Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
Jag är en person som tycker om väldigt mycket musik, lyssnar mycket på HipHop främst Oldschool men även dagens är OK..
Annars så föredrar jag det mesta, typ krogmusik går att digga till alldeles utmärkt när de e fest.
Dock så är jag förtåndslös till personer som lyssnar på Death methal, såsom craidle of hill, och även killen Lars winerbäck har blivit allt mer populär bland tonårstjejer, då jag avskyr dessa patetiska nojjor i hans texter.
"craidle of hill"? Jag antar att du menar Cradle of Filth, som i vilket fall inte är death metal, utan faktiskt väldigt olikt death metal, men det är ju en annan femma. Själv tycker jag jag är ganska öppen för nya musikstilar men något jag verkligen inte klarar av är "diskomusik", euro dance, techno och liknande. Lars Winnerbäck vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, trallvänlig, lättillgänglig sommarmusik. Jag kan förstå att folk gillar det (jag själv gör det inte) men jag har svårt för alla fanatiska winnerbäck-fans som vägrar lyssna på liknande musik i samma genre bara för att "ingen kan vara lika bra som winnerbäck".
Citat:
Ursprungligen postat av MistaDobalina
Det töntigaste måste ju vara band som t.ex Nickelback och liknande låtsasrockers.
Håller jag verkligen med om.