2020-08-30, 17:23
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallen-Trolle
Enligt statistiken har inget mord skett, om ingen har blivit dömd för mord.
Har du svårt att fatta, eller är du förståndshandikappad ?

Fattar du inte att det kan ju lika bra va ett dråp, om det inte är fastställt av en domstol att det är ett mord.
Det räcker väl för fan inte med att Polisen säger att det är ett mord.

Du är ju fan mer dum än en gås.

Det är dumhuvuden som du som gör att Sverige idag ser ut som det gör.
Men dog av dödligt våld, vad är det du inte förstår? 111 personer dog av dödligt våld 2019.
Det har ingeting och göra med hur många som blir dömda för mord!
https://www.bra.se/statistik/statistik-utifran-brottstyper/mord-och-drap.html

Det va du som började luffa dig om att det inte var en överdrift när en person skrev att det dödas varje dag.
Upp med något som stryker det du skriver eller va tyst!
Citera
2020-08-30, 17:34
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Fast nu tänker du fel. Det är inte fel på föräldrarna utan på rånarbarnens föräldrar. Det är rånarbarnens föräldrar som är misslyckade.

Fel. Detta är fullt normala negrer och deras negerföräldrar är inte misslyckade. Det är svenneföräldrarna som är misslyckade. Fråga vilken vit sydstatsamerikan eller sydafrikan som helst. Problemet är svenska antirasistmarinerade föräldrar som inte fattar att antirasism är medvetet spridd desinformation och tror att det går att skicka in svennebarn bland kaosblatte och negerbarn.

Svenska barn är inte något annat än enkla bytesdjur för dessa varelser och tills detta har sjunkit in hos dumsvensson så kommer vi att få se mer av sådant här. Det är ALLTID offrens fel om de inte beteendeanpassat sig efter omgivningen. Du kan inte gå runt med juveler, dyr elektronik eller i kortkort i blatte och negerområden. Det är som att tigga om att bli rånad eller våldtagen. Det är så världen fungerar. De passiv-aggressiva kaosblattejudarna på DN säger annorlunda för att de vill att du ska bli ett offer. De säger att du är en god människa om du är en antirasist. Det är du inte. Du är bara en dumjävel som gått på en av deras simplaste svindlerier.
Citera
2020-08-30, 17:37
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Förfärligt det som har hänt.

Men sig mig ts. Årets förälder för för 12 år sen var då Änglas familj som lät sin 8 år gamla dotter ta cykeln till skolan. Eklund våldtog henne, levande och sedan efter någon timme även död, eldade hennes kropp och tarvligt gömde hennes vid ett dike.
Skulle du skrivit samma rubrik och inlägg om det?

Det här är inte riktigt samma sak. Det var ingen som visste om att det fanns ett peddo löst i vaddetnuvarförhåla han befann sig i, alla vet om att det finns tusentals okopplade ägarlösa negrer springades helt fritt i Borlänge.
Citera
2020-08-30, 17:41
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallen-Trolle
Svenne-kålrot skriker att det politikernas fel, att det ser ut som det gör i dag.
Sekunden senare skriker samma Svenne-kålrot, ännu högre, att SD är rasister.

Sekunden efter det skriker Svenne kålrot att han ska rösta SD. Sedan blir han upprörd när man förklarar för honom att SD vill ha assimilation istället för deportation för Svenne kålrot har samma attityd till sitt favoritparti som till favoritlaget i fotboll som aldrig någonsin kan spela dåligt. Svenne kålrot är för dum för att kunna vinna.
Citera
2020-08-30, 17:43
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Där har du fel, med rätt värderingar, uppfostran i etik o moral kan även de mest utsatta barnen bli lysande stjärnor. Föräldrarskapets grunder är fel, inte barnen.

Det här är kristna vanföreställningar som återkommit i sekulär form i marxismen. Du kan inte göra människor av negrer eller kaosblattar för deras kaosande är genetiskt programmerat.
Citera
2020-08-30, 17:50
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Jag tycker du skall ställa denna fråga till de medier som i årtionden har fört det svenska folket bakom ljuset med sitt narrativ om de goda, nyttiga invandrarna.

Fegt av dig att ge dig på vanliga människor i stället för de som verkligen ställt till med den oreda vi har, journalister och kändiselit.

Det är de "vanliga människorna" som har stoppat huvudet i sanden varje gång man försökt varna dem. Nu får de sota för sina synder och ingen skrattar mer än oss rasmedvetna. Vi som har kommunicerat med vita som bor i områden där negrer och blattar är i solid majoritet vet vad som är på ingång och godisrån är det minsta problemet någonsin jämfört med vad som komma skall.

De vanliga människorna har fortfarande inte tappat förtroendet för journalister och kändiseliten för då skulle de bojkotta dem totalt. Det är vanliga människor som fortfarande godhetssignalerar med antirasism och flyktingvurmande. Vanliga människor behöver verklighetsanknytningsstryk så de blir mer jordnära, ju mer och snarare desto bättre, så låt negrerna härja, så kanske vanligt folk nyktrar till.

Förresten, i blatteländerna fungerar det så här: det är den som blir lurad som är den som är klandervärd, men den som lurar är berömvärd för han har lyckats dominera den som blivit lurad. I Sverige är det tvärtom, den som lurar är klandervärd, men Sverige är en liten avkrok och svenskarna en obetydlig global minoritet, medan det finns flera tusentals miljoner blattar och negrer i världen. Så sug på tanken att det kanske är svenne kålrot som är den korkade här.
Citera
2020-08-30, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddolino
Vilket jävla skämt, hyllade för att några negrer lärt sig hålla balansen på skridskor samtidigt som de håller i en bandyklubba 😂

Fast nej, Borlänge har aldrig varit så osäkert som det är nu. Ingen går säker, ung som gammal!

Sverige har aldrig varit så osäkert som nu, gammal som ung. Tyvärr...
Citera
2020-08-30, 17:58
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtiden2020
Skärp dig , vänd inte problemet , sluta blunda. Själklart skall tre barn där den äldsta är 12 år kunna gå och handla godis i Sverige utan att bli rånade

Dem som tog godiset fick inte ta i affären då tog dem av jämnåriga.
Godisabstinens kan göra folk desperata.
Citera
2020-08-30, 18:02
Medlem
Haha det var det löjligaste på länge. Låt mig gissa att du är född på 90-talet. Söndercurlade sate. Noll koll på vad barn klarar och inte klarar. Självklart ska barn kunna gå till affären själva i den åldern. Framförallt med en 12-åring. Sen är det jävligt sorgligt att det finns såna svin. Ska mamma och pappa hålla 10 & 12-åringen i handen på väg till skolan?
Senast redigerad av granskottet80 2020-08-30 kl. 18:05.
Citera
2020-08-30, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
En 12-åring börjar väl högstadiet nästa år, så det är ju inte ett gäng femåringar, men visst, i det nya, spännande Sverige, så kan ju inte ens vuxna gå ut själva.
Skrämmande hur detta blir mer sant för varje år. När jag flyttade in i min nuvarande bostad för några sedan var det inga problem att gå till närbutiken ~5min bort och handla själv men numera händer det ofta att man blir provocerad av små invandrargäng. Och som alltid med dessa gäng så:
Visa inte total underlägsenhet = eskalering med ytterligare förnedring och hot om stryk
säg inget = du anses svag och förnedringen eskalerar

Och även om jag vore redo att slåss eller käfta emot riskerar man att hamna på någon jävla dödslista hos någon terroristgrupp ute i förorterna om man skulle gå segrande (tänk vakten på en nattklubb för något år sedan).

Addera tiggare som blir allt mer aggressiva och börjar KRÄVA att få följa med in och fylla en egen korg på ditt kvitto.

Satan vilket förfall.
Citera
2020-08-30, 18:22
Medlem
Patetisk trådstart.

Jag handlade och pantade burkar själv redan som 7-åring.
Ibland blev det stora soppåsar med pant värd över 100kr, som jag pantade tillsammans med min 2 år äldre bror när vi var 9-12 år.
Inga problem. Detta var i en ort i Skåne omkring millennieskiftet som hade många nyanlända från Balkan och Mellanöstern, som visserligen stökade i orten men jag var aldrig rädd för att rånas på pantpengar.

Tre barn upp till 12 ska kunna panta burkar i Hemköp utan att misshandlas och rånas. Det är inte som att låta 12-åriga dottern gå på en fest i Rosengård där äldre killar lär närvara.
Föräldrarna har inte gjort nåt fel i det här fallet.
"Årets föräldrar" är de värdelösa somalierna som sket ut odjuren.
Reaktionen till detta bör inte bli att förbjuda barnen från att handla och panta burkar själva. Det bör reageras genom att ta krafttag mot somaliska ligister i Tjärna Ängar.
Senast redigerad av anonn 2020-08-30 kl. 18:24.
Citera
2020-08-30, 18:24
Medlem
HarryManbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Hahahaha efter allt det så avslutar du med att rösten på SD "närmar" sig. Kan du inte börja fundera på om du ska knyta hanten i fickan också? Din fundering är för lite för sent. Sveriges klusterfuck kan inte ens lösas på demokratisk väg. Bättre att du funderar på vilket vapen du ska skaffa.

Bryr mig inte så mycket om Sveriges läge. Brukar rösta på sossarna och har alltid gjort så man ändrar inte på sig så lätt. Knyter inte nån hand i fickan men börjar tröttna på våldet.

Vapen ser jag inte som en utväg utan det är polisens och militärens sak.

Men att vi har tagit emot för många och att vi behöver stoppa fler från att ta sig in står jag fast vid.

Personligen har jag inte drabbats så värst mycket av våra nykomlingar men ibland tröttnar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in