WORD!
Säg mig om det finns något värre än denna smörja? Alltså RixFM musik vet man ju helt precis varför den skapas, det är inga problem att förstå. Men detta, fyfan, ja jag vet inte vad jag ska säga. Jag blir uppriktigt arg bara.
fyfan va värdelöst det är. ett totalt jävla omusikaliskt manglande och skrikande, oftast så är "artisterna" förbannat fula och töntiga också. det här med ondskan och djävulsdyrkandet har jag väldigt svårt för också. sen när är ondska något att sträva efter??
vidare så är 95% av fansen glasögonprydda oskulder.
Nja. Du får ju givetvis påstå att det är dålligt, men många av de absolut mest musikaliska och instrumentalt skickliga musikerna finner man inom metal.
Dansband, monstermetal typ Lordi och Slipknot, smörsångare typ Richard Marx, eurotechno/dance typ E-type eller Scooter, krogtrubadurer och After Ski band och deras favoriter typ "Living Next Door To Alice", "Sweet Home Alabama" och "Sommarnatt".
Nja. Du får ju givetvis påstå att det är dålligt, men många av de absolut mest musikaliska och instrumentalt skickliga musikerna finner man inom metal.
Okej, men dom kan väl lära sig att utnyttja sin fantastiska talang rätt då..
Tönt musik för mig är väl mer Basshunter och sån jävla skit. Musik med samma rytm och en text som är lika kommersiell som H&M
Men är Basshunter kommersiell egentligen? Jag tycker det var en osannolik hit, ungefär som om min och syrrans poplåtar från 11-års åldern plötsligt skulle slå.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!