Citat:
Ursprungligen postat av
Bruz-Lee
1- Människors demokratiska rättigheter har redan begränsats sen länge i liknande situationer.
Den här bokbränningen är inte unik för den saken.
Och Ja, jag tycker att det är en kass idé att åka till utsatta områden och reta upp människor i onödan.
Det finns många liknande situationer där det är lagligt att provocera folk, men det är en usel idé att göra det.
2-Jag gjorde väl just det?
1. Det kassa är att staten inte upprätthåller ordningen i samhället så att det
blir en kass idé att bränna en koran trots att man verkligen känner att man vill protestera mot islamisering.
Jag hoppas verkligen att folket nu protesterar mot regering och riksdag genom att vägra rösta på de ansvariga politikerna. Om man sedan väljer SD, Med eller ett nytt vänsterparti (som förhoppningsvis finns tlll 2022) är inte så vikigt.
2 Ja du ändrade mitt exempel vilket är ett väldigt konstigt sätt att argumentera. Med "kan" menar jag att det är ett erbarmligt dåligt sätt att argumentera. Att du kunde skriva in andra ord på tangentbordet är väl självklart.
Jag
kan fråga dig varför du tycker att pedofili skall legaliseras också men det vore ingen bra argumentationsteknik det heller.