2020-09-03, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Japp.
Han eldar en bok - motdemonstranterna eldar upp hela stan.
Han låter dem bevisa hans tes om deras intolerans.

Intolerans? Vad skulle du göra om vi stod utanför ditt hem och brännde den svenska flaggan, svensk folkdräkten etc och skanderade antisvenska slagord? Inget? Då saknar du ryggrad och pungkulor...
Citera
2020-09-03, 10:45
Medlem
Han borde bränna åtminstone en bibel också. Han lär ju vara jude så han kan kanske bränna en Talmud på samma gång. Då blir det verkligen intressant. Hur skulle kristna och judar reagera? Om han gjorde det så blir det dessutom svårare att anklaga honom för hmf.
Citera
2020-09-03, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Polisen kan väl rimligen inte ge tillstånd till en demonstration som genomförs i enda syftet att provocera fram hat, våld och skadegörelse? Rikets säkerhet, för nu börjar vi snabbt närma oss den nivån, går väl före yttrandefriheten?
Så du vill leva i en diktatur där det är olagligt att skända en bok? Har man åsikter som inte stämmer in med dina, så ja, det upplevs som en diktatur för oss - inte för dig! Den muslimska majoriteten kommer växa markant i Sverige, sätt ner foten nu innan fler rättigheter stryps.
Citera
2020-09-03, 10:47
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, det är ju skitsmart att reta upp den mest lättkränkta folkgruppen i Sverige efter feminazis, men du vill kanske ha krig? De kunde väl gjort något fyndigt? Som Vilks rondellhund
Kan inte bara allt sånt jävla bröte flytta till MENA?

Jag undviker helst krig, men har svårt att se någon annan utväg. Möjligen att hela Östeuropa+Italien+Österrike+ identitärer i Tyskland/Frankrike går in i Sverige och tar över.

Jaja, dags att skaffa vapen nu tror jag.
Citera
2020-09-03, 10:47
Han verkar ha någon sorts diagnos.
Citera
2020-09-03, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Han borde bränna åtminstone en bibel också. Han lär ju vara jude så han kan kanske bränna en Talmud på samma gång. Då blir det verkligen intressant. Hur skulle kristna och judar reagera? Om han gjorde det så blir det dessutom svårare att anklaga honom för hmf.
Tekniskt sett är det antisemitism att bränna en bibel. xD Semit betyder arab och inte jude, och alla tre är semitiska religioner.
Citera
2020-09-03, 10:50
Medlem
Oljeapans avatar
Om det nu är yttrandefrihet han brinner för så kan jag tipsa om ett land som nyss har haft val och nu bankar skiten ur sina medborgare. Han kan åka till Belarus och bränna något.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Så du vill leva i en diktatur där det är olagligt att skända en bok? Har man åsikter som inte stämmer in med dina, så ja, det upplevs som en diktatur för oss - inte för dig! Den muslimska majoriteten kommer växa markant i Sverige, sätt ner foten nu innan fler rättigheter stryps.

Vem vill leva under Islamiskt förtryck? Svenskarna uppenbarligen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Intolerans? Vad skulle du göra om vi stod utanför ditt hem och brännde den svenska flaggan, svensk folkdräkten etc och skanderade antisvenska slagord? Inget? Då saknar du ryggrad och pungkulor...

Ja eftersom religionen är så viktig för dessa människor så blir det naturligtvis en reaktion. Men det är ju det som är grejen. Sverige är ett sekulariserat land. Är det verkligen bra att ha en massa människor i Sverige som har en helt annan världsuppfattning? Skulle man bränna en svensk flagga i Rinkeby så skulle väl folk jubla. Är det inte just det som saken gäller? Om Sverige skall kunna ta emot en massa människor från hela världen så måste dessa acceptera vårt samhälles grundvärderingar, annars kan det bli stora problem i framtiden när de skall vara med och bestämma.
Citera
2020-09-03, 10:51
Medlem
Trollsajtmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Han verkar ha någon sorts diagnos.
Dansk-svensk patriot?
Citera
2020-09-03, 10:53
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag undviker helst krig, men har svårt att se någon annan utväg. Möjligen att hela Östeuropa+Italien+Österrike+ identitärer i Tyskland/Frankrike går in i Sverige och tar över.

Jaja, dags att skaffa vapen nu tror jag.

Total bojkott av iPodturism och efterbliven jävla religion vore en bra början.
De som tvunget ville kriga, kunde packa sig till MENA istället.
Citera
2020-09-03, 10:53
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Förstår vad du menar men det verkar som att du inte förstår hur du har fel. Dessa människor kräver särbehandling. Annars går de bärsärk. Så vad tycker du vi ska göra? Gå på tå och hoppas att ingen blir kränkt om man tar sig en korv på stan eller liknande?

Ja, Sverige har för många sojapojkar och fega latte farsor som, liksom du, försvarar islam och låtsas inte se faran. Som du redan upptäckt så behövs ingen provocation för allt det du radade upp gör de redan. Varför? För hatet most väst är väldigt utbrett i deras hemländer men ingen tror de kan vara rasister mot oss.
Fatta att vi redan ligger jävlig illa till. Det är just det Paludan vill visa er!
Fast nu bråkar du bara och slåss med halmgubbar. Jag är motståndare till mångkultur, övertygad antidemokrat och ingenstans har jag försvarat islam.
Det jag ifrågasätter är det kloka i att låta utländska provokatörer spä på en redan farlig situation.
Vad tror du kommer att hända? Att de kulturmarxistiskt indoktrinerade hbtq-cucksen när de ser förorterna brinna plötsligt skådar ljuset och ger Sd och afs 51% i nästa val? Eller att det ur vårt degenererade och svårt dekadenta folk plötsligt ska resa sig en stark man, en Franco eller Pinochet, som mobiliserar svenskarna och räddar oss ur moraset? Är något av detta troligt?
Tänk efter lite vad du tror ska komma ur en situation där varenda förort bokstavligen brinner. Mer våld mot svenskarna och mer skattepengar åt muslimerna kommer att bli resultatet. Var det vad du hade tänkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in