2024-02-23, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad är kvalifikationerna för att intervjua Riksmän som får stå för den ideologiska analysen?
Jag förstår inte din fråga. Om du undrar vad som krävs för att arbeta på Riks så får du höra av dig till Riks. Jag har ingen aning.
Citera
2024-02-23, 11:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Jag förstår inte din fråga. Om du undrar vad som krävs för att arbeta på Riks så får du höra av dig till Riks. Jag har ingen aning.
Jag ville att du skulle ironisera över att kvinnorna är väldigt utbytbara
Citera
2024-02-26, 19:58
Medlem
Slackoffs avatar
Efter att Dick slutade har de kört ner helt i det ryska diket.
Den här glasögonbögen som ser ut och låter som Egor Putilovs tvillingbror är ju en katastrof.
Elias nånting.
Citera
2024-03-05, 12:26
Medlem
Slackoffs avatar
Richard Sörman verkar utbränd.
RIP riks.
Citera
2024-03-05, 15:23
Medlem
Äsch, Riks blir allt bättre. Intervjuer hela tiden, duktiga programledare och hög energi.

Sörman är dessutom riktigt duktig, smart, beläst och utbildad.

Det enda problemet är väl kanske att de lägger upp så många klipp att man inte hinner titta... vet inte vad de ska göra åt det...? Starta en poddradiokanal kanske?
Citera
2024-03-05, 19:25
Medlem
Vedklyvens avatar
Sörman är skarp. Tjejerna blir mer och mer professionella. Intressanta intervju/samtalsobjekt som får tala till punkt. Exempelvis intervjun med professor Christian Sandström om vindkraftens lönsamhet.

https://www.youtube.com/watch?v=UZAWDGYL_c0
Citera
2024-03-06, 17:20
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Äsch, Riks blir allt bättre. Intervjuer hela tiden, duktiga programledare och hög energi.

Sörman är dessutom riktigt duktig, smart, beläst och utbildad.

Det enda problemet är väl kanske att de lägger upp så många klipp att man inte hinner titta... vet inte vad de ska göra åt det...? Starta en poddradiokanal kanske?

Kritiserar Riks någon gång regeringen?
Citera
2024-03-06, 17:38
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Hela tiden.
Citera
2024-03-06, 17:55
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Hela tiden.

Det gör de inte alls. Riks är Tidö-kanal.
Citera
2024-03-06, 18:04
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Ja, speciellt att allt tar lång tid och bara utreds. Också att invandringen inte minskat. De har ju diskuterat NATO också.
Citera
2024-03-06, 18:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja, speciellt att allt tar lång tid och bara utreds. Också att invandringen inte minskat. De har ju diskuterat NATO också.

Du menar Dick? Han har sagt ibland att regeringen behöver snabba på.

Men om man tittar på startsidan på Riks så är det endast videor om hur dåliga sossarna är (vilket är viktigt iof), och intervjuer med SD-politiker och bra saker de och Tidö inför.
Citera
2024-03-06, 18:18
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Du menar Dick? Han har sagt ibland att regeringen behöver snabba på. Men om man tittar på startsidan på Riks så är det endast videor om hur dåliga sossarna är (vilket är viktigt iof), och intervjuer med SD-politiker och bra saker de och Tidö inför.

Se när hon långa tjejen intervjuar en SD-tjej från Stockholms stad. Men ja de kunde vara mer kritiska mot borgarna. Men det kommer ju småslängar, som i dagens morgongäng när de kallar alla kontroller av människor som L-liberalism tror jag han sa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in