Citat:
Ursprungligen postat av
15minFame
Förstår vad du menar men det verkar som att du inte förstår hur du har fel. Dessa människor kräver särbehandling. Annars går de bärsärk. Så vad tycker du vi ska göra? Gå på tå och hoppas att ingen blir kränkt om man tar sig en korv på stan eller liknande?
Ja, Sverige har för många sojapojkar och fega latte farsor som, liksom du, försvarar islam och låtsas inte se faran. Som du redan upptäckt så behövs ingen provocation för allt det du radade upp gör de redan. Varför? För hatet most väst är väldigt utbrett i deras hemländer men ingen tror de kan vara rasister mot oss.
Fatta att vi redan ligger jävlig illa till. Det är just det Paludan vill visa er!
Fast nu bråkar du bara och slåss med halmgubbar. Jag är motståndare till mångkultur, övertygad antidemokrat och ingenstans har jag försvarat islam.
Det jag ifrågasätter är det kloka i att låta utländska provokatörer spä på en redan farlig situation.
Vad tror du kommer att hända? Att de kulturmarxistiskt indoktrinerade hbtq-cucksen när de ser förorterna brinna plötsligt skådar ljuset och ger Sd och afs 51% i nästa val? Eller att det ur vårt degenererade och svårt dekadenta folk plötsligt ska resa sig en stark man, en Franco eller Pinochet, som mobiliserar svenskarna och räddar oss ur moraset? Är något av detta troligt?
Tänk efter lite vad du tror ska komma ur en situation där varenda förort bokstavligen brinner. Mer våld mot svenskarna och mer skattepengar åt muslimerna kommer att bli resultatet. Var det vad du hade tänkt?