2021-03-17, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Ca 14.00 stod det i brevet dem fick in.

Taaaaackar
2021-03-17, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Hej

Jag är ny här och jag tycker inte man behöver uttrycka sig rasistiskt eller hatfullt! Vi är många som tycker att man borde hålla god ton här och sprida kärlek istället för att vara elak mot deltagarna! Lyft er favorit men tryck inte ner någon, snälla! xx.

Styr om till familjeliv om det är den stämningen du är ute efter. Vi vill inte ha något lipande här inne, snälla! xx
2021-03-17, 12:07
Medlem
SphincterAnis avatar
De är så hjärndöda det går att bli.
2021-03-17, 12:07
Medlem
Mest rättvisa är att favoriterna, Judith, vilar 1a matchen. Då fär dem spela 2 raka. Det vinnande laget i 1a matchen får en fördel och vilar match 2. Konstigt att ingen pratar/tänker på för/nackdelarna med dem olika planhalvorna. Tror endast Judith har förstått det. Märkligt att Pedram som e så jävla smart inte kommit på det. Mindre yta att försvara på ena planhalvan....Undrar om Judith kommer avslöja det.
2021-03-17, 12:09
Bannlyst
Idioterna fattar inte vad målskillnad betyder.
Spelar ingen roll om man gör 5 mål om man släpper in 10 då hamnar man på -5.
2021-03-17, 12:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Orkar inte dra det vidare. Min partner är från Eslöv med en bror i Lund. De har det bättre ställt. Aldrig hört att polacker, tyskar, balter, engelsmän, holländare, tjecker skulle ingå i gruppen blattar. Så nu är jag klar.

Du är en bättre groda än jag! 🤣

Jag.vill.att.Pedram.hänger.löst den här ceckan! Han ska ut och in här och läsa den bittra sanningen!
2021-03-17, 12:11
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad var det Tanja råkade försäga sig om?
2021-03-17, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Idioterna fattar inte vad målskillnad betyder.
Spelar ingen roll om man gör 5 mål om man släpper in 10 då hamnar man på -5.

precis men bb deltagare är ju kända för att inte vara dem skarpaste
2021-03-17, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad var det Tanja råkade försäga sig om?

kylan i texas
2021-03-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Kan tänka mig Pedharams skitsnack som IT-konsult på ett IT-företag...

Asså, det här viruset. Först måste vi titta, se på kretskortet och planera, se vilken taktik viruset har och jobba med det liksom, föschtory?

Sen tycker jag att eftersom jag har en hård hexadecimal mentalitet så kan jag liksom bruteforca viruset på hårddisken, asså föschtåry? Föschtåry?!

Då kommer jag bakifrån från USB-porten och slår till, asså hårt liksom föschtåry, jag liksom utrotar viruset från nätverket och alla IP-adresser kommer liksom bli bra igen, föschtåry?

Och mitt bästa vapen är asså VPN och Proxy, asså föschtåry? Då är vi skyddade liksom.

(och nu ser vi Pedos välkända fula jävla sjävbelåtna leende där han njuter av sin grandiosa självbild och tror att han räddat världen)

Sluta jag orkar inte.
2021-03-17, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Skvaller om Pedram..

https://imgur.com/a/M4FPigE

PS: BB är värdelöst tråkigt sen Therese åkte ut ✌️
Nu vet man inte hur säker källa det är, men det förvånar mig verkligen inte. Han leker bra men så fort han pressas blir hans ögon svarta. Som det sovbråket med Therese, även om hon försökte få ur han att han gillade henne så gick hon ifrån flera gånger och han följde efter henne kanske 5 gånger och började bråka igen. Fick obehagskänslor.
2021-03-17, 12:15
Medlem
Då har man fastnat igen framför tvn och Big Brother. Ja vad ska man säga. Årets deltagare är ett gäng sköna människor. Väldigt snälla mot varandra, än så länge. xx.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in