Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Att klippa och klistra från feminist-formulerade onödiga artiklar som Women Animators är inte att lära sig saker. Det är att indoktrinera eller gå på Fake News. Det finns ingen meningen att du rabblar fem kvinnliga animatörer här på FB som bevis på att kvinnor kan animera, när du inte hört talas om dem, ingen annan hört talas om dem, i ett inlägg som raljerar "kvinnor kan visst animera". Du vet inte ens vad de gjort. Det är att ljuga för att tala klarspråk.
Jag har aldrig använt Women Animators som källa. Men utan ditt tips hade jag aldrig fått chansen att känna till den framstående animatören Ellen Woodbury.
https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=6EcJUBhzb2g
Mer fakta om henne finns på Wiki. Säkert bara fake news och feministpropaganda.
Visst gillar du Lejonkungen och Herkules? Det gör du säkert.
Eftersom du är så uppslukad av Disney och kan allt om dess animerade produktioner, då är det hög tid att du läser boken
The Queens of Animation.
https://time.com/5706383/feminist-di...rozen-history/
Citat:
Jag är intresserad av Disney och schack och kan dessa ämnen. Prova att lyssna på mig, jag är duktig på dessa ämnen, du kan lära dig en hel del. Fake News är inte att lära sig. Det är att vara dum som en Trump-anhängare.
Ska jag också lära mig matematik av dig?
Citat:
Som sagt, jag kommer att googla på alla dina inlägg i framtiden för att se varifrån det du kallar fakta stulits. Så mitt tips är att du avslutar alla dina "faktainlägg" med "jag kan inget om detta, fakta kommer från www.xxx".
Nej, kvinnor kan inte animera, heller.
Du behöver inte göra dig omaket att ta reda på var mina källor kommer ifrån. Det är bara att klicka på länkarna till mina källor. Prova så kommer du direkt till seriösa studier, vetenskapliga rapporter och liknande inom diverse områden.
Jag skulle uppskatta om du kunde skicka en länk till en seriös studie eller liknande som bevisar att kvinnor inte kan animera. Lite vetenskapliga fakta och statistik som kan styrka ditt påstående, tack!
Det klarar du säkert. Du är ju så duktig på schack, matematik och Disney-filmer och kan dessa ämnen som en fullfjädrad expert.
Tänk vilka underverk som avancerad pojkgissning kan göra för kunskapsinhämtningen.
P.S. Jag känner inte till några manliga animatörer.