2021-03-16, 19:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
men emelie.... snacka inte om andra killar framför nån du är intresserad av

Jag tror att hon friendzonat honom nu.. De pratar om bajs och hon sade framför Adrian igår att "Jag säärar po mina schinkuuur nöu" för att hon skulle fjärta i Nardos säng. Känns mer som vänskap nu än att något skulle vara på g.
2021-03-16, 19:02
Medlem
Mouchinos avatar
Dessa hoppas jag lämnar BB

Pontus > Den Skenbara "Kappan efter vinden vändaren"

Pedram >Den Grandiosa "Älskaren av sin egen spegelbild"

Joel >Den Passivt aggressiva "Nalle Puh"

Judith > Den Storkäftade "Vrålapan"
2021-03-16, 19:03
Medlem
emelie ligger framför adrian och säger att hon drömde om en sexig kille som var italienare och hade mörkt hår osv. och en massa som är helt tvärtom till adrian. Och adrian sitter obekvämt och vet inte vad han ska göra. Alltså vad fan är det för fel på henne?

sen säger hon till Simon: kan inte du färga ditt hår mörkt och ha mustach? och fortsätter be honom att försöka se ut som killens i hennes dröm. FRAMFÖR ADRIAN!?

det är fan inte konstigt att hon har svårt att få de bra killarna när hon är en sån idiot? Hade jag varit Adrian hade jag tagit det som ett tecken på att hon inte är intresserad och SPRUNGIT så långt ifrån henne som möjligt!

EMELIE sluta vara så DUM!!!!!!!!!
2021-03-16, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att hon friendzonat honom nu.. De pratar om bajs och hon sade framför Adrian igår att "Jag säärar po mina schinkuuur nöu" för att hon skulle fjärta i Nardos säng. Känns mer som vänskap nu än att något skulle vara på g.

Hahaha fy fan vad äcklig hon är.
2021-03-16, 19:04
Medlem
Ridnes avatar
Återigen.... Nu började Adrian tala om för Joel att han var irriterad på honom efter hockeyn. Vad gör produktionen..? Mutear de fucking mickarna IGEN! Jag blir galen. Så fort något händer så får vi tittare inte veta.
2021-03-16, 19:05
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Återigen.... Nu började Adrian tala om för Joel att han var irriterad på honom efter hockeyn. Vad gör produktionen..? Mutear de fucking mickarna IGEN! Jag blir galen. Så fort något händer så får vi tittare inte veta.

Jag hörde då allt .. 🤔
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
På Jullans instastory hänger hon med Therese nu

Haha, svårt att höra vem som är vem.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Såg liven den kvällen, vi här i tråden trodde han höll på få en psykos a la Rickard 2011. Otroligt märkligt beteende!

Då är vi fler som sett det. Vi får hålla ögonen på Joel speciellt när han har alkohol innanför västen
Medlem
Adrian konfronterar Joel just nu. och ifrågasätter varför han är så falsk och att han låtsas vara glad för deras skull (när det gäller tävlingen) men snackar skit om dem när de vänder sig om.

You go Adrian!!!! Sätt den där sliskiga, hala, äckliga ormen på plats nu!!!!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Hahaha fy fan vad äcklig hon är.

Haha hon fjärtade dock aldrig..hon hotade bara med det Jag tror inte att man skulle säga sådant om man var intresserad av en kille iallafall. Eller att man skulle gå in och bajsa tillsammans. Det är friendzone för mig.
2021-03-16, 19:06
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Jag hörde då allt .. 🤔

VA? Hos mig så försvann ljudet hos båda.. Hörde dock de i köket
2021-03-16, 19:06
Medlem
DjPuttes avatar
Mute på då Freddie Mercury pratar less på den pipiga barn rösten....
Men men nuggen sitter Katti lycklig som få gillar skarpt att hon får sitta lugnt och stilla!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in