates får ju skattefri el i Sverige av arbetarpartiet för att stänga ner tex Granskning Sverige och SwebbTV så Bonniers har full kontroll vilket är en garant för yttrandefiheten, demokratin och den fria konkurrensen enligt DNs medarbetare.
Citera
2022-01-12, 16:23
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Det är förvånande att Klanen Bonniers och LO inte stängt ner Riks ännu. Zuckerberg, Bezos och Gates får ju skattefri el i Sverige av arbetarpartiet för att stänga ner tex Granskning Sverige och SwebbTV så Bonniers har full kontroll vilket är en garant för yttrandefiheten, demokratin och den fria konkurrensen enligt DNs medarbetare.

Jag tror Riks har kommunikation med YT.
Citera
2022-01-12, 22:23
Medlem
Persimååns avatar
Nu är jag sådär arg igen!

Vad är grejen med 20 Youtubeklipp om dagen gällande elpriser och diesel? Tror budskapet gått fram.
Citera
2022-01-13, 15:29
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gresservass
Var kan man titta på den videon?

https://youtu.be/jOWbYpAUS4U
Citera
2022-01-13, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Nu är jag sådär arg igen!

Vad är grejen med 20 Youtubeklipp om dagen gällande elpriser och diesel? Tror budskapet gått fram.
Tyvärr verkar det vara det enda SD satsar på. Jag som är svintrött på att betala dyra elpriser och tanka för 1400 kronor per tank är less på att höra det konstanta jävla tjatet i SDs mediakanaler 5-10 gånger per dag. Inte hört ett knysst om de 85.000 nya medborgarskapen som delades ut 2021 (högst i Europa sett till nya medborgarskap per capita), 100.000 uppehållstillstånd trots pandemin etc. Helt tyst om återvandring också.

Alla vet vart de står i elpriser och drivmedel och konkurerar här ändå med KD och M om samma budskap. Gör ett utspel om att man vill bygga nya kärnkraftverk och gå sedan vidare till att hamra hem att sossarna storljuger om invandringen. Låt de inte komma undan med att låtsas att de gör saker.

S har vunnit röster på att få idioter att tro att de nu är för och kommer införa tuffa lagar rörande invandeing och brott och straff. Dessa väljare går att vinna tillbaka, men det måste man göra genom att vara tydlig och driva ett budskap som går hem. Ex med SD blir det 0 asylsökande, i praktiken omöjligt att anhöriginvandra om det inte sker som partner till någon som haft svenskt medborgarskap i 18 år, mycket svårt att få medborgarskap eller ens permanent uppehållstillstånd samt en aktiv återvandringspolitik inklusive uppsökande verksamhet.

S har gjort det allt mer accepterat att prata invandring, så ta chansen!
Senast redigerad av Bankkonsulten 2022-01-13 kl. 17:35.
Citera
2022-01-13, 18:07
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Nu är jag sådär arg igen! Vad är grejen med 20 Youtubeklipp om dagen gällande elpriser och diesel? Tror budskapet gått fram.

jag är också trött på honom. Sätt honom att göra långa intervjuer istället.
Citera
2022-01-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
jag är också trött på honom. Sätt honom att göra långa intervjuer istället.
Har inte du kontakter in i SD Stockholm? Får du chansen hälsa till Riks gänget att de måste sluta vara så jävla gnälliga och bli mer offensiva och diversifierade med en mix av längre reportage och diskussioner med kortare nyheter och intervjuer. Dvs ungefär där Riks var tidigt i höstas.
Citera
2022-01-13, 18:43
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankkonsulten
Har inte du kontakter in i SD Stockholm? Får du chansen hälsa till Riks gänget att de måste sluta vara så jävla gnälliga och bli mer offensiva och diversifierade med en mix av längre reportage och diskussioner med kortare nyheter och intervjuer. Dvs ungefär där Riks var tidigt i höstas.

Ja men Riks hör inte till oss, de har en studio i Solna. Vi är bara Stockholms stad. Hoppas de läser här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in