• 1
  • 2
2020-10-13, 12:06
Medlem
Eirinis avatar
Är tjej va 25 år gammal väger ca 60kilo.

Har alltid kunnat blanda mycket och olika droger, får nästan aldrig någon at osv. Armen det har tyvärr gjort mig för kaxig och tror jag gick överstyr i helgen.

Först ladd, kanske två gubbar. Sedan två E tabletter. Sedan lite tjack och sen avslutade jag det hela med ca 4 tabletter 2cb. Trodde det var E först för det va tryckta tabletter så fattade inte vad som skulle hända , har aldrig tagit något sådant innan som ska ge hallisar. Somnade för inget hände sen vaknade jag upp och såg bara massa konstiga mönster. Men somnade snabbt igen.

Mådde inte dåligt under ruset och inte dagen efter heller förutom att jag
kände mig helt tom. Hittade tre oxy hemma som jag tog och nu till problemet.
Jag bokstavligen sovit i tre dagar. Har seriöst inte kunnat vakna. Idag va första dagen jag orkade kliva upp ur sängen
Haft konstant huvudvärk, allt känns dimmigt, jag känner mig inte verklig?

Jag får panik men typ ändå inte för pulsen är så lugn? Allt går som i slow motion.
Alltså på riktigt könner mig så konstig går inte förklara. Är det bara hjärnan är trött eller brände jag det sista som fanns kvar haha?
Äter och dricker bra men börjar liksom bli rädd att jag fått någon psykos..
Jag kan även tilllägga att jag ser saker typ skuggor osv. Är dock inte jätte orolig för kan bli så när jag är trött men mer rädd att jag blanda så mycket och har verkligen ingen erfarenhet av den där 2cb så vet intr vad biverkningarna efter den är?
Citera
2020-10-13, 12:23
Medlem
nutkjells avatar
Riktigt djävla dumt och oansvarigt att blanda kokain, mdma, amfetamin och 2c-b på samma kväll. Fattar inte om du tog oxy dagen efter eller tre dagar senare. Men det lär ju knappast ha gjort saken bättre.

Hursomhelst, det är väl knappst förvånande om du känner dig sliten efter den där häxblandningen? I värsta fall kanske du har dragit på dig HPPD (FB) HPPD FAQ - faran med psykadeliska droger .

Knarka smartare.
Citera
2020-10-13, 12:48
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Riktigt djävla dumt och oansvarigt att blanda kokain, mdma, amfetamin och 2c-b på samma kväll. Fattar inte om du tog oxy dagen efter eller tre dagar senare. Men det lär ju knappast ha gjort saken bättre.

Hursomhelst, det är väl knappst förvånande om du känner dig sliten efter den där häxblandningen? I värsta fall kanske du har dragit på dig HPPD (FB) HPPD FAQ - faran med psykadeliska droger .

Knarka smartare.

Har blandat så förut, dock inte med 2cb men trodde det var E som sagt..

Symtomen på det du skickade känner jag inte igen i dock.
Citera
2020-10-13, 13:08
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eirini
Har blandat så förut, dock inte med 2cb men trodde det var E som sagt..

Symtomen på det du skickade känner jag inte igen i dock.

Hahaha alltså. På riktigt "har blandat så förut" hur många gånger tror du inte det sagts av personer som sen kolat.
Citera
2020-10-13, 13:12
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Känt allt för många som dig flicka lilla och tyvärr kommer du nog gå samma väg som dem och det är en siffra på ett papper och dvs statistik .

Hoppas verkligen du tar tag i skiten och gör något vettigt med livet innan du står där 40 år gammal utan bostad och familj.
Citera
2020-10-13, 13:17
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Hahaha alltså. På riktigt "har blandat så förut" hur många gånger tror du inte det sagts av personer som sen kolat.

Könner mig riktig dum nu. Ör det verkligen så farligt?
Citera
2020-10-13, 13:17
Medlem
Dem allra flesta blir avbrända efter en kväll med bara E. Och du undrar varför du mår dåligt av din blandning?

Hur mår du egentligen om du behöver ta såna enorma mängder droger för en kväll???
Citera
2020-10-13, 13:18
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Känt allt för många som dig flicka lilla och tyvärr kommer du nog gå samma väg som dem och det är en siffra på ett papper och dvs statistik .

Hoppas verkligen du tar tag i skiten och gör något vettigt med livet innan du står där 40 år gammal utan bostad och familj.

Usch får verkligen super ångest nu. Jag ör annars ansvarsfull, jobb, bostad osv. Sköter allt i mitt liv jötte bra. Jag visste inte det va så farligt att blanda? Vad exakt är det farliga är det att jag tog 2cb?
Jag känner mig jätte dum nu.
Citera
2020-10-13, 13:20
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazaren
Dem allra flesta blir avbrända efter en kväll med bara E. Och du undrar varför du mår dåligt av din blandning?

Hur mår du egentligen om du behöver ta såna enorma mängder droger för en kväll???

Jag mår jätte bra annars.. Tar bara droger i underhållande syfte inte pågrund att att jag mår
dåligt eller något..
Citera
2020-10-13, 13:26
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Jag mår jätte bra annars.. Tar bara droger i underhållande syfte inte pågrund att att jag mår
dåligt eller något..

Du gillar nog att underhållas lite för hårt ifall du kör kola, mdma, tjack och 2cb på en o samma kväll, speciellt i de mängderna. Vem fan vill ha tjack när man sitter på kola dessutom?

Nä, låter som lite dagen efter-seg bara, får du i dig någon föda?
Citera
2020-10-13, 13:53
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Usch får verkligen super ångest nu. Jag ör annars ansvarsfull, jobb, bostad osv. Sköter allt i mitt liv jötte bra. Jag visste inte det va så farligt att blanda? Vad exakt är det farliga är det att jag tog 2cb?
Jag känner mig jätte dum nu.

Neurotoxiskt som bara den, även utan 2c-b.
Citera
2020-10-13, 14:10
Medlem
Dumt men ingen fara du återhämtar dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem