2021-03-17, 12:16
Medlem
SphincterAnis avatar
Hur kan man vara så besatt av Pedram som vissa härinne är?
När såg ni senast dagsljus?
Undrar om ni fattat hur tragiska människor ni är... 😅
2021-03-17, 12:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du är en bättre groda än jag! 🤣

Jag.vill.att.Pedram.hänger.löst den här ceckan! Han ska ut och in här och läsa den bittra sanningen!

Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
DE ÄR STÖRSTA "blattarna" i samhället. Alla de nya populäraste "gangster" rappare är polackler såsom Greekazo, Einar, Z.E., de tror de är "hood" och "oppressed"

Näääää kagay, jag lyssnar bara på de gamla blattarna som Isabella Scorupco
Mitt runkobjekt en gång i tiden.
Faaaaan. Nu måste Judith äga så gamnacken hänger löst. Och INGET kan rädda honom
2021-03-17, 12:26
Medlem
så nu duger inte maten för prinsessan så nu ska hon laga egen mat efter dem andra ätit

jag hade sagt till henna du äter det vi lagar annars kan du leva på bröd och vatten
2021-03-17, 12:28
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahahahaha! Du har hamnat i fel forum ditt lilla kärlekstroll. Marsch pannkaka till Familjeliv 🤣🤣
Hehe, kan tänka mig att det snart kommer nåt följande i nån tråd där: "Har idag försökt resonera 💘 med odjuren 👹 på flashback, det gick INTE så bra!!!!😢😭

Dom bara SKRATTADE 👺 jättejättehemskt hånfullt 👿 åt lilla mig!😭😢😭
En där, sa negär 🙉 åt en medmänniska i förrgår! 😱😢😭

Men här hemma på familjeliv blir jag ju glad igen! 😁😘🥰 💘För här säger ju ingen negär.😉😘💘💘💘
Tjolahoppsansa.
2021-03-17, 12:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, kan tänka mig att det snart kommer nåt följande i nån tråd där: "Har idag försökt resonera 💘 med odjuren 👹 på flashback, det gick INTE så bra!!!!😢😭

Dom bara SKRATTADE 👺 jättejättehemskt hånfullt 👿 åt lilla mig!😭😢😭
En där, sa negär 🙉 åt en medmänniska i förrgår! 😱😢😭

Men här hemma på familjeliv blir jag ju glad igen! 😁😘🥰 💘För här säger ju ingen negär.😉😘💘💘💘
Tjolahoppsansa.

Haha,
Jag tänker mig in i den konversationen. Fan den människan måste ha fått sig en kalldusch.
2021-03-17, 12:32
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hur kan man vara så besatt av Pedram som vissa härinne är?
När såg ni senast dagsljus?
Undrar om ni fattat hur tragiska människor ni är... 😅

Du undrar inte hur Pedharam kan vara så besatt av Tess? Är inte han tragisk? När såg han dagsljus senast? Fattar han inte hur tragisk han är?

Du verkar lika besatt av oss som han är med Tess.
2021-03-17, 12:34
Medlem
kermiths avatar
Kan inte säga det nog men vill se Judith krossa och min besatthet av gamnacken försvinna på måndag
2021-03-17, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kan inte säga det nog men vill se Judith krossa och min besatthet av gamnacken försvinna på måndag
Judiths lag MÅSTE vinna, på måndag ska antigen Pedram eller Pontus åka beroende på vilken lag som hänger löst.
2021-03-17, 12:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Nu vet man inte hur säker källa det är, men det förvånar mig verkligen inte. Han leker bra men så fort han pressas blir hans ögon svarta. Som det sovbråket med Therese, även om hon försökte få ur han att han gillade henne så gick hon ifrån flera gånger och han följde efter henne kanske 5 gånger och började bråka igen. Fick obehagskänslor.

Ne det får man ju ta med en nypa salt.

Ja så fort han känner sig dissad eller någon säger emot så tar hans heder stryk och då kommer den där hemska blicken och börjar gunga med kroppen.

Om han så är svensk, arab, gul, svart, grön eller vit det skiter jag i beror såklart beror på arv och miljö. Hans beteende är oroväckande och hans Narcissus mentalitet och det har han antagligen lärt sig under många många år.

Antingen växer man upp och lär sig genom uppfostran hur man uppför sig och att allt inte handlar om en själv eller så lär man sig det motsatta genom dåliga föredömen, polare etc och väljer sen den negativa vägen. Han har vant sig vid denna personlighet han har anammat och lever efter det. Det jag ser är inte vackert och han borde sluta putsa sitt yttre och börja rannsaka sitt inre.

Den här teorin säger väl allt!

Den mest extrema formen av betonandet av miljön är att människan föds som ett oskrivet blad, tabula rasa, och sedan formas genom livet.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-17 kl. 12:49.
2021-03-17, 12:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Judiths lag MÅSTE vinna, på måndag ska antigen Pedram eller Pontus åka beroende på vilken lag som hänger löst.
2021-03-17, 12:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Men titta Grodan min vän
Jaha Lunch och an ngn anledning vego vecka skulle nog sagt käka ni det så käkar jag annat, Vill ha riktigt käk och inget fake färs och annat
2021-03-17, 12:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Ja vilken grej om både Pontus och Pedram hänger löst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in