Citat:
Ursprungligen postat av
Jen1n1
Nu vet man inte hur säker källa det är, men det förvånar mig verkligen inte. Han leker bra men så fort han pressas blir hans ögon svarta. Som det sovbråket med Therese, även om hon försökte få ur han att han gillade henne så gick hon ifrån flera gånger och han följde efter henne kanske 5 gånger och började bråka igen. Fick obehagskänslor.
Ne det får man ju ta med en nypa salt.
Ja så fort han känner sig dissad eller någon säger emot så tar hans heder stryk och då kommer den där hemska blicken och börjar gunga med kroppen.
Om han så är svensk, arab, gul, svart, grön eller vit det skiter jag i beror såklart beror på arv och miljö. Hans beteende är oroväckande och hans Narcissus mentalitet och det har han antagligen lärt sig under många många år.
Antingen växer man upp och lär sig genom uppfostran hur man uppför sig och att allt inte handlar om en själv eller så lär man sig det motsatta genom dåliga föredömen, polare etc och väljer sen den negativa vägen. Han har vant sig vid denna personlighet han har anammat och lever efter det. Det jag ser är inte vackert och han borde sluta putsa sitt yttre och börja rannsaka sitt inre.
Den här teorin säger väl allt!
Den mest extrema formen av betonandet av miljön är att människan föds som ett oskrivet blad, tabula rasa, och sedan formas genom livet.