2021-05-04, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
I avsnitt 78 den 3/5 tiden 28.55 så säger Adrian att Madde är "en fin människa".
Fine.

Men det hon säger efteråt är fruktansvärt obehagligt.
"och sen ska jag respektera dina känslor Men då går jag emot mina känslor och då blir det så där fucket".

Alltså på riktigt???

Ni som tycker att Madde är så gullig ska nog chilla lite och tänka efter varför är det okej att säga så?

Ska man inte respektera andras känslor?
Om hon inte hade varit snygg hade alla sett att hon är en stalker.

Är det normalt att efter samtalet de hade och han skulle gå och lägga sig så fnissar hon "kan du inte komma och lägga dig här"? Fattade hon inte vad han sa eller?

Det märks att han inte vill såra henne så han går mot henne men lägger sig i sängen bredvid.

Han har på 1000 olika snälla sätt sagt att han inte vill.
Märks att ju mer hon tjatar och blir svartsjuk ju längre bort springer han och ju hårdare håller hon.

Kolla vid finalen när hon kryper intill men han håller till och med bättre om Emelie än om henne.

Tycker som många andra att det blir synd om henne efteråt när hon ser sig själv.
Det kommer att göra ont att få självinsikt.

Men hon är ju en vuxen kvinna och det är bra att få insikt innan man fyller 40.
Lite sent att växa upp men det finns ju de som är 50+ som inte heller har någon självinsikt.

Bäst att han passar sig efter programmet och inte bjuder hem henne över en helg för då kommer hon aldrig att åka därifrån.
Don't play with crazy.

+10000
2021-05-04, 08:19
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
I avsnitt 78 den 3/5 tiden 28.55 så säger Adrian att Madde är "en fin människa".
Fine.

"och sen ska jag respektera dina känslor Men då går jag emot mina känslor och då blir det så där fucket".

Alltså på riktigt???

Ni som tycker att Madde är så gullig ska nog chilla lite och tänka efter varför är det okej att säga så?

Är det normalt att efter samtalet de hade och han skulle gå och lägga sig så fnissar hon "kan du inte komma och lägga dig här"? Fattade hon inte vad han sa eller?

Det märks att han inte vill såra henne så han går mot henne men lägger sig i sängen bredvid.

Märks att ju mer hon tjatar och blir svartsjuk ju längre bort springer han och ju hårdare håller hon.

Kolla vid finalen när hon kryper intill men han håller till och med bättre om Emelie än om henne.

Tycker som många andra att det blir synd om henne efteråt när hon ser sig själv.

Lite sent att växa upp men det finns ju de som är 50+ som inte heller har någon självinsikt.

Bäst att han passar sig efter programmet och inte bjuder hem henne över en helg för då kommer hon aldrig att åka därifrån.
Don't play with crazy.

Du kan ju inte bara gå efter dom minuterna o klippen man såg i dags avsnittet. Då vet du inte vad som sagts i helhet och hur det är klippt.

Hon säger att hon respekterar hans känslor att han "inte e redo.."
Men då går hon emot sina egna känslor som säger agera visa att du vill ha han.
I korthet.
2021-05-04, 08:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Sover Adrian bredvid nardos ikväll igen eller vem är det som sover på Emelie och dompas säng?
judith o tanja
2021-05-04, 08:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ni som så gärna vill få ut Adrian. Varför i helvete röstar ni på Emelie i dagens röstning? Haha ser ni inte nackdelen också eller, att man blir NOMINERAD om man failar sitt uppdrag?

Det är ju bara mer skadligt än positivt detta.
1. Enklare å lyckas. hon är rätt person för jobbet
2. failar hon så kommer hon sitta med minst 2 andra och madde kommer vara en av dom, emelie har större stöd än madde. så rösten på emelie är given faktiskt!!
Det är win win!
2021-05-04, 08:25
Avstängd
Madde måste ut denna vecka annars åker jag dit och kastar ut fanskapet!! Tillför noll och endast tjatter om adrian som ingen jävel orkar höra, hon är knappast där för millen utan endast adrian adrian adrian
2021-05-04, 08:28
Medlem
Citat:
Ni som så gärna vill få ut Adrian. Varför i helvete röstar ni på Emelie i dagens röstning? Haha ser ni inte nackdelen också eller, att man blir NOMINERAD om man failar sitt uppdrag?

Jag ger hellre Emelie chansen att vinna immuniteten än Adrian. Förlorar hon den så blir hon nominerad ja, men det hade hon blivit oavsett.

Plus att nu kommer de andra inte kunna ge henne poäng så det ska bli jävligt intressant att se hur poängen fördelas, oavsett om hon klarar det eller ej.

Och till sist. Adrian är den tråkigaste deltagaren i mannaminne, han gör inget bra och hade inte underhållit mig i detta försök till att förstöra för de andra heller.

Hade du fler frågor?
2021-05-04, 08:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag ger hellre Emelie chansen att vinna immuniteten än Adrian. Förlorar hon den så blir hon nominerad ja, men det hade hon blivit oavsett.

Plus att nu kommer de andra inte kunna ge henne poäng så det ska bli jävligt intressant att se hur poängen fördelas, oavsett om hon klarar det eller ej.

Och till sist. Adrian är den tråkigaste deltagaren i mannaminne, han gör inget bra och hade inte underhållit mig i detta försök till att förstöra för de andra heller.

Hade du fler frågor?
+1
i värsta fall blir adrian immun då kan man skicka hem madde så det blir mindre tjat i huset =)
2021-05-04, 08:37
Medlem
Citat:

Ingen märker av hans vidriga beteende där inne så han skulle ha blivit immun. Emelie kommer klara uppdraget för hon är bra
2021-05-04, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Hade du fler frågor?

+1
2021-05-04, 08:42
Avstängd
FÖRMIDDAG
- Brev om Magikerveckan där Pedram och Simon får sina egenskaper

- Husgästerna får sina magiska egenskaper

- Onda magikern utses

- Tittarna bestämmer vad Black magic ska vara: Husgästerna ska lista ut vilken sak i huset tittarna har bestämt är Black magic.

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tävling om extra nomineringsröst

- Onda trollkarlen får sitt första uppdrag
2021-05-04, 08:42
Medlem
Citat:
Fine.

Alltså på riktigt???

Don't play with crazy.
👏👏👏
2021-05-04, 08:58
Medlem
Intressant. P3 och finska YLE har granskat dokusåpor, bland annat BB. De har fått tag på ett avtal.

"Hundra tusen kronor i böter om du bryter mot sekretessen"

https://sverigesradio.se/artikel/hundra-tusen-kronor-i-boter-om-du-bryter-sekretessen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in