Citat:
Ursprungligen postat av
lallemannen
Där ser man, konstigt att vi har så olika upplevelser. Jag får en MARKANT effekt. Jag brukar låta några gram buds eller en tesked trikomer sjuda i mjölk eller havremjölk med oboj i en 15 minuter. Smakar fantastiskt dessutom. Ja, man blir inte hög på det. Men stressen försvinner, spänningar i muskler och så är som bortblåsta o ja sover som en kung.
Röker jag en spliff på det så får jag lite samma effekt, bara mycket kortare. Bättre o dricka det.
Min favoritmetod är också te!
Har haft med mig hampate dagligen i en termos mot stress under dagen .
(Nu äter jag syrade rödbetor med mycket metylfolat och betain mot ångest/autism).
När man värmer hampa i fett så sker en extraktion - det är samma princip som med cbdolja.
Så te med lite fett i är mycket billigare med minst lika god effekt som cbdolja.
Jag har köpt hackad finola som man kan hitta för ca 1kr/gram på olika ställen, och använt den som te. Varit nöjd med detta!
Ska prova din metod med 15 minuters bryggning. Tackar