Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
Jag är en person som tycker om väldigt mycket musik, lyssnar mycket på HipHop främst Oldschool men även dagens är OK..
Annars så föredrar jag det mesta, typ krogmusik går att digga till alldeles utmärkt när de e fest.
Haha, det första jag tänkte när jag såg trådtiteln var "Sånt som trådskaparen lyssnar på, jävla apa som inte vet vad en särskrivning är och hur man förebygger en sådan". Och jag fick rätt!
Hiphop är typisk töntmusik. Viss pop likaså. Den mest extrema power metallen är även den oerhört löjlig, men då bara 35-åriga göteborgare och 13-åringar lyssnar på sådana band så stör det inte så mycket. Viss synth är ju även den oerhört löjlig. Mjuka syntpartier gjorda under 80-talet i väst, brutalt töntigt.
Förövrigt, till alla er som kommer med liknande sånnahär stendumma argument: "Om den enda hiphop man känner till är den som spelas på MTV bör man inte uttala sej" - inse att säkert 99% av alla hiphoplyssnare lyssnar på MTV-hiphop. Vad fan spelar det för roll att det finns några få hundra lyssnare som lyssnar på "seriös" hip-hop? Klart att det finns mycket skit inom alla genréer, men mängden skit i förhållande till lyssnarna är ju klart högre inom tex "techno", hip-hop osv.