• 1
  • 2
2020-10-13, 14:18
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Du gillar nog att underhållas lite för hårt ifall du kör kola, mdma, tjack och 2cb på en o samma kväll, speciellt i de mängderna. Vem fan vill ha tjack när man sitter på kola dessutom?

Nä, låter som lite dagen efter-seg bara, får du i dig någon föda?

Ja det kan nog stämma, det är nog min svaghet när jag väl tar något gillar jag inte att ruset försvinner så jag fortsätter och då kan jag typ trycka i mig vad som helst bara för att få lite rus.
Citera
2020-10-13, 14:35
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Dumt men ingen fara du återhämtar dig

Tack snälla för svar.
Citera
2020-10-13, 17:15
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eirini
Ja det kan nog stämma, det är nog min svaghet när jag väl tar något gillar jag inte att ruset försvinner så jag fortsätter och då kan jag typ trycka i mig vad som helst bara för att få lite rus.

Det låter i mina öron som om du är en person som helt enkelt borde bli nykterist på heltid.
Citera
2020-10-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Du gillar nog att underhållas lite för hårt ifall du kör kola, mdma, tjack och 2cb på en o samma kväll, speciellt i de mängderna.

Dessutom "bara" 3 styck oxy dagen efter precis som ingenting haha
Citera
2020-10-13, 17:42
Medlem
xposures avatar
Tragisk läsning.
Säger detta i största välmening:

Sluta knarka!
Ditt liv börjar onekligen gå utför.
Har känt så många människor som "har kontroll" för att sedan drunkna i sina egna spyor när de blandar substanser.
Skärp till dig för fan eller gå en garanterad död till mötes i denna takt!
Citera
2020-10-13, 19:36
Avstängd
MrBabyBoys avatar
Klart hjärnan spökar och du känner dig konstig när du trycker i dig såna mångder substanser som trollar med psyket. Vila skallen ett tag nu...
Citera
2020-10-13, 20:12
Medlem
Kajahs avatar
Tips från coachen är att nöja dig med en substans åt gången, eller att läsa på vilka som fungerar bra ihop, och vilka du ska undvika att kombinera. Förr eller senare kommer käftsmällen och det du upplevt nu var försmaken. Håll dig nykter ett tag nu
Citera
2020-10-13, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eirini
Jag mår jätte bra annars.. Tar bara droger i underhållande syfte inte pågrund att att jag mår
dåligt eller något..
Man behöver inte dom mängderna i underhållande syfte...

Jag har tagit mycket droger i mitt liv. Men att kalla dom doserna för underhållande syfte???

Jag dömer dig inte... Men en människa som mår bra nöjer sig med en substans för en kväll. Den som mår utmärkt klarar sig utan substanser överhuvudtaget.

Den som mår sämst tar droger tills den stupar...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in