Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-14, 16:07
Avstängd
SDMonkan heter monikabrodzinska på Instagram

Tips är att kolla hennes videos på instagram stories i mappen "2024" där hon dansar med sin lilla sexiga rumpa. Finns även bikinibilder och mycket hud på flera av bilderna. Sexigt också när hon halsar zubrowka sprit. Den videon har ja sparat ner o bytt ut shottglaset mot något annat brukar kolla dom bilderna en hel del o fantisera!!
Citera
2025-05-14, 16:53
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachariaz
SDMonkan heter monikabrodzinska på Instagram

Tips är att kolla hennes videos på instagram stories i mappen "2024" där hon dansar med sin lilla sexiga rumpa. Finns även bikinibilder och mycket hud på flera av bilderna. Sexigt också när hon halsar zubrowka sprit. Den videon har ja sparat ner o bytt ut shottglaset mot något annat brukar kolla dom bilderna en hel del o fantisera!!

Trodde inte du gillade Sverigedemokrater.

Monika är ganska fin ja, men finns många andra tjejer i det partiet som är finare.
Citera
2025-05-15, 21:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Monika är ganska fin ja, men finns många andra tjejer i det partiet som är finare.
Jag har inget emot SD.

Nej hon tillhör inte dom snyggaste men hon är lite slampig på något sätt Man har ju fantiserat mycket om henne. Inte den smartaste tjejen direkt men hon e polack says it all..........
Citera
2025-05-16, 09:25
Medlem
kajnuss avatar
Jag är personligen innerligt trött på standardkommentarer som handlar om hur bedrövligt det
är att se hur sitt land har blivit. Det en av anledningarna varför jag inte följer RIKS.
Förhoppningsvis (för deras egen skull) är dessa sista- eller nästsistagångsväljare så att de slipper beskåda eländet i framtiden.
Boomergenerationen kommer för alltid att förknippas som generationen som vaknade för sent.

Senast redigerad av kajnus 2025-05-16 kl. 09:37.
Citera
2025-05-16, 10:28
Avstängd
Citat:

Uppskattar ditt tappra författarförsök och hjältemod. Jag hann åtminstone skärmdumpa
Citera
2025-05-16, 17:36
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Uppskattar ditt tappra författarförsök och hjältemod. Jag hann åtminstone skärmdumpa

Jag fick en varning för mina erotiska noveller, jag får posta de i Erotik-forumet, det finns tydligen en tråd om sexnoveller där.
Citera
2025-05-16, 17:37
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Jag är personligen innerligt trött på standardkommentarer som handlar om hur bedrövligt det
är att se hur sitt land har blivit. Det en av anledningarna varför jag inte följer RIKS.
Förhoppningsvis (för deras egen skull) är dessa sista- eller nästsistagångsväljare så att de slipper beskåda eländet i framtiden.
Boomergenerationen kommer för alltid att förknippas som generationen som vaknade för sent.

Samma boomers var sossar (eller moderater) för 20 år sedan. Trots att det fanns tecken redan då på vad som skulle hända, om att SD varnade för skiten redan då.
Citera
2025-05-16, 18:06
Avstängd
Citat:
Jag fick en varning för mina erotiska noveller, jag får posta de i Erotik-forumet, det finns tydligen en tråd om sexnoveller där.
Attans. Skicka PM när du har postat en sexnovell om SDMonkan Monika Brodzinska. Jag kommer vara en trogen läsare
Citera
2025-05-20, 23:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Risk försätter med sin Trump/Putin propaganda.
Det blir nog ingen Sd röst nästa gång.
Fattar ej varför SD visar stöd åt trump? Dom förlorar ju massor av röster pga det.
Bättre om dom Fokusera på att publicera sexiga videos på SDMonkan Monika Brodzinska istället så man har nåt att titta på
Citera
2025-05-21, 11:37
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Fattar ej varför SD visar stöd åt trump? Dom förlorar ju massor av röster pga det.
Bättre om dom Fokusera på att publicera sexiga videos på SDMonkan Monika Brodzinska istället så man har nåt att titta på
Den galne narcissisten Trump och hans anhang är och blir allt mer av en belastning för högerpartier i Europa speciellt eftersom MAGA packet lägger sig i europiska angelägenheter som tex valet i Rumänien här senast.
Jag kommer nog rösta SD ändå men med mindre enthusiasm ju fler MAGA kepsar jag ser hos SDs politiker.
Citera
2025-05-22, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Den galne narcissisten Trump och hans anhang är och blir allt mer av en belastning för högerpartier i Europa speciellt eftersom MAGA packet lägger sig i europiska angelägenheter som tex valet i Rumänien här senast.
Jag kommer nog rösta SD ändå men med mindre enthusiasm ju fler MAGA kepsar jag ser hos SDs politiker.

USA har, oavsett regering, alltid lagt sig i europeiska angelägenheter. Tycker du det är bättre att en EU-marionett vann valet (förmodligen med hjälp av lite valfusk) i det korrupta Rumänien?

SD som parti tar inte ställning för Trump förövrigt.
Citera
2025-05-22, 14:17
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
USA har, oavsett regering, alltid lagt sig i europeiska angelägenheter. Tycker du det är bättre att en EU-marionett vann valet (förmodligen med hjälp av lite valfusk) i det korrupta Rumänien?

SD som parti tar inte ställning för Trump förövrigt.
Ja jag tycker att det är betydligt bättre att Rysslands kandidat inte vann.
Det är en stor beslutning att Rysslands MAGA marionetter lägger sig i europisk demokrati och om SD inte inser det så kommer de förlora röster och trovärdighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in