Citat:
Ursprungligen postat av
Ichwill
Ska du göra kåldolmar så kommer jag gärna förbi och äter några. 😆
Citat:
Ursprungligen postat av
Ichwill
Jag kan tyvärr inte laga mat, men äter gärna maten.
En öl eller två kan jag nog dricka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pippipipparpippin
För helvete Ichwill. Det är bara att (efter att en slagit upp ett recept, köpt ingredienser) dörna på en ramstienplatta, följa receptet medan en dricker öl och fördelar uppgifterna med de närvarande i rummet. random flashbackare 1 får skiva löken, random flashbackare 2 får hacka vitlöken, random flashbackare 3 får se till att bärsen är kalla och servera vid behov, samt slå upp en snapps när tillfälle bjuds. random flashbackare 4 får skiva köttet och steka det. etc etc.
Matlagning är "enkelt" om en bara lär av någon annan och vågar ha kul med andra och försöka! misslyckas kan en göra också men då är det viktigt att ha gott om öl hemma

ursäkta eventuellt flummig felcitering (är lite småfull).
Ichwill, du kan ju i ett första skede var random flashbackare nr 3 som serverar öl, men det blir roligt om du lär dig i processen.
Har samlat ett gäng polare några gånger och kokat både sjömansbiff, texas chilli och andra långkok som kräver en öl, en skvätt sprit och några härliga människor i köket. det är skit kul.
samma princip kan implementeras på jävligt mycket mat, en polare ska bjuda hem mig och några till och laga någon indisk rätt snart som jag inte kommer ihåg namnet på, men jag hoppas hinna lära mig hur den tillagas innan jag blir för berusad