Citat:
Ursprungligen postat av
DrComfort
Hatar weed, blir bara nojig och tror jag ska dö typ, men blir lite nyfiken efter att ha läst tråden på att testa cbd-buds. Och alltid trevligt att sitta och rulla och röka.
Lite frågor: röker ni blommorna bara eller blandar ni med tobak?
Och doftar det lika gott som weed? Saknar den där doften ibland, både av själva blomman och röken.
Som sagt, jag och weed har aldrig vibrerat med varandra, men gillar ändå sömnen man får på det. Hur är det med cbd-buds, är det bra som sängfösare?
Testa någon svagare CBD ifrån Upgrade eller valfri sida. Upgrade är ganska billiga. Ca 250kr för en femma grönt.
Alla 16%iga är hur bra som helst för en person som bara vill känna smaken och röken. Även om det infinner sig ett allmänt lugn i kroppen efteråt så måste du nog blanda med Tobak och blanda som du känner för med Weedet.
Placebo effekten är stark, jag rökte ner en polare som trodde det var äkta THC. Han fick hjärtklappning och ville gatch direkt hahahah.
Det finns olika styrkor på CBD och jag började med svagare för att upgradera mig till högre efter tiden. Rökt i ungefär 1,6år nu och det fungerar som det ska.
Sitter just nu på Granddaddy Purple ifrån Upgrade. Där likaså övervikt, nästan 6g när det skulle varit 5g
Nån som vet om CBD kommer bli olagligt? Hör massa snack om det bland rökkompisar.