Citat:
Ursprungligen postat av
Carnill
Jag känner så mycket för Madde. Har varit både i hennes sits och i Adrians sits. Är man kär i någon så tänker man inte logiskt, så är det bara. Tycker Adrian säger en sak men gör ofta en annan sak.
Han bevarade t ex pussen/kyssen i bikten, han kramar om henne osv. Handlingar säger mer än ord, heter det ju och är man kär så griper man minsta halmstrå.
Har även varit med om själv att killar blivit kär i mig men inte jag i dom och inte sjutton har jag uppmuntrat dom som Adrian gör med Madde.
Hade verkligen hoppats att Adrian skulle åkt hem igår. Antingen känner han ngt för henne i och med att han gör som han gör eller så är han en riktig jävel som enbart spelar spelet och ger henne hopp för att han ska ha henne på sin sida i spelet..
Adrian spelar ju Madde som en blockflöjt!
När dom hade "gjort slut" och satt och pratade i hålet i väggen sa ju mössan till Madde att hon kommer hitta nån annan, ELLER så "kommer dom hitta varandra efter BB" var han givetvis tvungen att lägga till!?
Han säger alltså både att han inte vill henne nåt, men ger ändå hennes psykos bränsle på ett jävla cyniskt sätt när han ger henne "hopp"!
Adrian är ju lika intresserad av Madde som av han är av öl, men törs ju inte säga det rakt ut till henne då den fega jäveln är livrädd att tappa röster från alla idioter som av nån obegriplig anledning övertygat sig själva att dom har nån slags romans, och givetvis för att inte få hennes "fans" emot sig. Och för att Madde inte ska börja nominera honom.
Med det sagt, beter sig ju ändå Madde som en manisk psykopat när det gäller den matgalna burkputtaren med robotansiktet.