2021-03-17, 11:57
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Hej

Jag är ny här och jag tycker inte man behöver uttrycka sig rasistiskt eller harfullt! Vi är många som tycker att man borde hålla god ton här och sprida kärlek istället för att vara elak mot deltagarna! Lyft er favorit men tryck inte ner någon, snälla! xx.
Om du är ny, hur kan du då veta vad många tycker?
Här sprids åsikter, hårda och brutala, vilket jag älskar, därför jag inte skriver på PK-ställen där ordet inte är fritt.
2021-03-17, 11:57
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jag har ALDRIG i hela mitt liv uttryckt mig harfullt. Vilken jävla anklagelse du kommer med. Var tyst.
Första gången jag fnissade åt din skrift, riktigt kul svar
2021-03-17, 11:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Här sprids åsikter, hårda och brutala, vilket jag älskar, därför jag inte skriver på PK-ställen där ordet inte är fritt.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
+1 fast ska väl vara historielösa 90-talistet som får det till annat. Lärda lundabor bör fan veta bättre!

Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Yep. Det måste vara det dummaste jag hört på länge.
Skulle Vasa ätten då vara blattar nu också

Men ge er! Jag har koll på historian, men i Skåne säger man "blatte" mycket mer än i resten av landet. De polacker som kom på 80-90-talet var inte direkt höginkomsttagare i Sverige... Och växte upp i "orten" och identifieras därför som "blattar". Ej svenskar som vuxit upp i en förort.

Tyskar flyttade inte direkt under samma tid till Sverige av samma anledningar som polacker. Detta var innan varken Sverige eller Polen var med i EU.

Men väldigt OffTopic alltihopa, jag försökte bara förklara varför AD "klickar" med sin "bror" Pedram. Sedan finns det blattar som är bra = AD!
Medlem
Kom igen nu, in i appen och rösta grön mot gul, jag tror inte det är så många som lägger röster i dessa tävlingar så varje röst kan påverka!
2021-03-17, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
2021-03-17, 11:59
Bannlyst
Skvaller om Pedram..

https://imgur.com/a/M4FPigE

PS: BB är värdelöst tråkigt sen Therese åkte ut ✌️
2021-03-17, 12:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Hej

Jag är ny här och jag tycker inte man behöver uttrycka sig rasistiskt eller hatfullt! Vi är många som tycker att man borde hålla god ton här och sprida kärlek istället för att vara elak mot deltagarna! Lyft er favorit men tryck inte ner någon, snälla! xx.

Hahahahaha! Du har hamnat i fel forum ditt lilla kärlekstroll. Marsch pannkaka till Familjeliv 🤣🤣
2021-03-17, 12:00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Kom igen nu, in i appen och rösta grön mot gul, jag tror inte det är så många som lägger röster i dessa tävlingar så varje röst kan påverka!
Okey masar mig dit, slutat rösta förutom till utröstningar men gör ett undantag
2021-03-17, 12:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Ja, det är så jävla sjukt hur han konstant pratar en massa skit och ingen ifrågasätter ordbasjeriet.

Han kommer snart komma ut och då kommer han att gå in här och få bilden av sig själv ifrågasatt.

Dock är det frustrerande att ingen av de i huset vågar ifrågasätta eller jo Nardos men det fick hon ju äta upp igår.

Kattis har nog lärt sig hur man bör agera då hon känner igen beteendet så mycket från Pedram från tidigare förhållande att hennes trauma (ptsd) påminner sig igen.
Hon berättade det när hon fick en fråga från tittarna.

Det mest sjuka är när han sitter och pratar om Ömsesidig respekt!? Han ska ö.ht inte yttra sig om sånt han inte kan leva upp till.

Pedram kör sina egna moraliska lagar som passar honom.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-17 kl. 12:10.
2021-03-17, 12:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Men ge er! Jag har koll på historian, men i Skåne säger man "blatte" mycket mer än i resten av landet. De polacker som kom på 80-90-talet var inte direkt höginkomsttagare i Sverige... Och växte upp i "orten" och identifieras därför som "blattar". Ej svenskar som vuxit upp i en förort.

Tyskar flyttade inte direkt under samma tid till Sverige av samma anledningar som polacker. Detta var innan varken Sverige eller Polen var med i EU.

Men väldigt OffTopic alltihopa, jag försökte bara förklara varför AD "klickar" med sin "bror" Pedram. Sedan finns det blattar som är bra = AD!

Orkar inte dra det vidare. Min partner är från Eslöv med en bror i Lund. De har det bättre ställt. Aldrig hört att polacker, tyskar, balter, engelsmän, holländare, tjecker skulle ingå i gruppen blattar. Så nu är jag klar.
2021-03-17, 12:03
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Skvaller om Pedram..

https://imgur.com/a/M4FPigE

PS: BB är värdelöst tråkigt sen Therese åkte ut ✌️
Tog inte många timmar före FB fattat vilket ashål Gamnacken är, gott att det sprids.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in