Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
OK, det är i synnerhet EN användare som kommer in ibland och postar retliga inlägg bara för att provocera. Nu föreslår vederbörande igen (för typ tionde gången) att tråden flyttas till delforumet för konspirationsteorier. Kan man bemöta sådant eller är det OT? Det känns ju inte riktigt som tråden är till för metadiskussioner om diskussionen, om olika användare och annat.
Får ändå säga att jag är nöjd med modereringen i tråden på det stora hela. Uppenbart skit försvinner. Har å andra sidan själv blivit av med inlägg jag är nöjd med, men that's life.
Det är just det här som folk blir så irriterade på. Det är 10 inlägg varje dag ifrån samma användare runt o runt i cirklar med inte mycket mer substans än att dom ifrågasätter andras intelligens nivå med inte mycket mer bidrag än inläggen ”källa på det?”..
Dessa fyller varje sida dag efter dag.
Dom som är där o vill diskutera eventuellt valfusk får inte mycket utrymme.
Det gör att tråden tillåts förstöras gång efter gång.. Den har i princip gått o blivit helt jävla oläsbar.
O då kan vi såhär. Det kanske är VISSAS helt korrekta åsikt att tråden borde förpassas till konspirationsteorier.. MEN! Det behöver det inte påminnas om i sida efter sida efter sida.
Om det är konspirationsteori tråd det handlar om. Så ska det diskuteras konspirationer..
Så fungerar det precis överallt annars på det här forumet..
Är det bilar som diskuteras i en träd ska det inte sitta o diskuteras att Saab gör flygplan..
Men inläggen ifrån fånarna i den här tråden är i princip på nivån med ”jaha, så niii tror att bilar åker fortare än deras flyyygplaaaaan

”
Och ingen moderator är i sikte.
Just dessa användare som vi diskuterar har lyckats förstört hela politik forumet. O det är uppenbart för alla att dom inte är ute efter att diskutera.
Att diskutera är nämligen inte
”Okej visa mig att du sitter på en källa.”
”Okej. Nu har du visat mig en källa så nu bajsar jag på den.”
”Ja visa mig en källa till bara jag kommer bajsa på den också. För du verkar inte inse att det är bara det jag är här för att göra. Jag ska sitta här o klämma en mök på eran källa.”
Jo. Vi alla fattar att dom beter sig sådär. Vi försöker bara göra tråden intressant att igenom att faktiskt lägga upp bevisen på valfusk och diskutera det med varandra. Precis som tråden säger att vi ska göra.. Precis såsom flashback fungerar.
”Har ni bevis på valfusk? Lägg upp det här!”.
Det är vad tråden säger att vi ska göra. Men nu är det inne ett gäng i den dagligen o försöker förstöra den i sida efter sida.
Det bästa alla kan göra är att ignorera.. Men det är svårt för mig när jag sitter där ensam o lägger upp ett bevis, sen citerar 5 av dom mig samtidigt och ska börja argumentera o fyller en hel sida. Det gör att ingen annan kan se bevisen jag levererat..
Skiter helt ärligt i deras åsikter..
Men mod måste in och moderera. Annars kan helt sluta moderera forumet o låta alla användare shit posta. (Det är precis det man gör här.)